Bartłomiej
Usydus
Przepisy Domeny
CentrumHandlowe
Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?
Marcin D.:
Jeszcze raz podziwiam przebieg tej rozmowy : jak moje zwrócenie uwagi na nowoczesne metody zarządzania kampaniami przerodziło się w jakąś irracjonalną próbę udowodnienia, że to są bzdury, potem wciskanie, że nie szanuję klientów, a następnie drwiny z wielkości firmy. Otóż jesteśmy bardzo małą i młodą firmą (dopiero rok na profesjonalnym rynku i zaledwie 5 osób), ale jak widać już przeszkadzamy niektórym, bo chcemy zrobić coś więcej.
Mrtn wyciągasz błędne wnioski, wytłumaczyłęm to chyba sensownie w pprzednim poscie.Ale jeszcze raz:
1. jest sporo dużych agencji, które oszukują i sztucznie zawyżają koszty kampanii w wyszukiwarkach
2.mierzenie konwersji dla małych firemek jest z wielu powodów ( krótkości trwania kampanii, niechci klienta, niskich wydatków, etc ) pozbawione sensu
3. w wielu przypadkach badamy dokladnie konwersje, nie tlyko pzy pmocy google analitycs, ale i swoich lub zaprzyjaźnionych skryptów
4. kilkukortnie prowadizlismy kampanię z osobnymi numerami tel i mailami, w celu dokładnego sprawdzenia konwersji
5. nie szukam klientów ani na SEO, ani na SEM zatem, zadna inna firma w niczym mi ine przeszkadza
6. w żadnym zdaniu nie naśmiewałem si z Twojej czy innej firmy, w przeciwieńśtwie do Ciebie, który zarzucasz mi "coś robicie leipiej lub gorzej" to jest pejoratywne w dość oczywisty sposobBartłomiej Usydus edytował(a) ten post dnia 26.05.07 o godzinie 14:41