Łukasz
M.
Szukam dobrej
inwestycji....
Temat: E-tailing - TRENDY FMCG 7-9 grudnia...
Witam Państwa serdecznie.Skuteczne strategie e-commerce w branży FMCG
Jedna z 10 konferencji Forum TRENDY FMCG 2010!
Polski rynek detalicznego handlu elektronicznego przekroczył już w 2008 roku 11 mld zł, co stanowi ok. 2,2% łącznych obrotów handlu detalicznego w Polsce. Strategiczne planowanie budżetów sprzedażowych musi uwzględniać, szczególnie w trudnej sytuacji ekonomicznej, handel w wielu kanałach. Internet staje się istotnym rynkiem zbytu, dla dużych i średnich detalistów oraz producentów, wykorzystujących dotychczas wyłącznie kanały tradycyjne. Producenci z jednej strony poszukują dodatkowych kanałów sprzedaży, z drugiej zajmują pozycje przed odbiciem gospodarki stąd ich zainteresowanie e-commerce, gdzie próg wejścia jest o wiele niższy niż otwarcie własnego systemu dystrybucji w rzeczywistości naziemnej. E-tailing przynosi o wiele większe zyski niż przy mniejszych nakładach finansowych. Internetowa sprzedaż FMCG jest zjawiskiem specyficznym na tle innych przedsięwzięć handlu on-line. Najbardziej dynamicznym segmentem jest tutaj e-commerce produktów spożywczych, którego potencjału trudno przecenić, a który na pewno warto dobrze wykorzystać!
TYLKO U NAS:
* Strategiczne spotkanie Liderów – Prezesów i Dyrektorów Generalnych – e-commerce FMCG oraz Producentów planujących Sprzedaż on-line
* Era e-sklepów Producentów – dlaczego warto sprzedawać on-line – Amway, Walmark, Pożegnanie z Afryką, Wasa Barilla, Chocolissimo.pl
* Skuteczne strategie zarządzania sprzedażą w wielu kanałach oraz nowe perspektywy w dystrybucji FMCG w niepewnych czasach
* Najnowsze narzędzia usprawniania e-commerce – case study m.in. MerlinBeauty.pl, Alma24.pl, Frisco.pl, Organic Farma Zdrowia, Apteo.pl
W razie pytań, zainteresowania, celem otrzymania szczegółowych informacji jestem do dyspozycji:
Łukasz Michałek
Key Account Manager
Blue Business Media
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.com