Marcin
Homan
Grafika/Projektowani
e/Design/DTP
Temat: Struktura organizacyjna agencji reklamowej
Piszę pracę magisterską, której temat brzmi:"Agencja reklamowa a działalność typu freelance: porównanie struktury organizacyjnej i form działalności na rynku reklamy"
Chciałbym się dowiedzieć jak w agencjach reklamowych, w których pracujecie wygląda struktura firm. Interesują mnie i mniejsze agencje oraz te duże (najlepiej sieciówki). Jaka jest droga jaką przechodzi klient od zlecenia do odebrania projektu, a jak to wygląda od strony agencji reklamowej która go obsługuje.
Jak sądzicie jaka struktura (patrząc oczami grafika, czy tez sprzedawcy, czy innego stanowiska) jest najlepsza, np. (dyrektor/szef | account manager | copywrighter | grafik).
Byłbym bardzo wdzięczny, sam mam doświadczenie z trzech agencji i jednego dziennika, ale to za mało by oprzeć na tej wiedzy pracę magisterską. Chętnie dowiem się jak to wygląda w innych agencjach. Jeśli ktoś ma opory by napisać na ogólnym forum bardzo proszę o wiadomość prywatną. Wasze doświadczenie może mi bardzo pomóc w stworzeniu modelu czy tez wzorca agencji która jest idealnie poukładana (bo ja na taką jeszcze nie natrafiłem :) ).Marcin Homan edytował(a) ten post dnia 25.01.09 o godzinie 13:50