Ewa
Zięcina
PCC Coach, HR
Konsultant, Trener
Temat: dobra komunikacja
Podoba mi się idea tej grupy. Temat jest celnie postawiony. Rzeczywiście, komunikacja pomiędzy pracodawcą o pracownikiem jest bardzo ważna na każdym etapie, począwszy od etapu zatrudniania, żeby dobrze zrozumieć wzajemne oczekiwania i możliwości,a tym samym uniknąć nieporozumień i rozczarowań, poprzez etap wdrażania się - dopasowywania się do specyfiki firmy, szlifowania kompetencji, nabywania doświadczenia aż do momentu, gdy pracownik ma wyniki, ale czegoś zaczyna mu brakować. Gdy komunikacja szwankuje, któraś ze stron robi się coraz bardziej sfrustrowana...Są firmy, gdzie komunikacja pomiędzy szefem a podwładnym jest sformalizowana (cykliczne spotkania, ustalanie celów, częste oceny, wymóg regularnych feedbacków) i takie, gdzie panuje kultura "przyjdź pogadać". Jak myślicie, co bardziej sprzyja wzajemnemu zrozumieniu i temu, żeby nie przegapić ważnych momentów?
Chyba trochę szerzej potraktowałam ideę grupy. Komunikacja nie tylko jako forma dotarcia do zainteresowanych, ale też wymiany wzajemnych oczekiwań. Ale to tez chyba ważne w tym aspekcie. jak sądzicie?
Ewa Zięcina edytował(a) ten post dnia 07.03.07 o godzinie 23:32