konto usunięte

Temat: Marka Polska

http://www.msz.gov.pl/pl/ministerstwo/zamowienia_publi...

Dobry pomysł, czytałem dokumenty przetargowe przez weekend i ciekaw jestem opinii innych.
Grzegorz Marciniak

Grzegorz Marciniak Sklepy internetowe

Temat: Marka Polska

:D mój projekt, od pół roku idzie w tym kierunku. Czekam na zaproszenie do zespołu.
Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov CEO | ITRO Export
Solutions

Temat: Marka Polska

o ile się orientuję to przetarg już rozstrzygnięty :)

konto usunięte

Temat: Marka Polska

Grzegorz M.:
:D mój projekt, od pół roku idzie w tym kierunku. Czekam na zaproszenie do zespołu.

Ciekawe, proszę pokazać swój projekt.

konto usunięte

Temat: Marka Polska

Sebastian S.:
o ile się orientuję to przetarg już rozstrzygnięty :)

Wie pan kto dostał to zlecenie?

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov CEO | ITRO Export
Solutions

Temat: Marka Polska

Wydawało mi się że czytałem na temat tego przetargu, ale nie mogę odnaleźć artykułu.

Wnioskując jednak z tych punktów powinno być już po sprawie:

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
12.2.2014 - 10:00

IV.1.1) Rodzaj procedury
Negocjacyjna przyspieszona
Zamawiający skraca do 15 dni, od dnia przekazania ogłoszenia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, termin na złożenie wniosków o dopuszczenie do udziału w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest przygotowanie koncepcji i realizacja kampanii wizerunkowej Polski za granicą z wykorzystaniem przypadających w 2014 r. rocznic „10-15-25” i wynikającej z nich narracji Polski jako kraju sukcesu. W związku z tym, że rocznice te wypadają w pierwszej połowie roku (15. rocznica przyjęcia Polski do NATO przypada już 12 marca, a kolejne w maju i czerwcu) istnieje pilna potrzeba udzielenia ww. zamówienia tak, aby działania przewidziane w ramach kampanii mogły się odbyć w jak najszybszym terminie i aby wydźwięk rocznic został spotęgowany przez przewidzianą kampanię. Podkreślić należy fakt, że powyższe zamówienie publiczne finansowane jest ze środków budżetowych MSZ przeznaczonych na wydatki w 2014 r., stąd nie było możliwości wcześniejszego ogłoszenia o ww. zamówieniu.
Działania komunikacyjne będące przedmiotem zamówienia, stanowić będą część kampanii wizerunkowej Polski za granicą w 2014 r., która była i jest tematem międzyresortowych posiedzeń Rady Promocji Polski.

konto usunięte

Temat: Marka Polska

Przetarg jeszcze trwa. Etap rozmów z oferentami.

Następna dyskusja:

Aparatura kosmetyczna /pols...




Wyślij zaproszenie do