Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Moi Drodzy,

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami ruszamy z nową inicjatywą dedykowaną dolnośląskiemu środowisku HR pod nazwą Dolnośląskie Forum HR.
W ramach DFHR organizowane będą comiesięczne spotkania z praktykami HR dzielącymi się swoimi doświadczeniami z ciekawych projektów realizowanych w ich firmach. Mamy nadzieję, że poruszane tematy będą odpowiadały Waszym oczekiwaniom.

Zapraszamy na pierwsze spotkanie inaugurujące działalność Dolnośląskiego Forum HR, które odbędzie się w środę 26 września o godz. 18.00 w hotelu Park Plaza we Wrocławiu przy ulicy Drobnera 11/13.

Program spotkania:

17.30 - Rejestracja uczestników;
18.00 - "Projekt poprawy wydajności pracy na przykładzie działu finansowo-księgowego w Toyota Motor Industries Poland" - Zbigniew Oczkowski;
18.45 - Dyskusja
19.00 - Przerwa
19.10 - "Green field na przykładzie nowego projektu Sumitomo w Polsce" - Kinga Hirao;
19.55 - Dyskusja
20.10 - Sprawy organizacyjne Dolnośląskiego Forum HR

Prelegenci:

Zbigniew Oczkowski - Dyrektor Administracyjny w Toyota Motor Industries Poland odpowiedzialny za finanse, HR, IT i administrację. Wcześniej przez 15 lat pracował jako Główny Księgowy i Dyrektor Finansowy w firmach międzynarodowych.Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Kinga Hirao - Dyrektor ds. HR, AD & RC w Sumika Ceramics Poland. Zatrudniona w Sumitomo Chemical Co. LTD (Japonia) od 2006 roku. Odpowiedzialna za organizację projektu "green field" we Wrocławiu. Wcześniej odpowiedzialna za "green field" w Toruniu. Absolwentka Międzynarodowego Uniwersytetu Chrześcijańskiego w Tokio.

Zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w spotkaniu.
Uczestnicy partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 20 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

W imieniu
Dolnośląskiego Forum HR

Janusz Dziewit
e-mail: janusz.dziewit@testhr.pl
tel. 605 55 55 49

Rafał Hamela
e-mail: rh@hrhamela.pl
tel. 791 68 04 73
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Jesteśmy pod wrażeniem zainteresowania naszą nową inicjatywą.
Już ponad 50 osób zgłosiło chęć uczestnictwa w spotkaniu inauguracyjnym Forum.

Do zobaczenia w środę :)
Natalia Rybak

Natalia Rybak HR Specialist / HR
Business Partner

Temat: Spotkania

To ja dodam ze dwa słowa o Zbyszku.

Otóż Zbyszka słuchać zawsze warto! Jest to przemądry, sensowny, bardzo ciekawy człowiek, z głębokimi przemyśleniami i potężnym doświadczeniem.

Ja niestety - nie dam rady jutro przyjść, pomimo że wykonałam karkołomną gimnastykę logistyczną.

Ale wszystkich obserwujących to forum namawiam - idźcie posłuchać Zbyszka :)

Życzę dobrego spotkania!
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Dziękuję Natalia za rekomendację.

Jako organizator mogę wiele dobrego mówić o prelegentach, jednak moja wiarygodność w tym względzie jest zdecydowanie mniejsza od Waszych opinii :)

Do jutra
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Moi Drodzy,

Po wrześniowej inauguracji Dolnośląskiego Forum HR przyszedł czas na kolejny odcinek...

Chcemy pokazać Wam jak można sprawnie i samodzielnie realizować procesy rekrutacyjne na niszowe stanowiska. Jak się za to zabrać i poradzić sobie bez wsparcia firm zewnętrznych opowie nam Beata Kuler z firmy Donako.

Na ostatnim spotkaniu Kiga Hirao z Sumitomo opowiadała nam jak się sprawnie organizuje inwestycję green field. Na najbliższym spotkaniu chcemy Wam pokazać za pośrednictwem Elżbiety Malickiej z TPV Displays jak sprawnie firmę się likwiduje...

Zapraszamy na spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, które odbędzie się w środę 17 października o godz. 18.00 w hotelu Park Plaza we Wrocławiu przy ulicy Drobnera 11/13.

Program spotkania:
17.30 - Rejestracja uczestników;
18.00 - Rekrutacja pracowników o niszowych specjalnościach - trudna praca, kreatywność "hr-owca", a może czary? - Beata Kuler;
18.45 - Dyskusja
19.00 - Przerwa
19.15 - Od świtu do zmierzchu - historia otwarcia i zamknięcia oddziału TPV Displays w Biskupicach Podgórnych - Ela Malicka;
20.00 - Dyskusja

Prelegenci:
Beata Kuler - Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania „Edukacja”, specjalizująca się w psychologii zarządzania i zarządzaniu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w HR. Początkowo w polskim oddziale międzynarodowej korporacji, gdzie od początku współtworzyła dział personalny i systemy zarządzania personelem. Od grudnia 2007 pracuje jako Szef Zarządzania Personelem w DONAKO S.A. firmie produkującej komponenty dla rynku energetycznego (m.in. hydrogeneratory czy generatory wiatrowe), która od kilu lat przechodzi zmianę kultury organizacyjnej oraz transformację organizacyjną. Stworzyła tam sprawnie funkcjonujące podwaliny strategicznego zarządzania personelem, w tym systemy motywacyjne, rozwojowe, oceniające oraz rekrutacyjne. Intensywnie uczestniczyła w tworzeniu Misji, Wizji, Strategii i Wartości DONAKO.

Ela Malicka - Dolnoślązaczka z pochodzenia, absolwentka UAM (filologia angielska) oraz REC, UK (Diploma in Recruitment Practice), od ponad 10 lat praktyk zarządzania HR, zarówno w roli wewnętrznego działu HR, zewnętrznego doradcy projektów rekrutacyjno-rozwojowych oraz trenera umiejętności biznesowych. Od 2010 roku zawodowo związana z TPV Displays w Gorzowie Wlkp na stanowisku Europe HR Manager. Doświadczony praktyk projektów green (Polska) i brown field (Rosja) z doświadczeniem w restrukturyzacji i optymalizacji kosztów pracy i zatrudnienia. Prywatnie mama i żona, amator fotograf uzależniony od dobrej książki i kina.

Zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w spotkaniu.

Uczestnicy partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 20 zł/os.

Prosimy o potwierdzenie swojej obecności zwrotnym mailem.

Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Zapraszamy :)
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

A zwrotny mail, to: janusz.dziewit@testhr.pl

konto usunięte

Temat: Spotkania

Również serdecznie zapraszam.
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Jesteśmy po kolejnym spotkaniu Dolnośląskiego Forum HR.
Wg listy obecności było nas 60 osób.
Dziękuję Beacie Kuler za bardzo interesujące wystąpienie w treści, a także w formie. Mam nadzieję, że doświadczenia firmy Donako będą inspiracją dla niektórych z Was.

Tak jak wspominałem na spotkaniu proszę Was o dzielenie się sugestiami co do tematów spotkań. Dzisiaj już padła po spotkaniu propozycja poświęcenia jednego ze spotkań relacjom ze Związkami Zawodowym.
Jeżeli macie też jakieś uwagi i propozycje do formy spotkań, to ułatwią nam one dopracowywanie naszych spotkań.
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Witam Szanowne Grono dolnośląskich HR'owców,

Przyszedł czas na kolejne spotkanie Dolnośląskiego Forum HR.

Tym razem chcemy Wam przedstawić dwa interesujące tematy.

Pierwszy, to projekt wdrożenia systemu ocen pracowniczych w PGE Dystrybucja, która jest spółką świadczącą usługi przesyłu energii elektrycznej w południowo-wschodniej i centralnej Polsce. Pozycja naturalnego monopolisty z jednej strony zapewnia jej stabilność rynkową, z drugiej jednak grozi stagnacją i utratą szans biznesowych.
Wobec ograniczeń urzędowych co do zwiększania przychodów, wyzwaniem dla spółki jest doskonalenie i konsolidacja procesów wewnętrznych, by obniżać koszty i modernizować sieci. Oczekiwaniem zarządu wobec systemu oceny pracowniczej było wsparcie zmiany kultury organizacyjnej w kierunku bardziej innowacyjnej i zespołowej po to, aby lepiej sprostać tym wyzwaniom.
Czy i w jakim stopniu się to udało, jaki kształt przyjął system i jak go wdrażano – o tym właśnie opowiedzą nasi prelegenci.

Na wrześniowym spotkaniu Kiga Hirao z Sumitomo opowiadała nam jak się sprawnie organizuje inwestycję green field. Na najbliższym spotkaniu chcemy Wam pokazać za pośrednictwem Elżbiety Malickiej z TPV Displays jak sprawnie firmę się likwiduje...

Zapraszamy na spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, które odbędzie się w poniedziałek 19 listopada o godz. 18.00 w hotelu Park Plaza we Wrocławiu przy ulicy Drobnera 11/13.

Program spotkania:

17.30 - Rejestracja uczestników;

18.00 - "Ocena pracownicza dźwignią zmiany kultury pracy" - Katarzyna Wegner, Konrad Konefał;

18.45 - Dyskusja

19.00 - Przerwa

19.15 - "Od świtu do zmierzchu - historia otwarcia i zamknięcia oddziału TPV Displays w Biskupicach Podgórnych" - Ela Malicka;

20.00 - Dyskusja

Prelegenci:
Katarzyna Wegner - Specjalista ds. Organizacji i Zarządzania w Biurze Zarządu PGE Dystrybucja S.A. Doświadczenie w dziedzinie HR zdobywała uczestnicząc we wdrażaniu modelu weryfikacji potencjału kadrowego w PGE Lubelskie Zakłady Energetyczne, a obecnie systemu okresowej oceny pracy w PGE Dystrybucja. Od wielu lat związana z Energetyką Lubelską.

Konrad Konefał – Konsultant w firmie Bradconsulting, absolwent psychologii organizacji i zarządzania oraz zarządzania i marketingu w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, a także studiów podyplomowych zarządzanie zasobami pracy w SGH. Jako konsultant wspierał negocjacje z udziałem związków zawodowych i pracodawców, budował systemy ocen okresowych i wynagrodzeń, prowadził diagnozy kultury organizacyjnej. Specjalizuje się w pracy dla klientów z branży energetycznej i o profilu produkcyjnym.

Ela Malicka - Dolnoślązaczka z pochodzenia, absolwentka UAM (filologia angielska) oraz REC, UK (Diploma in Recruitment Practice), od ponad 10 lat praktyk zarządzania HR, zarówno w roli wewnętrznego działu HR, zewnętrznego doradcy projektów rekrutacyjno-rozwojowych oraz trenera umiejętności biznesowych. Od 2010 roku zawodowo związana z TPV Displays w Gorzowie Wlkp na stanowisku Europe HR Manager. Doświadczony praktyk projektów green (Polska) i brown field (Rosja) z doświadczeniem w restrukturyzacji i optymalizacji kosztów pracy i zatrudnienia. Prywatnie mama i żona, amator fotograf uzależniony od dobrej książki i kina.

Zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w spotkaniu.

Uczestnicy partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 20 zł/os.

Prosimy o potwierdzenie swojej obecności zwrotnym mailem.

Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Firmy, które chciały być sponsorem najbliższego spotkania proszę o kontakt.
Kinga Hirao

Kinga Hirao HR Manager

Temat: Spotkania

Drodzy Panowie,
Czy zmienił się termin naszych spotkań ? Do tej pory były to środy i nie ukrywam, że dużo bardziej mi pasowały, niestety w poniedziałki nie będę mogła uczestniczyć.

pozdrawiam
Hirao
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Jak najbardziej trzymamy się w naszych spotkaniach trzecich śród miesiąca.
Niestety czasami jest problem z dostępnością sali. I taka właśnie sytuacja jest w przyszłym tygodniu.
Nie zawsze udaje się wszystko zsynchronizować.

Mam nadzieję, że taka sytuacja szybko się nie powtórzy :)
Marta W.

Marta W. Specjalista ds.
rozwoju personelu

Temat: Spotkania

Jestem bardzo zadowolona z ostatniego, listopadowego spotkania. Dziękuję organizatorom i prelegentom i..czekam na kolejne :)
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Dziękujemy Marta za laurkę :)
Każda taka pochwała dodaje nam skrzydeł.
Prosimy też o uwagi dzięki którym będziemy mogli doskonalić nasze spotkania.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Spotkania

Grudniowe (wczorajsze) spotkanie DFHR - SUPER!!! Słowa uznania i podziękowania dla Organizatorów oraz Gospodarzy:-))) A przy okazji chciałaby Wszystkim Sympatykom Forum złożyć sereczne życzenia Zdrowych i Wesołych Świąt, bo to naprawdę juz niedługo!
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Witam Szanowne Grono dolnośląskich HR'owców w nowym roku,

Przyszedł czas na pierwsze w tym roku spotkanie Dolnośląskiego Forum HR.

Tym razem chcemy z Wami porozmawiać o zarządzaniu wiekiem.

Wszelkie dane i prognozy, a także obserwacje wskazują, że bardzo szybko rośnie średnia wieku w naszym kraju, czyli także wśród pracowników naszych firm i kandydatów do pracy. Zjawisko to wymusza na nas zmianę postrzegania osób starszych jako pracowników, dbanie o ich rozwój, komunikację międzypokoleniową, a czasami wręcz dostosowywania organizacji pracy uwzględniającej potrzeby osób starszych.

Mamy nadzieję, że poruszona tematyka oraz forma tego spotkania pomogą nam w wymianie opinii i zwiększą naszą świadomość w zakresie zarządzania wiekiem.

Zapraszamy na spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, które odbędzie się w środę 16 stycznia o godz. 18.00 w hotelu Park Plaza we Wrocławiu przy ulicy Drobnera 11/13.

Program spotkania:
17.30 - Rejestracja uczestników;
18.00 - "Doświadczenia z realizacji projektu „Silver team, czyli potęga doświadczenia” w zakresie szans na rynku pracy osób 50+" - Agnieszka Pietrus – Rajman;
18.35 - "Pięćdziesiąt lat? – Zatrudniam!" - Mirela Kik;
19.10 - Przerwa
19.25 - Dyskusja panelowa: Agnieszka Pietrus – Rajman, Mirela Kik, uczestnicy (50+) projektu „Silver team, czyli potęga doświadczenia” oraz publiczność.

Prelegenci:
Agnieszka Pietrus-Rajman – wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, wykładowca Uniwersytetu Trzeciego Wieku, w latach 2000-2005 pełniła na uczelni funkcję Pełnomocnika Rektora ds. Programów Unii Europejskiej, zrealizowała szereg międzynarodowych projektów w ramach programów Unii Europejskiej oraz szkoleń dla przedstawicieli firm, przedsiębiorstw i instytucji Dolnego Śląska z zakresu komunikacji interkulturowej, różnic interkulturowych, negocjacji, prezentacji i korespondencji handlowej, w tym wielu szkoleń dla osób w wieku 40+ oraz 50+. Jest autorką licznych publikacji i opracowań, między innymi Raportu z badań porównawczych rozwiązań międzynarodowych w zakresie aktywizacji osób starszych oraz Kompendium innowacyjnych metod uczenia się bez bariery wieku. Prowadzi szkolenia w języku polskim i niemieckim. W 2011 roku otrzymała Europejski Znak Innowacyjności w dziedzinie nauczania i uczenia się języków obcych.

Mirela Kik – Dyrektor Biura Kadr, Emitel Sp. z o.o., odpowiedzialna za tworzenie, rozwój i realizację strategii firmy w zakresie polityki personalnej, w szczególności za rekrutację, rozwój kompetencji, komunikację wewnętrzną, systemy motywacyjne, kontakty z partnerami społecznymi, zarządzanie zmianą i procesami restrukturyzacyjnymi. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Personelem na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. W latach 2008-2012 członek zarządu dolnośląskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.

Zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w spotkaniu.

Uczestnicy partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 20 zł/os.

Prosimy o potwierdzenie swojej obecności mailem: janusz.dziewit@testhr.pl

Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.Janusz Dziewit edytował(a) ten post dnia 10.01.13 o godzinie 15:01
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Moi drodzy,
Zapraszam (mam nadzieję, że już w wiosennej aurze) na kolejne spotkanie Dolnośląskiego Forum HR.
Będziemy chcieli wspólnie z Wami przyglądnąć się zjawisku mobbingu. Słowo to jest odmieniane przez wszystkie przypadki jednak praktyka pokazuje, że rozumienie tego słowa jest bardzo różne. Pojęcie mobbingu jest zasadniczo nowością w polskim prawie pracy. Z tego też względu nie ma wystarczająco jasnych i ugruntowanych powszechną praktyką kryteriów wedle których możliwe byłoby sprawne rozdzielenie zjawiska mobbingu od takich obowiązków pracodawcy jak egzekwowanie wykonywania poleceń i dyscypliny.
A jeszcze inne rozumienie tego pojęcia mają pracownicy...
Zaproszony prelegent pomoże nam usystematyzować wiedzę na temat mobbingu i podpowie jak radzić sobie w trudnych sytuacjach również przed... sądami pracy.

Zapraszamy na spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, które odbędzie się we wtorek 19 marca o godz. 18.00 w hotelu Park Plaza we Wrocławiu przy ulicy Drobnera 11/13.

Program spotkania:
17.30 - Rejestracja uczestników;
18.00 - „Mobbing – moda czy problem?” - Andrzej Zacharzewski;
19.30 - Dyskusja

Prelegent:
Andrzej Zacharzewski – Adwokat, Wspólnik i Partner zarządzający Kancelarii Zacharzewski i Wspólnicy w Krakowie. Absolwent prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim, a także Southwestern Methodist University w Dallas, Instituto Universitario Europeano Florencja oraz DePaul University College of Law Chicago.
Specjalizuje się w postępowaniach sądowych i arbitrażowych w sprawach gospodarczych, a także w obsłudze prawnej transakcji w handlu międzynarodowym, obsłudze prawnej przedsiębiorców prowadzących interesy w Chinach, prawnej obsłudze inwestycji i szkoleniach.
Jest wykładowcą prawa pracy na Wyższej Szkole Europejskiej im Ks. Tischnera w Krakowie; członkiem Komisji ds. Wizerunku Zewnętrznego i Działalności Pro Bono działającej przy Naczelnej radzie Adwokackiej RA, oraz stowarzyszeń i organizacji prawniczych. Działalność społeczną prowadzi poprzez uczestnictwo w organach organizacji pożytku publicznego. Autor publikacji z zakresu prawa bankowego, prawa pracy, własności intelektualnej, jak również reprywatyzacji.

Zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w spotkaniu.
Uczestnicy partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 20 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności mailem: janusz.dziewit@testhr.pl
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń :)
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Witam wreszcie wiosennie,

Przed nami kolejne spotkanie Dolnośląskiego Forum HR...

Zarządzanie przez projekty staje się dla wielu firm dominującym stylem zarządzania.
Coraz więcej firm deklaruje, że przy obecnym tempie zmian rynkowych, ich sukces opiera się w największym stopniu na skutecznej realizacji projektów.
Celem naszego spotkania będzie przekazanie w pigułce kluczowej wiedzy o zarządzaniu zasobami jakimi są pracownicy projektowi oraz zapoznanie ze specyfiką pracy z Project Managerami. Dowiemy się o metodach, które ułatwiają pracę działu HR w organizacjach projektowych, a także zapoznamy się z rozwiązaniami, które HR może zaproponować Project Managementowi. Spotkanie będzie opierało na omówieniu konkretnych case studies oraz umożliwi wymianę doświadczeń poprzez otwarty panel dyskusyjny.

Zapraszamy na spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, które odbędzie się tradycyjnie w środę 17 kwietnia o godz. 18.00 w hotelu Park Plaza we Wrocławiu przy ulicy Drobnera 11/13.

Program spotkania:
17.30 - Rejestracja uczestników;
18.00 - „Zadania HR w zakresie budowy dynamicznej organizacji - praktyczne przykłady” -
Piotr Ogonowski;
19.30 - Dyskusja

Prelegent:
Piotr Ogonowski – doświadczony manager i trener CI Prolearning, autor cyklu wykładów i szkoleń z zakresu zarządzania projektami, budowy organizacji projektowych i usługowych. Certyfikowany PMI PMP, PRINCE2 Practitioner, wykładowca RUP i Agile, trener ITIL, zarządzania i modelowania procesów biznesowych. Członek założyciel polskiego oddziału ITSMF, Doradca Zarządu Stowarzyszenia Praktyków Zarządzania Wiedzą, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Wykładowca Wojskowej Akademii Technicznej oraz Wykładowca na studiach MBA w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Obecnie na studiach doktoranckich w zakresie Zarządzania Strategicznego. W 2010r wybrany przez PARP jako jeden z czterech ekspertów konsultujących planowane zmiany w zasadach dofinansowania projektów innowacyjnych z funduszy UE. Doświadczenie zdobywał m.in. pracując na stanowiskach kierowniczych - prezes, dyrektor zarządzający, konsultant biznesowy, trener i kierownik projektów w wielu firmach.

Zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w spotkaniu.
Uczestnicy partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 20 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Do zobaczenia :)
Marta W.

Marta W. Specjalista ds.
rozwoju personelu

Temat: Spotkania

Dzień dobry, czy planujecie kolejne spotkanie w najbliższym czasie? :)
Janusz Dziewit

Janusz Dziewit Dyrektor
Zarządzający

Temat: Spotkania

Jak najbardziej planujemy.
Spotkanie odbędzie się we wrześniu. Lada dzień podamy dokładny termin i miejsce.

Do zobaczenia
Marta W.

Marta W. Specjalista ds.
rozwoju personelu

Temat: Spotkania

To super. Dziękuję

Następna dyskusja:

Spotkania dla Kobiet-WROCłAW




Wyślij zaproszenie do