konto usunięte
Temat: Tematyka numer 03 2016 - Controlling w call center - nowa...
Zakończyliśmy pracę nad marcowym numerem magazynu i już trafił do drukarni.Witamy w nowej, ciekawszej i atrakcyjniejszej odsłonie miesięcznika.
Marcowy numer magazynu „Controlling i Rachunkowość
Zarządcza” poświęcamy tematowi controllingu w call center. Dużą uwagę poświęcamy zmianom przepisów Prawa telekomunikacyjnego i wpływom tych zmian na działanie tego typu jednostek. Zastanawiamy się nad dylematem posiadania
własnego centrum telefonicznego i jego outsourcingu. Również pokazujemy kluczowe wskaźniki badania efektywności pracowników telesprzedaży i ich wykorzystanie w planowaniu
zapotrzebowania na tego rodzaju personel w przedsiębiorstwie.
Tematy niektórych artykułów to:
1. Problematyka prawna branży call center
2. Własne centrum telefoniczne czy outsourcing?
3. Wskaźniki KPI rentowności handlowców w call center
4. Mapa strategii jako wytyczanie drogi do realizacji celów strategicznych przedsiębiorstwa
5. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF
6. Kalkulacja kosztu roboczogodziny wydziału produkcyjnego
7. Prezentacje i wystąpienia publiczne
8. Obliczanie premii handlowca WYSZUKAJ.PIONOWO
Już niedługo w sprzedaży !!!
pozdrawiam
Wojciech Próchnicki
redaktor prowadzący