konto usunięte

Temat: Konferencja: Jak prawidłowo kalkulować i rozliczać koszty...

Serdecznie zapraszam na kolejny cykl BEZPŁATNYCH, specjalistycznych konferencji
„Jak prawidłowo kalkulować i rozliczać koszty na produkty i klientów przedsiębiorstwa – wpływ kalkulacji na trafność podejmowanych decyzji”
http://www.abcakademia.com.pl/konferencja.php

W poprzednich edycjach wzięło już udział ponad 1600 osób.

Sprawdź program

Konferencję poprowadzi Tomasz M. Zieliński

Obrazek


- Jeden z najlepszych Ekspertów w zakresie systemów controllingowych do zarządzania kosztami i rentownością w Polsce.
- Charyzmatyczny wykładowca najlepszych uczelni ekonomicznych w obszarze rachunkowości zarządczej i controllingu.

NA KONFERENCJI DOWIESZ SIĘ:
- Jak dobrać rachunek kosztów dostosowany do potrzeb mojej firmy?
- Jak prawidłowo mierzyć koszty produktów i usług?
- Czy możliwe jest kalkulowanie kosztu obsługi klientów i jaka metoda w przypadku mojej firmy będzie najlepsza?

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY

TERMINY

16. kwietnia 2012, Poznań
22. maja 2012, Katowice
28. maja 2012, Warszawa

AGENDA

09:30-10:00 Rejestracja uczestników
10:00 – 11:20
„Kluczowe elementy i zastosowania nowoczesnego rachunku kosztów” – Tomasz M. Zieliński, Prezes Zarządu ABC Akademia oraz wykładowca najlepszych uczelni ekonomicznych w obszarze rachunkowości zarządczej i zarządzania procesowego.

OPIS WYKŁADU:
Międzynarodowa Federacja Księgowych (International Federation of Accountants – IFAC) w 2009 roku opublikowała Model 12 Poziomów Dojrzałości w Kalkulacji Kosztów. Celem modelu jest pomoc menedżerom i controllerom w ocenie stopnia zaawansowania posiadanego rachunku kosztów. Większość przedsiębiorstw w Polsce osiąga poziomy zaawansowania w kalkulacji kosztów tylko od 2 do 5 na dwanaście poziomów zaawansowania. Oznacza to, że przed wieloma polskimi przedsiębiorstwami stoi wyzwanie zmiany lub modyfikacji posiadanego rachunku kosztów. Podczas wykładu omówione zostaną kluczowe elementy jakie powinien realizować nowoczesny rachunek kosztów.

11:20 – 11:40 Przerwa kawowa

11:40 – 13:10
Wdrażanie nowoczesnego rachunku kosztów w przedsiębiorstwach. Jakie są etapy wdrożeniowe? Jak wygląda zespół projektowy? Jaki jest budżet i harmonogram projektu? Do czego przydatne jest specjalistyczne oprogramowanie controllingowe do kalkulacji kosztów? Jakie są różnice pomiędzy oprogramowaniem do kalkulacji kosztów a klasycznymi systemami do budżetowania? Praktyczne przykłady i doświadczenia wdrożeniowe.

13:10 – 13:30 Przerwa kawowa

13:30 – 14:00
LEKCJA Z POLA BITWY:
Dyskusja na temat doświadczeń wdrożeniowych nowoczesnego rachunku kosztów w oparciu o specjalistyczne oprogramowanie do kalkulacji kosztów. Sesja pytań i odpowiedzi.

ADRESACI:

- Prezesi i Właściciele przedsiębiorstwa
- Członkowie Zarządów i Menedżerowie najwyższego szczebla kierowniczego
- Członkowie Rad Nadzorczych
- Dyrektorzy Finansowi,
- Controllerzy,
- Pracownicy Działów Controllingu i Analiz
- Główni Księgowi.

REJESTRACJA

Zarejestruj się >>


UWAGA!!! Liczba miejsc ograniczona

KONTAKT

Anna Anders
ABC Akademia Sp. z o.o.
ul. Niezłomnych 1/217, 61-894 Poznań
tel. + 48 61 855 13 62, fax + 48 61 639 49 98,
tel.kom: +48 504 44 34 31
anna.anders@abcakademia.com.pl

konto usunięte

Temat: Konferencja: Jak prawidłowo kalkulować i rozliczać koszty...

KONFERENCJA: Jak prawidłowo kalkulować i rozliczać koszty na produkty i klientów

NA KONFERENCJI DOWIESZ SIĘ:
- Jak dobrać rachunek kosztów dostosowany do potrzeb mojej firmy (ABC/RCA/GPK)?
- Czym różni się Doctor Coster® od arkuszy MS Excel, narzędzi do budżetowania i systemów ERP?
- Jak skutecznie wdraża się zaawansowany rachunek kosztów?

TERMINY
25. października 2012, Poznań
26. listopada 2012, Katowice
27. listopada 2012, Warszawa

Więcej
http://www.abcakademia.com.pl/konferencja.php

Rejestracja
http://www.abcakademia.com.pl/rejestracja.php



Wyślij zaproszenie do