Monica P.

Monica P. PR, komunikacja

Temat: Regularne przerwy w pracy pomogą przetrwać pierwsze dni...

Moi Drodzy,

Poniżej przedstawiam tekst Eylam Langotsky, Dyrektora „Bodywork in Business Environment“, Trenera Metody Grinberga®, potwierdzający jak ważne są regularne przerwy w pracy. Ja już sprawdziłam i mogę potwierdzić, że chwile wytchnienia pozwalają wytrwać w pracy po leniwym urlopie.

„Czy nam się podoba, czy nie, coraz więcej czasu spędzamy przy biurkach, często w niewygodnej pozycji, przed komputerem. Zaaferowani pracą coraz mniej czasu i uwagi poświęcamy potrzebom naszego ciała. Specjaliści biją na alarm – krótkie przerwy w pracy są niezmiernie istotne, a co więcej przekładają się na skuteczność i efektywność naszych działań. Chwile odpoczynku w pracy chronią nas przed wieloma chorobami zawodowymi oraz schorzeniami spowodowanymi ciągłym stresem i zmęczeniem – tak, więc przynoszą korzyści zarówno pracownikom, jak i całej firmie. Specjaliści zastanawiają się ponadto, czy przerwy w pracy powinny być spędzane aktywnie, czy nie jest to konieczne. Jedno jest pewne, chwila rozciągania mięśni dobrze na nas wpłynie – pomoże zrelaksować ciało, zmniejszyć fizyczne i psychiczne napięcie. Przerwy w pracy to również doskonała okazja do zacieśniania więzów towarzyskich pomiędzy współpracownikami, a także do uzupełnienia wody
w organizmie. Tak proste sposoby wystarczą, by poprawić sobie nastrój, jak również zwiększyć efektywność pracy. Bardziej zaawansowane techniki relaksacji, takie jak Metoda Grinberga, pomagają na długo poprawić samopoczucie pracowników i podnieść efektywność pracy w nowoczesnych firmach. Poprzez odpowiednie oddychanie i zestaw prostych ćwiczeń można nauczyć się unikać kumulowania napięcia i stresu oraz poprawiać własną efektywność.”

Więcej informacji na stronie: http://grinbergmethodschool-eylam.com