Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Marcin D.:
Jeszcze raz podziwiam przebieg tej rozmowy : jak moje zwrócenie uwagi na nowoczesne metody zarządzania kampaniami przerodziło się w jakąś irracjonalną próbę udowodnienia, że to są bzdury, potem wciskanie, że nie szanuję klientów, a następnie drwiny z wielkości firmy. Otóż jesteśmy bardzo małą i młodą firmą (dopiero rok na profesjonalnym rynku i zaledwie 5 osób), ale jak widać już przeszkadzamy niektórym, bo chcemy zrobić coś więcej.

Mrtn wyciągasz błędne wnioski, wytłumaczyłęm to chyba sensownie w pprzednim poscie.Ale jeszcze raz:

1. jest sporo dużych agencji, które oszukują i sztucznie zawyżają koszty kampanii w wyszukiwarkach
2.mierzenie konwersji dla małych firemek jest z wielu powodów ( krótkości trwania kampanii, niechci klienta, niskich wydatków, etc ) pozbawione sensu
3. w wielu przypadkach badamy dokladnie konwersje, nie tlyko pzy pmocy google analitycs, ale i swoich lub zaprzyjaźnionych skryptów
4. kilkukortnie prowadizlismy kampanię z osobnymi numerami tel i mailami, w celu dokładnego sprawdzenia konwersji
5. nie szukam klientów ani na SEO, ani na SEM zatem, zadna inna firma w niczym mi ine przeszkadza
6. w żadnym zdaniu nie naśmiewałem si z Twojej czy innej firmy, w przeciwieńśtwie do Ciebie, który zarzucasz mi "coś robicie leipiej lub gorzej" to jest pejoratywne w dość oczywisty sposobBartłomiej Usydus edytował(a) ten post dnia 26.05.07 o godzinie 14:41

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Bartłomiej U.:
Jakbym o tym nie wiedział? przecież z tego co
napisałem wcześniej dokładnie wynika, że 25% klientów konwersji nie mierzę.

W którym miejscu ??

Dyskusja bez sensu -> wczoraj 13:10 mój post cytat: "U mnie jakieś 75% klientów patrzy na realizację celów." 100-75 = 25 (niemożliwe !?)
>Szczerze nie sądzę, sądzę raczej, zę jest to z Twojej strony próba >wykazania, ze prowadzenie kampanii jest trudniejsze niż jest i >warto ją koniecznie zlecać agencji, nawet dla małej strony >konieczne są też dodatkowe narzędzia analityczne

Jakie dodatkowe? Np. Google Adnsense to rzeczywiście Wielki Dodatek.
Upraszczasz niestety, ja tylko piszę, żę jest mnóśtwo oszukańczych agencji, które sprzedają "pakiety" w cenach zawyżonych kilkukrotnie" oraz, że dla większości ( jeśli idzie o liczebność ) klientów mierzenie konwersji jest pozbawione sensu z kilku co najmniej powodów

No przecież przyznałem rację co do tego, że oszukują. Nie zgodzilem się absolutnie co do sensu mierzenia konwersji i to wywołało dziwną reakcję z Twojej strny.
Czy ostrzeganie przed agencjami jest puszeniem piórek ? ciekawa teoria

Przepraszam Cię, ale czy możesz przestać stosować te zagrywki słowne. Olewać totalnie to co piszę i pisac "po swojemu". Pierwsza moja odpowiedź to zgodzenie się z ostrzeżeniem o zawyżonym CPC. Pisząc w ten sposób świadomie czy nie stosujesz popularne zagrywki: wybierasz najsensowniejszą myśl ze swoich wypowiedzi, a następnie udowadniasz, że skoro się z Tobą nie zgadzam w pewnych kwestiach również neguję to co piszesz sesnownie. To nic nie wnosi do dyskusji - to ewidentna gra "pod publikę" - której totalnie nie rozumiem skoro nikogo nie szukasz ?
Zapytaj pracowników i napisz prosze z kim byłem i ilu nas było, oraz wskaż w jaki sposób i w ktorym momencie wygladalismy na takich co szukają pracowników

Na pewno nie wyglądaliście na "szukających pracowników" ale chyba nie o tym pisałem? Czy 70% dyskusji musi być udowadnianiem, że nie napisałem tego co wkładasz mi w wypowiedzi ?. Przecież to jest dyskusja bez sensu. SZKODA CZASU.

WRACAM DO MERITUM:
Ja się nie zastanawiam czy mierzyć wydajność reklamy nawet dla małych klientów i o tym nie chę dyskutować, ja się zastanawiam jak mierzyć ją DOKŁADNIEJ. Jak połączyć optymalizację SEO, poprawki usability, konwersję. Co zrobić, żeby żeby było po prostu lepiej.

Na punkty z drugiej wypowiedzi znajdziesz odpowiedź w tym co wcześniej napisałem.Marcin Deręgowski edytował(a) ten post dnia 26.05.07 o godzinie 14:57
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Oki zatem zgadzamy się, że agencje oszukują
skoro masz też klientów, którym nie mierzysz konwersji zgadzasz się także, że są tacy którym się tego nie robi z różnych względów

A ja o niczym innym nie pisałem
Kiedy Ty sugerujesz mi gre pod publikę, odwracasz rolę, gdyż sam laansujesz w tym wątku Swoją firmę i sądzisz, ze ktoś robi to samo.
Błąd

co do "szukających" przejęzyczenie, ale chciałem napisac, ze nie wyglądalismy na szukjacych takaże klientów

Prosiłem Cię żebyś wskazał ilu nas było i w jakiż to sposób wyciągneliście wnioski, że szukalismy klientów

Jest to o tyle istotne, i dlatego prosze CIę żebyś mi odpowiedział, bo sądze, że kłamiesz i celowo nie odpowiadasz na pytanie
Moze was jednak tam nie było ?
Chcesz gada konkretnie a Sam unikasz konkretnych odpowiedzi
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Marcin D.:
Na punkty z drugiej wypowiedzi znajdziesz odpowiedź w tym co wcześniej napisałem

ale te moje punkty to nie pytania, a stwierdzenia, zatem nie szukam na nie odpowiedzi

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

bo sądze, że kłamiesz i celowo nie odpowiadasz

Kolejne bezpodstawne oskrażenie - nie wiem jak się zachować !? jak dyskutować z czlowiekiem, który co 2 posty o coś mnie oskarża !? A nadal nie raczy czytać tego co pisałem - tego.
Jestem pewien, że nie raczysz czytać tego co napisałem, bo inaczej nawet byś tego nie napisał.

Nie da się z Tobą rozmawiać po prostu jet to niemożliwe.

-----------------

Pan Bartłomiej Usydus rzucił OSKARŻENIE - OSTRZEZENIE pod katem agencji interkatywnych, że zdzierają za klika. Wszyscy wiemy że takie są. Ale są to łatwo rzucone słowa, bez zrozumienia rynku.
Pierwszy zwrócił uwagę Bartek z Adweb.pl że "że trudno jest ocenić ile dane słowo kosztować bedzie" więc trudno mówić o oszustwie - To sprawa tych agencji ile marży nałożą może pan "Mądry" potrafi powiedzieć że 30% jest OK, 50% w normie a 100% to oszustwo ? - a o wolnym rynku słyszał. Po prostu bez pomyślunku przy okazji oskrażył SAM SIEBIE.
I stąd zapewne taka reakcja na moje uwagi.
Oskrażenie ma o tyle sens o ile używa się innych metod wyceny niź CPC - wykazałem, że równie dobrym oszukiwaniem może być sprzedawanie masowych kilków po 0,2 zł. Podjąłem wątek, tłumacząc, że dlatego należy wogóle rezygnować z pomiaru CPC. Gdyż z definicji kryje się za tak duży błąd pomiaru, że wszystkich można zaliczyć do grona "oszustów". Bo co robi Agnecja gdy źle oszacuje koszty i wychodzą wyższe ceny klika ... ano robi tak, zeby ceny były niższe, bez względu na interes klienta (przeciez nie dołoży), recepta jest nakładanie dużej marży, ale za dużo to podobno znowu oszustwo.
Inna metodą obługi klienta jest pewnego rodzaju Gra z klientem w jednej drużynie w otwarte kary. Taka jest przyszłość.
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

utwierdzasz mnie tylko w przekonaniu, że pracownicy Artefakt.pl niestety nie byli na GoogleDay, inaczej bys odpowiedzial na proste pytania.

Trudno jest ocenić ile będzie kosztowac dane słowo ? moze i słusznie, ale latwo jest ocenic ile kosztuje teraz ile może kosztować przy normalnych warunkach. oczywiście moze się zdarzyc sytuacja nagłego przyłyu konkurancji, czy zwiekszona ilość zapytań o dana branże, czy hasła

Ci nie przeszkadza zagrac właśnie z klientem w otwarte karty i oszacować sluszny budżet na najbliższy okres

Mówię z pełną świadomością o oszustwie, w przypadku kiedy agencja przedstawia kosztorys zawyżonych kliknięć + np 15% prowizji za obsługe linków. zatem nie chodiz o marże, a oszukanczą wycenę słowa

Sam napisałeś, ze macie roczny staż, jako firma, moze zatem z pewnymi rzeczami się nie spotkałeś

Ne rozumiem, skąd u Ciebie tak złość na oczywiste rzeczy ?
Ale choć zachowaj się i uprawdopodobnij Swoje twierdzenie, o tym, ze Twoi pracownicy widzieli nas na GoogleDay i ze w jakiś sposob wyglądaliśmy na takich co szukają klientów ?
Bo moim zdaniem, co wynika z Twojego stwierdzenia, nie byliście tam
Ale masz szanse potwierdzic Swoje słowa w prosty sposób:

1. screen zaproszenia na GoogleDay
2. opdowiedz na pytanie ilu nas tam było
3. co w naszym zachowaniu wpłyneło na opinię, ze szukalismy tam klientów ?

proste pytania, zatem licze na proste odpowiedzi

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Gdybyś nie uwielbiał się kłócić a zaczął czytać zrozumiałbyś najprostszy fakt. Dzisiaj jest sobota, a byli moi pracownicy nie ja? Musiałbym być niepełnosprytny, żeby dzwonić do nich w weekend i wyciągać fakty, bo ktoś kto lubi kłócić się na forach o coś mnie oskarża.

Skreeny, skan zaproszenia, identyfikatorów - nazwiska pracowników -zdjęcia niebieskiej piłeczki, dł. w cm. smyczy, kolor badzienwgo pomarańczowego długopisu, a może jeszcze firmy z którymi byliśmy i rozmawialiśmy, oraz ich budżety? - NIE nie będę się zniżał do odpierania oskarżeń kogoś kto potrafi rzucić ich 10 na minutę.

I znowu nie czytasz dokładnie - Roczny staż na profesjonalnym rynku reklamy internetowej. A doświadczenie w marketingu i reklamie mam hmm delikatnie to ujmując poważne i min. 10 letnie.
Mówię z pełną świadomością o oszustwie, w przypadku kiedy agencja przedstawia kosztorys zawyżonych kliknięć + np 15% prowizji za obsługe linków. zatem nie chodiz o marże, a oszukanczą wycenę słowa

Niestety nie masz świadomości tego co piszesz bo co to jest "kosztorys zawyżonych kliknięć"? chcesz byś "biegłym" i twierdzić że coś nie jest marginesem bezpieczeństwa a już jest oszustwem? Obydwoje dobrze wiemy, jak firmy "robią w konia" na adsensie dużych klientów na wielkie kwoty, ale oskarżanie ich, przy stosowaniu takiej samej techniki wyceny jest bez sensu.
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

sprawa jest prosta:

firma A przedstawia koszty: x do google + 15%x dla nas
firma B tak samo, tylko, że w przypadku firmy B jest 1/10x do google + 150%x dla nich

Zwykłe oszustwo, nie wiem o co się spierasz

Co do Twoich pracowników: wiedzialeś, doniesli Ci, że nic nie znaczace osoby z małej firemki PolishSEO.com łapali klientów, ale nie wiesz jak to wyglądało ??
ciekawe

Ale poczekam do poniedziałku, spoko, bo wiem, ze stwierdznie "nie wyglądali na taich co nie szukają klientów" jest kłamstwem z bardzo prostego powodu

zatem, albo sie nie rozpedzaj w dyskusji, albo udowadniaj Swoje oskarżenia, Ok ??

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

zatem, albo sie nie rozpedzaj w dyskusji, albo udowadniaj Swoje oskarżenia, Ok ??

Jesteś żenujący w rozmowie - typowy Trolek - kłótnik - odwracający kota ogonem - nie ja OSKRAŻAM, ale ty. Nie ja głoszę, że ie szukam klientów mając stonę która mówi co innego.

>firma A przedstawia koszty: x do google + 15%x dla nas
>firma B tak samo, tylko, że w przypadku firmy B jest 1/10x do google >+ 150%x dla nich

No i znalazł się jednak "mądry" który twierdzi, że 15% to ok a 150% to oszustwo.

Gdybym przyjął taką strategię jak Ty - kazałby ci teraz Udowodnić, że nie oszukiwałeś klientów podając im sowoje CPC - ale nie stosują tak żałosnych zagrywek.

Nie bedę udowadniał Tobie, że mówiłem prawdę - ja wiem i każdemu to udowodnię "na życzenie". Kiedy przyślę skany powiesz, że podrobione, gdy opiszę zachowanie - powiesz "źle zrozumiane" - szkoda dyskusji.

Nie przyślę żadnych skanów chyba musiałbym bym upaść na głowę, żeby bawić się w takie rzeczy, bo ktoś w jakimś wątku mnie oskarża.Marcin Deręgowski edytował(a) ten post dnia 26.05.07 o godzinie 23:52
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

NIe wiem, czy wczoraj miałeś słabszy dzień. Mam nadzieję, ze dziś przeczytasz Swoje wypowiedzi i zobaczysz w nich to co widzi chyba każda rozsądna osoba, która tu wejdzie.

Niestety poza obraźliwymi epitetami pod moim adresem nie ma w Twoich wypowiedziach nic.
Dodatkowo na siłę bronisz agencji, które zawyżają koszty kampanii. Dla mnie jest tylko jedno wytłumaczenie takiego zachowania...
I stąd pewnie tez Twoje agresywne zachowanie

Skoro twierdzisz, ze nie mozna mówić o oszustwie, kiedy firma przedstawia klientowi koszt kliknięcia 10x wiekszy niż jest w rzeczywistości. Napisalem wyrazxnie, ze gdyby podała koszt zbliżony do faktycznego, a Swoja prowizje na poziomie 150% nikt normalny takiej usługi by nie kupił, o czym każde dziecko wie. Zatem owe firmy ukrywają Swój zysk w oszukanych poziomach CPC
To jest OSZUSTWO
Nie wiem, czy też tak robicie i mało mnie to interesuje.
Ale skoro dla Ciebie to OK i nie jest to oszustwo, to mamy zupełnie inny pogląd na Swiat

Smiało mozesz opisac nasze zachowanie na GoogleDay, ale tego nie zrobisz i nie dlatego, że jak twieredxisz się w takie rzeczy nie bawisz, tylko zwyczajnie nie ma nawet odrobiny powody, żebyś mógł napisac, że wyglądalismy na szukajacych klientów na GoogleDay
Jak pisałem w bardzo łatwy sposób będzie to do udowodnienia, i nie bezie mowy o złym rozumieniu zachowania

Zatem bardzo CIę proszę przedstaw Mi opis naszego zachowania na googleday i ilu nas było z PolishSEO.com.

PS. Swoimi wypowiedziami skutecznie odstraszlismy klientow od współrpacy z agencjami - strzeliłeś Sobie w stopę, krótko mówiącBartłomiej Usydus edytował(a) ten post dnia 27.05.07 o godzinie 09:52

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

????
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Marcin D.:
????

poszło na priv bo już nie chce śmiecić na forum

Następna dyskusja:

Czy wiesz jak samodzielnie ...




Wyślij zaproszenie do