Małgorzata Monika Modrakowska Psycholog
Temat: Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach -...
Zachęcam Państwa do zapoznania się z ofertą studiów podyplomowych Uczelni ŁazarskiegoPLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W MEDIACH
Korzyści, jakie zdobędzie słuchacz/absolwent:
- gruntowne przygotowanie do wykonywania zawodów związanych z planowaniem i realizacją kampanii reklamowych w mediach (w strukturach firm zajmujących się planowaniem strategii promocji marek i brandów, zakupem mediów, współpracą z domami mediowanymi i mediami, a także pracą w domach mediowych)
- umiejętności wykorzystywania istniejących na rynku narzędzi do planowania kampanii reklamowych, interpretowania wyników badań, wskaźników mediowych i miernikiówmediów oraz ich wykorzystanie do konstruowania strategii promocji marki i realizacji kampanii reklamowych
- przygotowanie z zakresu kompetencji społecznych: komunikacji w biznesie, technik negocjacji, umiejętności prowadzenia prezentacji i sztuki autoprezentacji.
Słuchacze będą mieli także możliwość zaplanowania kampanii crossmediowej i dokonania jej ewaluacji i oceny.
Zajęcia rozpoczynają się już w październiku 2012 r.
Po więcej informacji na temat programu, kadry wykładowców oraz organizacji studiów zapraszamy na: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...