Temat: Brak praw dla Administratora

Dzień dobry, po zaktualizowaniu bazy do wersji 2112.5.7 administratorzy stracili prawo do jakiejkolwiek modyfikacji w bazie, nie można nic edytować, nic się nie da nowego utworzyć (żadnego dokumentu), nic nie można zapisać. Zwykły użytkownik pracuje bez problemu na swoich uprawnieniach, a użytkownik mający przypisaną rolę administrator (mający pełny dostęp do wszystkich funkcji, list, konfiguracji i danych programu) nic nie może zrobić. Jak wejdę w Narzędzia--> Opcje nawet dane firmy są bez możliwości edycji. Wszystkie pola są szare (zamknięte). Proszę o jakąś wskazówkę, bo nie potrafię sobie z tym problemem poradzić.
Paweł Kruk

Paweł Kruk programista hobbysta
:-)

Temat: Brak praw dla Administratora

Ktoś licencji podgląd przypadkiem na roli nie włączył?
Zrobiłem sobie kiedyś takie kuku. :)

Temat: Brak praw dla Administratora

Paweł K.:
Ktoś licencji podgląd przypadkiem na roli nie włączył?
Zrobiłem sobie kiedyś takie kuku. :)

Nie rozumiem tego, robimy ostatnio często aktualizacje ze względu na zmiany przepisów i coś takiego po raz pierwszy się zdarzyło. Administrator miał prawo dostępu do wszystkiego, a po aktualizacji rola Administratora zmieniona została tak, że większość Praw jest Niezainicjowana. Co można z tym zrobić? nie możemy na kontach Administratora nic zrobić, a to blokuje nas bardzo.
Mariusz Głowacki

Mariusz Głowacki Prezes Zarządu w
cdnet sp. z o.o.

Temat: Brak praw dla Administratora

Nie, to nie licencja Podgląd.
Mieliśmy podobne przypadki. W więszości przypadków pomogło przekopiowanie przez xml operatora Administrator i roli Administrator z bazy nowoutworzonej w tej wersji enova.
Był tez przypadek gdzie nie udało się tego w ten spossób naprawić - tutaj utworzyliśmy operatora Administrator2 na roli Administrator2 i prawa administracyjne zostały usyskane na tym nowym operatorze.

Następna dyskusja:

Brak praw




Wyślij zaproszenie do