Dorota C.

Dorota C. Główny Specjalista
ds. Kadr i Płac

Temat: Pomoc techniczna - wynagrodzenie urlopowe - kadry i płace

Nie wiem czy jest to kwestia ustawień programu, ale przy naliczaniu wynagrodzenia urlopowego w sytuacji gdy mam wypłaty na 10-go kolejnego miesiąca nie są prawidłowo uwzględniane składniki zmienne. Powinny to być składniki wypłacone w trzech poprzednich miesiącach, poprzedzających miesiąc nabycia urlopu, ale niestety program wlicza również składnik zmienny, który został wypłacony w miesiącu nabycia urlopu. A nie jest to prawidłowe. Czy mogę prosić o pomoc w tym temacie, jak ustawić, żeby to dobrze liczyło? Mam składniki zmienne: premie, nocki, nadgodziny.

konto usunięte

Temat: Pomoc techniczna - wynagrodzenie urlopowe - kadry i płace

Opcja decydująca o tym czy naliczamy wg okresu czy wg daty wypłaty
'Narzędzia\Opcje\Kadry i płace\Płace\Urlop wypoczynkowy' >> 'Składniki wynagrodzenia uwzględniane wg daty wypłaty.
Co do wliczania składników z bieżącego miesiąca to na konfiguracji elementów należy sprawdzić ustawienia: "Narzędzia\Opcje\Kadry i płace\Płace\Elementy wynagrodzeń' >> na elemencie zakładka Nieobecności\Wynagrodzenie za czas urlopu - do sprawdzenia czy nie jest ustawione 'Wliczać aktualną wartość' lub 'Wliczać jak zasadnicze'.

Pełny opis konfiguracji elementów pod adresem:
http://dok.enova365.pl/Topic/30953



Wyślij zaproszenie do