Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

No własnie. "Damy radę samni" czy jednak płacimy więcej, zdajemy się na specjalistów i oczekujemy efektów?

Jak to jest u Was? Zlecacie (zlecalibyście) czy jednak - podwykonawca w temacie?
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

damy radę sami ;)
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Bartku (też), ja tu próbuję rozruszać grupę i przy okazji wymienić doświadczenia, a Ty... ;) sio!
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

oki na poważnie

Niestety w Polsce ( mozę zresztą nie tylko, wszak kilka firm zza poludniowej granicy ) potencjalny i nieświadomy klient natyka się bądź jest natykany na oferty skandaliczne
za śmieszna hasła firmy krzyczą po 2-3 pln netto za kliknięcie

Klient płaci, po kilku tygodniahc miesiacach odchodzi i rezygnuje z reklamy w wyszukiwarce stwierdzając wysokie koszty i brak efektów
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Fakt, spotkałem się i z 3,80 zł za kliknięcie w oficjalnej ofertówce.

Ale - z drugiej strony wiadomym jest, że trudno jest ocenić ile dane słowo kosztować bedzie, po wtóre, im mniej popularne słowo (niższa cena) tym tez dłużej trwać będzie kampania, wieć paradoksalnie koszt obsługi tej kampanii przez firmę - rośnie.

Zastanawiam się - Na świecie na reklame wyszukiwarkową wydaje się do 50% budżetów internetowych w ogóle, u nas 10%, w tym roku szacowane jest 20% - to wciaż mało, a im więcej reklam, tym trudniej będzie samodzielnie zarządzać kampaniami...

Pozdrowienia

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

zdecydowanie zależy od budżetu
Nie chcę reklamować swojej firmy, ale przykład mi się nasuwa z mojego podórka: przy Google Adwords Mam pracownika któremu jeszcze nie zdążyło się poprawić kampanii klienta tak, żeby nie wyszło 10% taniej przy tej samej skuteczności.
Zazwyczaj efekty sa o wiele lepsze (nawet 50%-35% początkowych kosztów). Więc przeliczając przy kampani za 400 zł miesięcznie koszty obsługi będą za wysokie. Przy kampanii za 20 000 zł/miesiąc wychodzi się "do przodu" zarówno z kosztami o efektywności nie wspominając.

Po za tym już z tematu waszej rozmowy wydaje mi się, że przydałby się specjalista? Bo kto dzisiaj przelicza koszty na kliknięcie ?.

Co do ceny za klika - tutaj nic nie da się powiedzieć o "śmieszności" hasła - raczej o konkurencji i opłacalności. 2-3 zł nawet nie wiem kiedy zrobiło się w Polsce standardem na wielu hasłach. A zdarza się i 10zł. Choć oczywiście cały czas można znaleźć hasła za 15 gorszy :)
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Marcin D.:
Po za tym już z tematu waszej rozmowy wydaje mi się, że przydałby się specjalista? Bo kto dzisiaj przelicza koszty na kliknięcie ?.

Hm, powiem szczerze, ze nie rozumiem ?

Co do ceny za klika - tutaj nic nie da się powiedzieć o "śmieszności" hasła - raczej o konkurencji i opłacalności.

Może źle się wyraziełm, ale sądzilem, ze kreślenie śmieszne jest zrozumiałe i oznacza dokładnie mało konkurencyjne
2-3 zł nawet nie wiem kiedy zrobiło się w Polsce standardem na
wielu hasłach. A zdarza się i 10zł. Choć oczywiście cały czas można znaleźć hasła za 15 gorszy :)

Na jakich to hasla przychodzi w Polsce płacić 10 PLN ?
jeżeli taie istnieją to są zdecydoanie wyjatkami

Prowadzimy kilkadziesiat kampanii z budżetem łacznym miesiecznym 100 000 netto i ząden klient nie ma hasła powyżej 2 pln za klika ( mówiąc o Polsce oczywiście )

Co do tematu mi poprostu chodziło o przykłady firm, któe wyceniają usługę i wychodzi, zę za hasło, które CPC kosztuje 40-50 groszy max sprzedjaą w pakietach, gdzie CPC wychodzi powyzej 2 PLN

to jest załosne i to jest oszukiwanie ludzi i tyle

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Co do tematu mi po prostu chodziło o przykłady firm, któe wyceniają usługę i wychodzi, zę za hasło, które CPC kosztuje 40-50 groszy max sprzedjaą w pakietach, gdzie CPC wychodzi powyzej 2 PLN

to jest załosne i to jest oszukiwanie ludzi i tyle

Tu się zgodzę, bo wiadomo, że ogólne wyceny wynikające nie z rynku, a z jakiś abstrakcyjnych założeń są przeszacowane kilkukrtonie!

Mimo to wyobrażam sobie sytuację, kiedy klient wymusza przedstawianie kosztów CPC przed rozpoczęciem kampanii. Pewnie Ty, czy moi pracownicy zrobią to z marginesem 30%, ale niekórzy wolą nie ryzykować i mnożą wynik przez 3 :).

>>Po za tym już z tematu waszej rozmowy wydaje mi się, że przydałby >>się specjalista? Bo kto dzisiaj przelicza koszty na kliknięcie ?.
>Hm, powiem szczerze, ze nie rozumiem ?

No i tu jestem Baaaardzo zdziwiony. Dla mnie priorytetem jest zysk klienta, a więc w wielu przypadkach konwersja. Osiągnięciem celu dla odwiedzającego stronę nie zawsze musi być dokonanie zakupu, również w kampaniach ogólniejszych można definiować takie cele, których osiągniecie będzie wiarygodnym miernikiem "sukcesu".
dlatego przy dobrze określonym CELU należy LICZYĆ koszt osiągnięcia celu, a nie jakiś etap pośredni jakim jest "kliknięcie".

I teraz TEORETYCZNIE przy takim nadzorowaniu kampanii o jakim piszę, śledzeniu konwersji i skuteczności można teoretycznie wyobrazić sobie opłacalność kampanii przy kliku rzędu 100zł.

W praktyce oczywiście nie jest to takie proste - złe kliknięcia, statystyczny szum, nie pozwalają aż na takie manewrowanie kosztami.Marcin Deręgowski edytował(a) ten post dnia 25.05.07 o godzinie 08:58
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Marcin, ale Ty mówisz o teorii. w praktyce każdy przynajmniej na poczatku liczy koszty kampanii licząc ilość wejść * CPC

NIe chcesz chyba zmusić np.: osoby robiącej kominki z małym sitem z numerem tl i mailem, do wyliczania faktycznej konwersji ;)

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

To nie teoria - widocznie mam innych klientów :(.

U mnie jakieś 75% klientów patrzy na realizację celów.

A nawet w przykłądowych kominkach pomiędzy kliknięciem na stronę na wybudowaniem kominka jest co najmniej kilka markerów, których oznaczenie jest tanie, proste i wygodne - nie da oczywiście informcji tak dokładnej jak realizacja komina, ale z pewnością dostarczy znacznie lepszego dopsowania niż analiza samych CPC.

Przecież w ten sposób liczenia kosztów CPC najlepiej byłoby generować ruch jakimiś bezsensownymi frazami typu DODA i hasłem "DODA w kominku" na Boksie - gdzie klilkalnośc mogła by być niezła i tania, ale sens dla klienta zerowy.
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Marcin D.:
To nie teoria - widocznie mam innych klientów :(.

U mnie jakieś 75% klientów patrzy na realizację celów.

A nawet w przykłądowych kominkach pomiędzy kliknięciem na stronę na wybudowaniem kominka jest co najmniej kilka markerów, których oznaczenie jest tanie, proste i wygodne - nie da oczywiście informcji tak dokładnej jak realizacja komina, ale z pewnością dostarczy znacznie lepszego dopsowania niż analiza samych CPC.

hm. oczywiscie mozesz każdą najprostsza witrynę obłożyć różnymi skryptami zliczajacymi, ale w większości przypadków, gdzie od wejscia na stronę do realizacji zlecenia długa droga moim zdaniem jest to pozbawione sensu.
Wszystko da się zrobić
badac ilośc wypełnionych formularzy, wysłanych maili, nawet dać telefon na stronie reklamowanej, który jest tlyko na tej stronie i dzwonią na niego tylko osoby z reklamy googla, mozę także zrobić osobny numer na każde hasło
tylko po co ??
Skoro w większości małych serwisów/stron firm w momencie właczenia dobrej kampanii od razu widać, ze coś się zaczyna dziać

Przecież w ten sposób liczenia kosztów CPC najlepiej byłoby generować ruch jakimiś bezsensownymi frazami typu DODA i hasłem "DODA w kominku" na Boksie - gdzie klilkalnośc mogła by być niezła i tania, ale sens dla klienta zerowy.

sądzisz, ze klienci to głupcy ?? i dadzą się wodzić za nos ?

Moze i mamy innych klientów, ale ja z własnego doświadczenia wiem, że czasem wyłaczenie reklamy ( przypadkowe ) na jeden dzieć skutkowało telefonem od klienta: Panie Bartku co sie dzieje nie dostalismy dziś ani maila a ni telefonu i wchodze na google, a tam nie ma naszej reklamy
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Marcin D.:
Tu się zgodzę, bo wiadomo, że ogólne wyceny wynikające nie z rynku, a z jakiś abstrakcyjnych założeń są przeszacowane kilkukrtonie!

Mimo to wyobrażam sobie sytuację, kiedy klient wymusza przedstawianie kosztów CPC przed rozpoczęciem kampanii. Pewnie Ty, czy moi pracownicy zrobią to z marginesem 30%, ale niekórzy wolą nie ryzykować i mnożą wynik przez 3 :).

Nie zgodze się, to nie jest kwestia ryzyka tylko zwykłe oszustwo
I co to znaczy wyobrażasz sobie przedstawianie CPC klientowi ?
Nie przedstawiasz ? Nawet niekoniecznie dosłownie, ale choćby ramowo/pakietowo ile wejść, jaka cena etc ??

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

sądzisz, ze klienci to głupcy ?? i dadzą się wodzić za nos ?

Nie, ale e-reklama to czesto dla korporacji podpunkt na podstronie w załączniku w pakiecie dodatkowym i czy będzie to 10 K czy 20 K nie ma wielkiego znaczenia - ważne, że dobrze wychodzi w tabelce.

>Skoro w większości małych serwisów/stron firm w momencie właczenia >dobrej kampanii od razu widać, ze coś się zaczyna dziać

No właśnie - czyli nie ma znaczenia, że zapłacą 3 razy tyle ile trzeba skoro są zadowoleni :)

Śmieszy mnie w góle ta rozmowa?. Coś robicie, lepiej lub gorzej i klienci są zadowoleni.

Ale kiedy na rynku pojawia się ktoś kto po prostu wykorzystuje NOWOCZEŚNIEJSZE i bardziej zaawansowane metody - próbujecie to BAGATELIZOWAĆ. Myślałem, że pogadamy o konkretach, tymczasem nagle muszę bronić, rzeczy które dla mnie wydawały się OCZYWISTE (np.: pomiar konwersji).

Nie bedę bronił swoich technik, zresztą nie ja je wymyśliłem, tak się po prostu teraz pracuje. Ale rozmowa nie ma sensu. Pogadamy z 3-5 lat.
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Marcin D.:
sądzisz, ze klienci to głupcy ?? i dadzą się wodzić za nos ?

Nie, ale e-reklama to czesto dla korporacji podpunkt na podstronie w załączniku w pakiecie dodatkowym i czy będzie to 10 K czy 20 K nie ma wielkiego znaczenia - ważne, że dobrze wychodzi w tabelce.

Ja CI pisze o standardowych małych sitach, któych ilość jako potencjalnych klientów jest ogromna, a Ty o korporacjach
>Skoro w większości małych serwisów/stron firm w momencie właczenia >dobrej kampanii od razu widać, ze coś się zaczyna dziać

No właśnie - czyli nie ma znaczenia, że zapłacą 3 razy tyle ile trzeba skoro są zadowoleni :)

Czyi jednak uwazasz klientów za glupców, a szkoda
Śmieszy mnie w góle ta rozmowa?. Coś robicie, lepiej lub gorzej i klienci są zadowoleni.

Ale kiedy na rynku pojawia się ktoś kto po prostu wykorzystuje NOWOCZEŚNIEJSZE i bardziej zaawansowane metody - próbujecie to BAGATELIZOWAĆ. Myślałem, że pogadamy o konkretach, tymczasem nagle muszę bronić, rzeczy które dla mnie wydawały się OCZYWISTE (np.: pomiar konwersji).

hm odnosze wrażenie, ze nie rozumiesz

Poprostu z doświadczenia wiem, że dla średnich polskich kampanii i standardowych małych serwisów małych firm nie ma potrzeby/sensu czy nawet możliwsci badania konwersji i/lub koszt tego jest nieporównywalnie wysoki do korzyści

O sklepach nie mówię tutaj.

Na konkretnym przypadku
Podaj sposob mierzenia skuteczności kampanii PPC dla serwisu:
http://www.kominki.krakow.pl/

Nie bedę bronił swoich technik, zresztą nie ja je wymyśliłem, tak się po prostu teraz pracuje. Ale rozmowa nie ma sensu. Pogadamy z 3-5 lat.

a co bedzie za 3-5 lat ??

No nie napisałeś w jaki sposób podajecie klientowi przewidywane koszta kampanii, no chyba że trafiasz na jkaieś przedziwne Twory, których to wcale a wcale nie interesujeBartłomiej Usydus edytował(a) ten post dnia 26.05.07 o godzinie 11:39

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

>>No właśnie - czyli nie ma znaczenia, że zapłacą 3 razy tyle ile >>trzeba skoro są zadowoleni :)
Czyi jednak uwazasz klientów za glupców, a szkoda

Przeraszam, ale czymi Ci zawiniłem? żeby musiał wsadzać mi w usta słowa których nie powiedziałam. Jakaś gra "pod klientów" którzy może tutaj zajarza ??.
Opisałem punkt widzenia korporacji - nic więcej. Prawdziwy, często realny.

>Poprostu z doświadczenia wiem, że dla średnich polskich kampanii i >standardowych małych serwisów małych firm nie ma potrzeby/sensu czy >nawet możliwsci badania konwersji i/lub koszt tego jest >nieporównywalnie wysoki do korzyści

Jasne klient musi zapłacić 10 000 zł za wpisanie w google analitics adresu podstrony w pole G1, :)

>nie napisałeś w jaki sposób podajecie klientowi przewidywane >koszta kampanii, no chyba że trafiasz na jakieś przedziwne Twory, >których to wcale a wcale nie interesuje

I to jest właśnie punkt widzenia korporacyjny - rubryczka w "kosztach przewidywanych". Robię to zupełnie inaczej - klient oczywiście może sobie też zaplanować wiele rzeczy, ale nie chcę tu wnikać w szczegóły. Generalnie chodzi o tom że np.: klientowi z ogólnej branży "zabawki" jako koszt miesięczny można podać równie dobrze 1000, 10 000 jak i 50 000 zł i każda suma będzie prawidłowa i miała uzasadnienie.

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Na konkretnym przypadku
Podaj sposob mierzenia skuteczności kampanii PPC dla serwisu:
http://www.kominki.krakow.pl/

He he bez bólu :) w 15 minut da się to przygotować do pomiaru - bez zmiany wyglądu strony :). Na ale skoro to Tobie sprawia trudności, nie będę się ta informacją dzielił :).

Oczywiście taj jak pisałem bedzię to daleko mniej doskonałe niż "wybudowanie kominka" czy pomiar wejście->zakup
ale bez PORÓWNANIA DOKŁADNIEJSZE niż mierzenie klików.
Przecież po drodze od kliknięcia do zakupu/akcji jest zawsze wystarczająco dużo elementów potrafiących określić "zainteresowanie" klienta.

Bardzo różnimy się w koncepcji postrzegania efektywności reklamy i obecnych PROSTYCH możliwości jej pomiarów. I dobrze widocznie mamy oferty skierowane do różnych grup docelowych.
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Marcin D.:
Na konkretnym przypadku
Podaj sposob mierzenia skuteczności kampanii PPC dla serwisu:
http://www.kominki.krakow.pl/

He he bez bólu :) w 15 minut da się to przygotować do pomiaru -

Pamiętaj o jednej rzeczy: klient nie chce zmieniac strony nic, wogóle, nie chce Ci dawac dostępu do ftp-a, nie chce instalować statystyk, chce tylko kampanię. bedziesz go przekonywał ??

ironię o trudnościach sobie daruj ;)
Bardzo różnimy się w koncepcji postrzegania efektywności reklamy i obecnych PROSTYCH możliwości jej pomiarów. I dobrze
widocznie mamy oferty skierowane do różnych grup docelowych.

Szczerze nie sądzę, sądzę raczej, zę jest to z Twojej strony próba wykazania, ze prowadzenie kampanii jest trudniejsze niż jest i warto ją koniecznie zlecać agencji, nawet dla małej strony konieczne są też dodatkowe narzedzia analityczne
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Marcin D.:
>>No właśnie - czyli nie ma znaczenia, że zapłacą 3 razy tyle ile >>trzeba skoro są zadowoleni :)
Czyi jednak uwazasz klientów za glupców, a szkoda

Przeraszam, ale czymi Ci zawiniłem? żeby musiał wsadzać mi w usta słowa których nie powiedziałam. Jakaś gra "pod klientów" którzy może tutaj zajarza ??.

Sądze, ze się mylisz, jakbyś sobie zadal odrobinę trudu wiedzialbyś, że nie szukam klientów, czy to na SEO, czy SEM
Opisałem punkt widzenia korporacji - nic więcej. Prawdziwy, często realny.

>Poprostu z doświadczenia wiem, że dla średnich polskich kampanii i >standardowych małych serwisów małych firm nie ma potrzeby/sensu czy >nawet możliwsci badania konwersji i/lub koszt tego jest >nieporównywalnie wysoki do korzyści

Jasne klient musi zapłacić 10 000 zł za wpisanie w google analitics adresu podstrony w pole G1, :)

>nie napisałeś w jaki sposób podajecie klientowi przewidywane >koszta kampanii, no chyba że trafiasz na jakieś przedziwne Twory, >których to wcale a wcale nie interesuje

I to jest właśnie punkt widzenia korporacyjny - rubryczka w "kosztach przewidywanych". Robię to zupełnie inaczej - klient oczywiście może sobie też zaplanować wiele rzeczy, ale nie chcę tu wnikać w szczegóły. Generalnie chodzi o tom że np.: klientowi z ogólnej branży "zabawki" jako koszt miesięczny można podać równie dobrze 1000, 10 000 jak i 50 000 zł i każda suma będzie prawidłowa i miała uzasadnienie.

Cztaj prosze uważniej, mi chodzi o to, że podanie

0,50 PLN , 1 PLN,5 PLN czy 10 PN na to samo hasło nie ma uzasadnienia, szczególnie w przypadku tych większych wartości CPC
i jest zwykłym oszustwem

Ale każdy prowadzi biznes, jak potrafi i uważa
Nie zauważylem jednak przedstwicieli Artefakt.pl na spotkaniu największych partnerów/klientów Google ;)Bartłomiej Usydus edytował(a) ten post dnia 26.05.07 o godzinie 13:04

konto usunięte

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

>Pamiętaj o jednej rzeczy: klient nie chce zmieniac strony nic, >wogóle, nie chce Ci dawac dostępu do ftp-a, nie chce instalować >statystyk, chce tylko kampanię. bedziesz go przekonywał ??

A o co chodzi? czepiłeś się tych kominków? Koniecznie musisz znaleźć przykład w którym nie da się zmierzyć konwersji!? Jakbym o tym nie wiedział? przecież z tego co napisałem wcześniej dokładnie wynika, że 25% klientów konwersji nie mierzę.

>Szczerze nie sądzę, sądzę raczej, zę jest to z Twojej strony próba >wykazania, ze prowadzenie kampanii jest trudniejsze niż jest i >warto ją koniecznie zlecać agencji, nawet dla małej strony >konieczne są też dodatkowe narzędzia analityczne

Raczej z Twoich postów wynika, że zlecać nie warto, bo nie trzeba szukać efektywnych haseł, nie warto badać statystyk i robić innych OCZYWISTYCH czynności.

Wiesz co skończmy temat. Myślałem, że będzie można merytorycznie podyskutować o mierzeniu konwersji i innych oczywistych metodach, tymczasem widzę tutaj "show pod klientów" i puszenie piórek.

>Sądze, ze się mylisz, jakbyś sobie zadal odrobinę trudu wiedzialbyś, że nie szukam klientów, czy to na SEO, czy SEM
>Nie zauważylem jednak przedstwicieli Artefakt.pl na spotkaniu największych partnerów/klientów Google ;)

O tym piszę - o Twojej postawie - jesteśmy ważni, nie bawimy się "w szczegóły" a to oznacza, że skory mt tego nie robimy to nie trzeba. Otóż byli tam moi pracownicy! - Oni Was zauważyli - przy czym nie wyglądaliście na takich co "nie szukają klientów".

Jeszcze raz podziwiam przebieg tej rozmowy : jak moje zwrócenie uwagi na nowoczesne metody zarządzania kampaniami przerodziło się w jakąś irracjonalną próbę udowodnienia, że to są bzdury, potem wciskanie, że nie szanuję klientów, a następnie drwiny z wielkości firmy. Otóż jesteśmy bardzo małą i młodą firmą (dopiero rok na profesjonalnym rynku i zaledwie 5 osób), ale jak widać już przeszkadzamy niektórym, bo chcemy zrobić coś więcej.Marcin Deręgowski edytował(a) ten post dnia 26.05.07 o godzinie 14:26
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Reklama w wyszukiwarkach - samodzielnie czy ze specjalistą?

Marcin D.:
>Pamiętaj o jednej rzeczy: klient nie chce zmieniac strony nic, >wogóle, nie chce Ci dawac dostępu do ftp-a, nie chce instalować >statystyk, chce tylko kampanię. bedziesz go przekonywał ??

A o co chodzi? czepiłeś się tych kominków? Koniecznie musisz znaleźć przykład w którym nie da się zmierzyć konwersji!? Jakbym o tym nie wiedział? przecież z tego co napisałem wcześniej dokładnie wynika, że 25% klientów konwersji nie mierzę.

W którym miejscu ??
>Szczerze nie sądzę, sądzę raczej, zę jest to z Twojej strony próba >wykazania, ze prowadzenie kampanii jest trudniejsze niż jest i >warto ją koniecznie zlecać agencji, nawet dla małej strony >konieczne są też dodatkowe narzędzia analityczne

Raczej z Twoich postów wynika, że zlecać nie warto, bo nie trzeba szukać efektywnych haseł, nie warto badać statystyk i robić innych OCZYWISTYCH czynności.

Upraszczasz niestety, ja tylko piszę, żę jest mnóśtwo oszukańczych agencji, które sprzedają "pakiety" w cenach zawyżonych kilkukrotnie" oraz, że dla większości ( jeśli idzie o liczebność ) klientów mierzenie konwersji jest pozbawione sensu z kilku co najmniej powodów
Wiesz co skończmy temat. Myślałem, że będzie można merytorycznie podyskutować o mierzeniu konwersji i innych oczywistych metodach, tymczasem widzę tutaj "show pod klientów" i puszenie piórek.

Czy ostrzeganie przed agencjami jest puszeniem piórek ? ciekawa teoria
>Sądze, ze się mylisz, jakbyś sobie zadal odrobinę trudu wiedzialbyś, że nie szukam klientów, czy to na SEO, czy SEM
>Nie zauważylem jednak przedstwicieli Artefakt.pl na spotkaniu największych partnerów/klientów Google ;)

O tym piszę ... Byli tam moi pracownicy! - Oni Was zauważyli - przy czym nie wyglądaliście na takich co "nie szukają klientów".


Chyba coś CI się źle wydaje.

Zapytaj pracowników i napisz prosze z kim byłem i ilu nas było, oraz wskaż w jaki sposób i w ktorym momencie wygladalismy na takich co szukają pracowników

podejrzewam raczej, że ściemniasz w kwestii GoogleDay
Albo was tam nawet nie było

Następna dyskusja:

Czy wiesz jak samodzielnie ...




Wyślij zaproszenie do