Krzysztof Magura Content Editor
Temat: SEMINARIUM KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: SKUTECZNA...
W imieniu firmy MAY AGENCY zapraszam na szkolenie:SEMINARIUM KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE I W FIRMIE – ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI I ICH ROZWIĄZYWANIE
Szkolenie przeznaczone jest dla:
• Menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania w Organizacji.
Cele szkolenia:
• Budowanie zachowań asertywnych w komunikacji zawodowej i zarządzaniu zespołem,
• Skuteczna komunikacja w pracy zadaniowej i projektach – zarządzanie konfliktem.
• Poznanie roli podświadomości i wykorzystanie programowania podświadomego.
• Praktyka afirmacji, kreacja wartości osobistej.
• Poznanie i trening praktycznych technik oswajających i uwalniających stres permanentny
i impulsowy. Rozładowanie konfliktów w zespole i w firmie.
Rozwój umiejętności:
• komunikacji asertywnej, świadomego sterowania przekazem werbalnym, wywierania pozytywnego wpływu na otoczenie,
• efektywnego wykorzystania osobistych umiejętności w zarządzaniu zespołem,
• planowania i osiągania celu multiplikacja pozytywnych wyników,
• kreatywnej komunikacji i zapobiegania konfliktom w pracy.
Program:
1. Przeszkody w komunikacji.
• Stres codzienny, stres permanentny, stres impulsowy.
• Rozpoznanie, przeciwdziałanie, opanowanie, eliminacja stresu permanentnego i stresu impulsowego (nagłego).
• Komunikacja codzienna – przekaz niewerbalny – autoprezentacja.
2. Komunikacja osobowości – asertywność.
• Typy zachowań.
• Krótki, ale życiowy sposób na trening asertywności.
• Asertywność w komunikacji w miejscu pracy.
• Asertywność fizyczna – pewność, kontrola, czujność.
3. Zarządzanie komunikacją interpersonalną.
• Pozytywny komunikat. Automotywacja.
• Ćwiczenia automotywujące.
• Świadoma likwidacja działań autodysfirmujących.
• Ćwiczenia z wizualizacją, praktyczna demonstracja technik.
• Komunikacja zespołowa a automotywacja osobista.
• Komunikacja i przepływ informacji między ośrodkiem decyzyjnym i zespołem.
• Komunikacja wewnętrzna: mój zespół.
• Sposób przekazu a treść informacyjna. Proporcje treści i komentarza. Konflikty.
• Własna ocena treści informacji i jej wpływ na przekaz w komunikacji.
• Znaczenie komunikatu w zależności od czasu jego przekazania.
4. Planowanie zespołowe – czyli indywidualiści razem.
5. Konflikt – przyczyny występowania, rodzaje podłoża.
• Konflikt osobisty, międzyludzki, zespołowy, hierarchiczny.
• Rozpoznanie konfliktu oraz diagnoza genezy.
• Spór, konflikt czy lobbing. Ocena i działanie.
• Postępowanie: mediacja, konfrontacja, wyjaśnienie.
• Kontrola i monitoring antykonfliktowy.
• Niekonwencjonalne metody rozwiązywania konfliktów.
• Konflikt komunikacyjny – zagrożenia dla firmy.
• Konfliktowa komunikacja jako czynnik ryzyka w projekcie.
• W jaki sposób trenować umiejętności ‘lekarza konfliktów’.
• Rozwiązywanie konfliktów - study cases i warsztaty.
Termin: 14. luty 2011
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu: 990 zł + VAT zapisz się
Prowadzący: Paweł M. Lipnicki
Warunkiem uczestnictwa: jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 412-08-48
lub skanu karty mailem: g.robert@twigtraining.pl
Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem dopiero po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
W ramach szkolenia zapewniamy:
• organizację szkolenia i poprowadzenie szkolenia przez trenerów,
• materiały szkoleniowe,
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• serwisy kawowe, obiady.
Warunki rezygnacji: Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709).