Remik R. Rem
Temat: Lista płac - problem przy drukowaniu
Witam, mam problem podczas drukowania listy płac.Po kolei co robię:
- zaznaczam interesujący mnie rekord na liście płac i z opcji drukowania wybieram "Pałna lista płac".
- W oknie, które się pojawia mam zaznaczone "Edytuj raport przed wydrukowaniem", a listy wybrane "Podgląd wydruku". Potwierdzam wszystko klikając "Drukuj".
- W kolejnym oknie "Parametry wydruku" nic nie zaznaczam i klikam "Ok"
- Otwiera się "Edytor wydruku" z listą płac... tutaj wszystko jest w porządku, ale jak teraz wybiorę na górze "Podgląd wydruku", to wszystko się rozjeżdża. Na pierwszej stronie mam wyłącznie nagłówek z nazwą firmy i nr listy... a na kolejnych stronach mam listę osób, z tym, że na jednej stronie pojawiają się wyłącznie dwa rekordy (czyli w przypadku np. 6 osób, wydruk będzie na 3 stronach).
Problemu nie ma gdy lista płac jest krótka (np. 4 osoby) - wtedy wszystko ładnie wyświetla się na jednej stronie. Problemu nie ma również (bez względu ile osób jest ujętych na liście) gdy drukuję, ale bez zaznaczonej opcji "Edytuj raport przed wydrukowaniem".
Jestem przekonany, że wcześniej wszystko drukowało się normalnie. Problem pojawił się chyba po aktualizacji (w tej chwili mam wersję 10.7.5521). Ten sam problem mam na dwóch komputerach (dwie różne instalacje programu Enova). Czy można to jakoś zmienić w ustawieniach? A może jest wina aktualizacji?
Pozdrawiam
R.Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.03.15 o godzinie 15:42