Dariusz Toczyński Spinacz
Temat: [b]Pilne. Zlecę 5 analiz finansowych do małych aplikacji...
Witam.Z powodu nagłych problemów Podwykonawcy pilnie poszukuję rzetelnych osób do sporządzenia dla naszych Klientów części finansowo - ekonomicznej do pięciu małych projektów RPO.
3 sztuki - Mazowieckie, działanie 1.5 - informacje i wymogi do programu tu:
http://mazowia.eu/jmaz/index.php?option=com_content&ta...
2 sztuki - Zachodniopomorskie, działanie 1.1.1 i 1.1.2 - informacje i wymogi do programu tu:
http://www.rpo.wzp.pl/konkursy/p-r-m-a-1162/poddzialan...
http://www.rpo.wzp.pl/konkursy/p-r-m-a-1163/poddzialan...
Zakres pracy:
Cyferki.
Kompletny materiał stanowiący zawartość dokumentów aplikacyjnych w zakresie dokumentacji finansowej oraz ekonomicznej zarówno wniosku o dofinansowanie jak i Biznes Planu projektów.
Modele każdorazowo we własnym zakresie.
Warunki umowy:
Umowne i do ustalenia, forma wypłaty dowolna udokumentowana (FV, zlecenie, dzieło).
Do powyższego poszukuję 2 osób/zespołów - do wzajemnej weryfikacji, a dla mnie jako backup.
Przyszłościowo:
Stała współpraca, 2 - 3 aplikacje średniomiesięcznie, 12 aplikacji POIG + 16 RPO (różne województwa) aktualnie "w drodze". Kilkanaście innych w fazie wstępnych negocjacji.
Myślę, że będzie wystarczająca ilość pracy dla 3 - 4 osób / zespołów analitycznych.
Możliwość pełnej pracy zdalnej (my zajmujemy się zbieraniem danych źródłowych od Klientów) lub praca bezpośrednia z Beneficjentami.
Wymagania:
Kompetencje. Umiejętność samodzielnej weryfikacji wymagań i wytycznych na bazie ogólnodostępnej dokumentacji.
Mile widziani akademicy z doświadczeniem, oraz bankowcy biorący odpowiedzialność za jakość swojej pracy.
Kontakt: propozycje i wnioski wraz z ofertą i swoimi przemyśleniami proszę przesyłać na adres dt@audix.pl
Dziękuję i pozdrawiam, z góry przepraszam wszystkich, których to nie interesuje, a jednak doczytali aż tutaj, żeby to stwierdzić :-).
Dariusz Toczyński
Pilne. Zlecę 5 analiz finansowych do małych aplikacji o dotacje UE - RPO. Przygotowany komplet danych źródłowych.