Anita Kijanka

Anita Kijanka Public Relations

Temat: Intel Business Challenge Europe 2012

Proseed: specjalne wydanie na Intel® Business Challenge Europe 2012

Na rynek trafił właśnie specjelny numer magazynu Proseed. W całości poświęcony jest historii i rozwoju konkursu Intel® Business Challenge Europe. Znajdziecie w nim prezentacje zeszłorocznych finalistów z Europy i świata - pomysłodawcy opowiadają o tym, jak konkurs pomógł im w rozwoju ich innowacyjnych projektów. Dodatkowo - garść rad jak napisać dobry biznes plan, aby przekonać do siebie inwestorów i wygrywać światowe konkursy.

Nabór projektów do Intel® Business Challenge Europe 2012 – konkursu adresowanego do młodych przedsiębiorczych - trwa do 28 maja 2012. Na zwycięzców konkursu czeka pula nagród o wartości 50 tys. dolarów, coaching międzynarodowych praktyków biznesu oraz udział w światowym finale Intel Global Challenge w Krzemowej Dolinie, USA.

Spośród zgłoszonych projektów Jury wyłoni najbardziej nowatorskie pomysły wykorzystania nowych technologii o największym potencjale biznesowym. Kwalifikowane są projekty m.in. z obszarów: biotechnologia, nanotechnologia, oprogramowanie, aplikacje mobilne, elektronika, robotyka, energia i jej wytwarzanie. Projekt adresowany jest do osób w wieku od 18 do 34 lat, studentów, doktorantów lub absolwentów szkół wyższych.

Magazyn dostępny w języku angielskim. Proseed jest wyłącznym reprezentantem polskiej edycji tego konkursu.

Bezpłatny magazyn o Intel® Business Challenge Europe 2012 można przekartkować online lub pobrać ze strony: http://issuu.com/proseed/docs/proseed_intel

Więcej informacji o Intel® Business Challenge Europe 2012 znajdziecie w specjalnej zakładce na stronie Proseedmag.pl - http://proseedmag.pl/category/intel®-business-challenge-2012