Krzysztof B.

Krzysztof B. INVESTMAG s.c.,
Współwłaściciel

Temat: Aktualizacja walut w Enova - problem

Witam,

Mam problem z zamówieniami klientów w obcej walucie. Napisaliśmy integrator, który opiera swoje działanie o API Enova, gdzie sesja jest stale utrzymywana podczas działania integratora. Jak wynikło z naszych testów problematyczne jest aktualizowanie przeliczników walut, ponieważ aktualizacja dokonana z poziomu Enova nie jest uwzględniana przez integrator do momentu utworzenia nowej sesji(w tym wypadku restart synchronizatora). Powoduje to problem podczas tworzenia zamówienia dla klienta w obcej walucie, gdzie API wyrzuca błąd "Nie znaleziony kurs waluty 'XXX' w tabeli 'NBP - kurs średni (PLN)' w dniu 'rrrr-mm-dd'". Zamknięcie i ponowne uruchomienie integratora(utworzenie nowej sesji) rozwiązuje ten problem, jednakże nie możemy pozwolić sobie na resetowanie integratora przy każdym błędzie tego typu.

Przykładowe postępowania, które powoduje błąd:
-Uruchomiony zostaje integrator dnia 12.02.2019 i działa ciągle
-Dnia 13.02.2019 zostaje zsynchronizowany przelicznik waluty EURO
-Dnia 13.02.2019 klient zagraniczny z walutą EURO składa zamówienie w platformie, a my dostarczamy je przez api do Enova.
-Otrzymujemy błąd o braku przelicznika - mimo iż został zsynchronizowany

Zresetowanie aplikacji i ponowne dostarczenie zamówienia do synchronizatora przebiega już pomyślnie.
Na myśl przychodzi mi rozwiązanie: W momencie tworzenia zamówienia, gdy otrzymamy błąd o braku przelicznika w Enova, zamówienie zostaje zlecone do ponownego wysłania, a integrator wywołuje aktualizację przeliczników. Problematyczne jest tylko wywołanie takiej aktualizacji przeliczników.

Czy jest jakaś metoda na zaktualizowanie przeliczników z poziomu API w Enova?
Będę wdzięczny za pomoc.
Krzysztof B.

Krzysztof B. INVESTMAG s.c.,
Współwłaściciel

Temat: Aktualizacja walut w Enova - problem

Nikt nie pomoże?



Wyślij zaproszenie do