Agnieszka
Haponik
Dyrektor Marketingu,
LeasingTeam Group
Temat: Dobre samopoczucie w pracy w oczach pracodawcy i...
Zastanawialiście się kiedyś, czy pracownik i pracodawca nie mają przypadkiem innego pojęcia o dobrych warunkach pracy? Przyznajcie się, że tak. :) Badania pokazują, że częściowo mieliście rację. ;)Oto zadane pytanie:
Do pracodawców: W jaki sposób Pana firma dba o to, żeby pracownicy mieli dobre warunki pracy?
Do pracowników: W jaki sposób Pracodawca dba o warunki pracy?
A oto odpowiedzi (pierwsza dziesiątka):
Pracodawca Pracownik
Odpowiednie sprzęty, narzędzia pracy 15% 30%
Dobry klimat, atmosfera 9% 19%
Odpowiednio urządzone stanowisko pracy 16% 12%
Spełnianie próśb, inicjatyw pracowników 15% 9%
Jest wszystko, co potrzeba (ogólnie) 11% 12%
Zgodnie z normami, przepisami 16% 6%
Odpowiednie wynagrodzenie 9% 11%
Zapewnione posiłki, napoje 13% 6%
Zaplecze, pokój socjalny 12% 7%
Odpowiednia organizacja czasu pracy 7% 9%
I jak, podobają się Wam wyniki? Zgadzacie się z nimi? W niektórych miejscach są ciekawe rozbieżności, nieprawdaż? :)
(Na podstawie badania "Postrzeganie warunków pracy w polskich firmach" dla Sigma International, próba: 400 pracowników, 400 pracodawców. Marzec 2006.)