konto usunięte
Temat: Wirtualne biuro - Poznań
Witam,mam przyjemność poinformować, że w najbliższym czasie (grudzień - styczeń) zostanie uruchomione wirtualne biuro w Poznaniu.
Cały czas uzgadniam jeszcze ostateczne kwestie usług, które będziemy oferowali swoim klientom, cen oraz wyglądu tego biura, jednak istnieje już pewien zarys, który mogę przekazać.
Na pewno ogromnym plusem naszego biura będzie lokalizacja (ok. 250 m od Kupca Poznańskiego.), zupełnie nowy i budynek oraz wyposażenie.
Pozostałe informacje:
Zakres oferowanych usług:
• możliwość zarejestrowania Twojej firmy w naszej siedzibie i używanie do jako oficjalnego adresu Twojej firmy
• korzystanie z usług recepcjonistki (udzielanie ustalonej informacji o firmie przez telefon; skanowanie korespondencji przychodzącej – poczta, fax – i odsyłanie jej mailem na wskazany adres; rezerwowanie sali spotkań; segregowanie korespondencji przychodzącej) i odbieranie dokumentów w siedzibie naszej firmy
• opcja pracy w siedzibie (abonament miesięczny lub na godziny)
• odbywanie spotkań z klientami w sali konferencyjnej
• przechowywania dokumentów (własna szafka z kluczem)
• usługi biurowe (kserowanie i drukowanie: kolor i czarno-biały, faksowanie, skanowanie, przygotowywanie oficjalnych dokumentów, np. bindowanie, itp.)
• catering (na chwilę obecną: gorące i zimne napoje)
• parkowanie (na chwilę obecną mamy wolne 3 m-ca parkingowe)
Biuro będzie otwarte w godzinach: 9:00 – 17:00 (to tak na początek, wiadomo, że jeśli będzie zapotrzebowanie, ulegnie to zmianie)
Dostępny sprzęt i media:
• w opcji tzw. Hot-desk (czyli stanowisko do pracy) – biurko + szafka zamykana na klucz
• kolorowe urządzenie wielofunkcyjne dostępne przez sieć (ksero/drukarka/scanner/fax) – każdy użytkownik ma swoje konto
• sieć bezprzewodowa (w planie "dobre łącze - ok. 10 mbit)
• projektor
• flip-chart (możliwość wynajęcia na spotkanie)
Koszt: na razie w trakcie ustalania.
Wszystkich zainteresowanych współpracą proszę o kontakt.