Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia

Czego chcę? Do czego dążę? 19.07.2012
Jak skutecznie wyznaczać i realizować cele?

Cele - w życiu prywatnym, w pracy wciąż mówimy o realizowaniu celów, o efektywnym wyznaczaniu celów, o skutecznym osiąganiu celów. Dlaczego jedni realizują swoje, cele, a innym Promocja Wakacyjna - sprawdź teraz

Mechanizmy Uruchamiania Motywacji 19-20.07.2012
Jak skutecznie motywować pracowników?

Praktyczne, autorskie pokazanie skutecznych systemów motywacyjnych wraz z technikami weryfikacji ich efektywności w organizacji. Gotowe mechanizmy do zastosowania w organizacji w celu znacznego zwiększenia Promocja Wakacyjna - sprawdź teraz

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 23.07.2012
Jak prowadzić spotkania handlowe, by sprzedać i zyskać wiernego Klienta?

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą Promocja Wakacyjna - sprawdź teraz

zapraszamy :)
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: Ogłoszenia

--Joanna Moczulska edytował(a) ten post dnia 14.08.12 o godzinie 11:37
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Ogłoszenia

Warsztat "Rekrutacja, Selekcja, Ścieżka Kariery - AUDITION Facet5" w wyjątkowej wakacyjnej cenie.


Obrazek


CENA WARSZTATU: 900 zł. netto/1 osoba
Cena regularna warsztatów: 1500 zł. netto/1 osoba

Informacje na temat narzędzia znajdują się na stronie: http://www.businesscreator.pl/index.html

Audition Facet5 pomaga prowadzić rekrutacje na wszystkie stanowiska – niezależnie od ich poziomu, czy też liczby kandydatów branych pod uwagę.

Cena warsztatów obejmuje: materiały szkoleniowe, test osobowości zawodowej FACET5, uprawnienia do korzystania z modułu "AUDITION" Facet5 w pracy zawodowej, indywidualny dostęp do systemu FACET5.

AUDITION FACET5:
- ułatwia zdefiniowanie kluczowych wymagań na określonym stanowisku,
- bada dopasowanie kandydatów do utworzonego profilu idealnego kandydata,
- generuje ranking kandydatów na określone stanowisko oraz bada dopasowanie kandydata do wielu stanowisk w organizacji. Można również badać potencjał i generować ranking dopasowania osobowości wielu kandydatów do wielu ról oraz kompetencji.
-umożliwia wygenerowanie przewodników prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
- dobiera odpowiednie słowa do sformułowania ogłoszenia rekrutacyjnego,
- buduje ścieżki karier i tworzy plany następstw.

System Audition Facet5 zawiera wiele BEZPŁATNYCH funkcji, którymi są:
- tworzenie profili idealnych kandydatów, stanowisk,
- korzystanie z gotowych, zamieszczonych w systemie szablonów opisów stanowisk,
- generowanie wszystkich raportów oraz porównań w dowolnym wymiarze oraz języku,
- ranking kandydatów,
- tworzenie ścieżki kariery.

Jedyny koszt, jaki ponoszą użytkownicy systemu Audition Facet5 to koszt badania osobowości zawodowej każdego branego pod uwagę kandydata. Badania dokonuje się poprzez wysłanie do kandydata kwestionariusza "on-line". Wypełnienie kwestionariusza Audition Facet5 trwa średnio 12 minut, a wyniki dostępne są natychmiast po jego zakończeniu.

Termin warsztatów: 30 sierpnia 2012 r. (warsztat jednodniowy)
Miejsce warsztatów: Warszawa
Liczba miejsc: 8

Jak się zgłosić na warsztaty?
Zgłoszenia oraz pytania prosimy kierować na adres:
p.sosinski@businesscreator.pl tel.: + 48 698 656 696
Biuro: (+48) 22 468 03 00
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


więcej informacji :)

zapraszam :)
http://systemysa.pl

Temat: Ogłoszenia

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, czy instytucja państwowa, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.

Chciałabym zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji poświęconej elektronicznemu obiegowi dokumentów.

Konferencja „Nowoczesna firma i administracja – efektywne zarządzanie dokumentami oraz procesami biznesowymi”

odbędzie się 18 września 2012r. w Warszawie.

Tematyka konferencji, ma na celu zaprezentowanie w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów, usprawniają i optymalizują pracę przedsiębiorstw prywatnych oraz instytucji państwowych.
Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!

Przykładowe zagadnienia poruszane podczas konferencji:

• platformy automatyzujące pracę recepcji oraz administracji,
• e-urzędy – elektronizacja administracji państwowej,
• workflow - automatyzacja procesów biznesowych,
• systemy korporacyjne - intranet, extranet,
• e-faktura,
• elektroniczny podpis,
• systemy automatyzujące pracę działu kadr i księgowości,
• dokumenty w chmurze,
• OCR/ICR/OMR - inteligentna rejestracja dokumentów,
• digitalizacja dokumentów,
• zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
• elektroniczna archiwizacja,
• skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
• zarządzanie dokumentami papierowymi,
• masowe wydruki.

Do udziału zapraszamy:

• Naczelników, Dyrektorów, Kierowników oraz Koordynatorów podmiotów organizacyjnych
administracji państwowej
• Głównych i Starszych Specjalistów, odpowiedzialnych za dokumentację urzędu
(kadry, księgowość, administracja etc.),
• CIO / Szefów departamentów IT infrastruktury i technologii IT
• Dyrektorów i Managerów ds. infrastruktury oraz nowych technologii
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. operacyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów i Kierowników Finansowych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów HR
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. zakupów

Strona konferencji: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny:

http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.

KONTAKT:

tel: 22-468-80-72 kom: 531806841
mail: biuro@pureconferences.pl
website: http://pureconferences.pl


Obrazek
Joanna Turek edytował(a) ten post dnia 21.10.12 o godzinie 13:05

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

WARSZTATY: MOJA KARIERA: ZACZYNAM, ZMIENIAM, WRACAM…

Witam,

Serdecznie zapraszam na warsztaty poświęcone skutecznemu przeprowadzaniu zmiany zawodowej tj. poszukiwanie/ zmiana pracy, powrót na rynek pracy po przerwie.

WARSZTAT 1: Moje CV przepustką do kariery - już 10 listopada
WARSZTAT 2: Pozwól się „złowić” pracodawcy - czyli jak, gdzie i kiedy? - 17 listopada
WARSZTAT 3: Rozmowa kwalifikacyjna - jak się przygotować do spotkania z pracodawcą? - 1 grudnia

Postaram się, abyście podczas warsztatów uzyskali odpowiedź na trapiące Was wątpliwości zw. z poszukiwaniem/ zmianą pracy.

Więcej informacji nt. warsztatów: http://www.promocjakobiet.pl/

Pozdrawiam,

Agnieszka

Temat: Ogłoszenia

Potężna dawka wiedzy z zakresu psychologii personelu połączona z nauką przez doświadczenie, w oparciu o wyniki badań z lat 2000 - 2012.

Tematyka, terminy i miejsce:
1. Prawdziwy sukces w rekrutacji i selekcji pracowników: zaawansowana psychologia personelu w praktyce
- 27.02. - 28.02.2013
- Hotel Park Inn Krakow, ul. Monte Cassino 2

2. "Wielka Trójka": najskuteczniejsze narzędzia rekrutacji i selekcji pracowników w praktyce
- 27.03. - 28.03.2013
- Hotel Park Inn Krakow, ul. Monte Cassino 2

Zachęcamy do zapoznania się z zaproszeniem:
http://313consulting.org/files/313_consulting_premium_...

Osoby zainteresowane szczegółowym programem zapraszamy do kontaktu:
Katarzyna Orlicka
e-mail: katarzyna.orlicka@313consulting.org
tel. 883 600 803
Maria M.

Maria M.
Analityk-Wdrożeniowi
ec

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Witam,
Ze swojej strony mogę polecić system wspomagający przeprowadzenie projektów rekrutacyjnych oraz projektów badawczych i rozwojowych pracowników. Jeden z najbardziej innowacyjnych produktów na rynku a przede wszystkim przejrzysty i prosty w obsłudze:
http://www.libra.galactica.pl

Zapraszam do kontaktu.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Proces rekrutacyjny i wybór odpowiedniej osoby stanowią kluczową rolę w organizacji pracy, współpracy zespołowej i rozwoju firmy - zdanie proste i każdy je już słyszał.

Ale jakie są narzędzia i sposoby aby wybrać tą odpowiednią osobę?

Może warto postawić na g r y w a l i z a c j ę?

Grywalizacja lub Gamifikacja (ang. Gamification) to wykorzystanie mechaniki znanej np. z gier fabularnych i komputerowych, do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami.

Proponuję Państwu wsparcie naszego konsultanta, w procesie zatrudniania pracownika z wykorzystaniem grywalizacji. Metody Gamification pozwalają na zasymulowanie warunków pracy stosowanych przez pracodawcę - by zaobserwować zachowania i reakcje kandydatów na nowe środowisko pracy.

Rozmowa rekrutacyjna jest często najbardziej stresującym momentem ubiegania się o pracę. Wykorzystywanie mechaniki gier pozwala spojrzeć na kandydatów z innej perspektywy, dając im możliwość zaprezentowania swoich umiejętności nie tylko na papierze.

Proponowane przez nas sposoby na rekrutację, pozwalają przyjrzeć się kandydatom w sytuacjach zbliżonych do występujących w określonej firmie. Dzięki czemu selekcja osób odpowiednich do pracy w danym zespole / organizacji przebiega w sposób zabawny i przyjemny dla obu stron, dając przy tym wymierne efekty w postaci wyboru odpowiedniej osoby na określone stanowisko. Błędne decyzje w procesie rekrutacyjnym mogą odbić się w działaniu całego zespołu / organizacji.
Zapraszamy do zapisów na stronie www.agileszkolenia.plMagdalena Strug edytował(a) ten post dnia 07.02.13 o godzinie 15:09
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia

Komunikacja interpersonalna szkolenia

Korzyści dla uczestnika:
► Wzrost umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji z zespołem
► Nabycie umiejętności prowadzenia efektywnych spotkań zespołowych
► Nabycie umiejętności udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych
► Wzrost umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających pracę

Narzędzia, jakie poznasz podczas szkolenia:
► struktura efektywnego spotkania
► struktura udzielania pochwał
► struktura formułowania krytyki
► struktura rozmowy oceniającej pracę
► schemat rozmowy dyscyplinującej
► schemat rozmowy, w trakcie której przekazywane są trudne informacje

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

Juan Castaneda

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na najbliższe szkolenie z wykorzystaniem narzędzia Audition Facet5 "SKUTECZNA, SZYBKA, PROSTA REKRUTACJA". Szkolenie w bardzo atrakcyjnej cenie - tylko 799 PLN brutto. Poniżej załączam link z informacjami o szkoleniu:
http://biznescreator.miastorozwoju.pl

W przypadku chęci zapoznania się z systemem Audition FACET5 przed szkoleniem istnieje możliwość wcześniejszego spotkania i prezentacji (także on-line). W takim przypadku proszę o kontakt.

Pozdrawiam,
Olga Sosińska
Tel.: 796 005 604

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

6 wrzesień 2013: Szkolenie “Social Media w rekrutacji i Human Resources”, Warszawa

Rozwój nowoczesnych technologii, a w szczególności rozwój mediów społecznościowych wymaga od rekruterów innego spojrzenia na metody i praktyki poszukiwania w imieniu swoich klientów nowych kandydatów do pracy. Social media pozwalają szybciej, taniej i skuteczniej dotrzeć do właściwych kandydatów. Obecnie wykorzystanie social media w rekrutacji deklaruje ponad 80% pracodawców w Polsce. Czy ty również skutecznie wykorzystujesz media społecznościowe do poszukiwania właściwych kandydatów? Wkrótce social media staną się najważniejszą metodą ich wyszukiwania.

Podczas tego szkolenia dowiesz się jak:

Skutecznie wykorzystywać media społecznościowe takie jak Facebook, LinkedIn, Goldenline do wyszukiwania właściwych kandydatów
Zbudować właściwy profil przyjazny wyszukiwarkom
Budować profesjonalny wizerunek pracodawcy w sieci
Zwiększyć renomę zarówno firmy, jak i jej konsultantów
Wykorzystać zaawansowane techniki wyszukiwania najlepszych kandydatów
Budować społeczności wykwalifikowanych kandydatów wokół firmy
Kontaktować się za pośrednictwem poszczególnych kanałów social media z potencjalnymi kandydatami we właściwy sposób zgodny z najlepszymi standardami
Skutecznie ogłaszać nowe oferty pracy w darmowy i wirusowy sposób.
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób związanych z rekrutacją, a w szczególności do:

Agencji rekrutacyjnych
Headhunterów
Agencji rekrutacyjnych typu executive search
Osób zajmujących się rekrutacją na co dzień
Pracowników działów Human Resources, Employer Branding, Talent Management
Właścicieli firm rekrutacyjnych
Wszystkich osób chcących poszerzyć swoja wiedzę na temat wykorzystania mediów społecznościowych w rekrutacji i HR
Czas trwania: 8 godzin;

Koszt: 999,00 zł netto + 23 % VAT za osobę (cena obejmuje szkolenie, certyfikat, materiały drukowane, kawa i herbata, lunch)

Więcej informacji tutaj: http://smls.pl/oferta/szkolenia/social-media-w-rekruta...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Chciałabym Państwu przedstawić eSelektio.com, które umożliwia najdokładniejszą dostępną w tej chwili weryfikację internetową potencjalnych kandydatów i ich perfekcyjne dopasowanie do wymagań pracodawcy.

Nasza firma dostarcza rozwiązania rekrutacji w postaci możliwości testowania Kandydatów za pomocą e-Assessment Center drogą online. To Pan decyduje, których Kandydatów chce zbadać.

Osoby zainteresowane zapraszam na naszą stronę internetową http://eselektio.com bądź do bezpośredniego kontaktu ze mną.

Pozdrawiam,

Natalia Spychaj
New Business Manager
http://eSelektio.com
t: +48 612794058
@: natalia.spychaj@eselektio.com
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia

Po zeszłorocznym sukcesie Targi Bilingual People wracają do Krakowa i odbędą się 28 września w Hotelu Sheraton. Wystawcy, firmy i agencje pracy z Europy, przedstawią konkretne stanowiska pracy dla osób wielojęzycznych.

Udział w Targach jest bezpłatny i wymaga jedynie rejestracji na stronie http://www.bilingualpeople.pl/get_ticket?ad=Dulnik13

Partnerem Targów jest Miasto Kraków

Patroni Medialni:

Portal http://MagicznyKrakow.pl
Portal http://GazetaPraca.pl
Portal http://pracuj.pl
Portal http://KluczDoKariery.pl
Portal http://PracaIzycie.pl
Europejskie Forum Studentów AEGEE Kraków http://aegee.krakow.pl
Future Centre Training Corporation http://www.futurecentre.eu/
Expat Blog http://www.expat-blog.com
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Ogłoszenia

20 listopada - Spotkanie "przy kawie" dla HR-owców.

Szczegóły spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/zapraszamy-hr-owcow...


Obrazek
Jakub S.

Jakub S. specjalista ds.
sprzedaży i
organizacji szkoleń,
Witalni ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Serdecznie zapraszam do zapoznania się z programem szkolenia dla Menedżerów:
Rekrutacja i Selekcja Pracowników, czyli jak znaleźć, wybrać i zatrzymać najlepszych.

Ramowe zagadnienia:
- Planowanie i przygotowywanie procesu rekrutacji pracowników
- Tworzenie pełnego opisu stanowiska pracy – krok po kroku
- Tworzenie profilu kandydata
- Źródła pozyskiwania kandydatów
- Szczegółowa analiza aplikacji kandydatów
- Właściwe przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami
- Prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
- Umiejętność zadawania pytań
- Odczytywanie sygnałów mowy ciała
- Właściwa ocena kandydatów na podstawie dokumentów aplikacyjnych i wywiadu rekrutacyjnego
- Błędy popełniane w procesie rekrutacji
- Wdrożenie i adaptacja nowego pracownika w firmie.

Więcej szczegółów pod poniższym linkiem:

Rekrutacja i Selekcja Pracowników


można również zapoznać się z programem szkolenia w wersji PDF:

PROGRAM PDF


W przypadku jakichkolwiek pytań, pozostaję do dyspozycji,

Pozdrawiam,
Jakub Sergiel

Mail to: jakub@witalni.pl
Mobile: 669 222 505


Obrazek


Pozdrawiam,

Jakub Sergiel
specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń

Mobile: 669 222 505
Mail to: jakub@witalni.pl
http://www.witalni.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do