konto usunięte

Temat: rzecz o komunikacji... czyli małe case study :)

wyobraźmy sobie pewną firmę... (średnie przedsiębiorstwo)...
świetne procedury HR, ale kompletny brak ich zrozumienia wśród pracowników... przez co rośnie ich niezadowolenie...
macie jakieś pomysły, jak rozwiązać problem?

:)

konto usunięte

Temat: rzecz o komunikacji... czyli małe case study :)

świetne według kogo ? działu HR ?
Katarzyna W.

Katarzyna W. HR Busiess Partner,
communication &
strategy managment

Temat: rzecz o komunikacji... czyli małe case study :)

zastanów się na ile te "świetne procedury" służą pracownikom, czy komunikacja jest skuteczna? czy użyto właściwych kanałów komunikacyjnych? czy nie zapomniano o szumach i barierach komunikacyjnych? czy język komunikacji jest na poziomie odbiorców do których chcesz dotrzeć? itd.....
I przede wszystkim jaki udział mieli pracownicy w współtworzeniu tych tzw. świetnych procedur?

To tak na dobry początek. Powodzenia.

Temat: rzecz o komunikacji... czyli małe case study :)

Nowe procedury są często traktowane jako coś dodatkowego do zrobienia i dlatego często mogą budzić niechęć pracowników, może kwestia leży w wyjaśnieniu po co są wprowadzane owe procedury i jakie korzyści niosą one za sobą w szczególności korzyści dla pracowników...
Ewa  Mazurczyk-Jankow ska

Ewa
Mazurczyk-Jankow
ska
Talent Development
Manager

Temat: rzecz o komunikacji... czyli małe case study :)

Czy były jakieś spotkania z pracownikami? Czy ktoś ich pytał czego nie rozumieją, z czym się nie zgadzają? Świetne procedury to takie które działają i rozumieją pracownicy a nie takie na papierze. Zawsze warto rozmawiać z pracownikami słuchać ich i tłumaczyć obiekcje.Ewa Mazurczyk-Jankowska edytował(a) ten post dnia 01.10.07 o godzinie 21:34
Anna Lach-Bilska

Anna Lach-Bilska GL Senior Accountant

Temat: rzecz o komunikacji... czyli małe case study :)

.Anna Lach edytował(a) ten post dnia 26.05.09 o godzinie 13:23
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: rzecz o komunikacji... czyli małe case study :)

Spotykać się z pracownikami i jasno omawiać wprowadzanie procedur. Należy określić cel takiego postępowania, omówić zasady współpracy by wszyscy wiedzieli o co chodzi i jak postępować.

Sytuacja przez Ciebie przedstawiona obrazuje brak komunikacji w firmie. A to jest pierwszy stopień do największych problemów...

Temat: rzecz o komunikacji... czyli małe case study :)

należy zadac sobie pytanie czy procedury zostaly zroumianie przez pracownikow i czy rozumieja ich stosownosc. Skoro sa dobre problem tkwi takze w nielazytym przekazie i egzekucji wprowadzonych zmian. Kieorwnicy dzialow powinny jasno przekazac zalecenie HR i pozwolic zespolowi na zgloszenie ewentualnych watpliwosci/sugestii poprawek. Nowe procedury sa dobre ale nikt o tym nie wie. Informacje/komunikaty umieraja na poziomie HR

Następna dyskusja:

POZAREKLAMOWA FORMA KOMUNIK...




Wyślij zaproszenie do