Agata Laskowska digital
Temat: Migracja platrofmy sklepu internetowego a SEO i inne aspekty
Witam mam nadzieję, że dostnę tutaj pomocne rady!Borykam się obecnie w takim problemem. Mój klient zmienia platrofmę sklepu, jak też jego design i dodaje nowe funkcje użytkowe. Ja mam się zająć migracją i utrzymaniem rankingow w wyszukiwace.
Pierwsza rada jakie udzieli każdy to: zmień mozliwie jak najmniej, szczególnie w strukturze strony a resztę stron przekieruj z 301 do nowych ich odpowiedników. Niestety tutaj pojawia sie problem. Z nową stroną zmieni sie prawie wszystko. Ponadto, stron aktywnych ze statusem 200 jest ponad 800tyś...a zaindeksowanych w google.com jest ponad milion( chyba jest to dość powszeny problem stron w których dziennie pojawia sie 100-150 nowych ofert, które po sprzedaniu zostają przepierowane z 301 albo otrzymują status 404. Większość z tych stron istnieje i ma oryginalą treść. Dodam, że częsty problem został dawno wyeliminowany.
example.com
example.com/
example.com/index.php (or .html, or just /index)
http://example.com
http://example.com/
http://example.com/index.php (or .html, or just /index)
Moje pytanie jest więc: Od czego zaczac migracje takie dużej strony, jak radzić sobie z wciąż pojawiającymi sie nowymi ofertami? i co mogło spowodować tak dużą ilość stron?
I chętnie usłysze każdą inna rade od kogoś kto ma za sobą migracje strony która zakończyła się sukcesem.
Z góry dziękuje za pomoc!