Beata Kalinowska

Beata Kalinowska Wszystko jest
możliwe, a
ograniczenia są
tylko w naszej g...

Temat: zaproszenie na warsztat ,,Menadżer coachem'' 7-8.10.2010...

Jako moderator grupy zapraszam na wyjąkowe warsztaty ,,Menadżer coachem w terminie 7-8.10.2010r. w Warszawie. Zostały ostatnie 2 miejsca. Atrakcyja cena warszatu to jedyne 1200zł.
Wiecej informacji poniżej.

Aby zapisać się na warsztat proszę o kontakt beata@coaching-ccr.pl
Beata Kalinowska


,,Menadżer coachem''

Wstęp:
Jest to 2- dniowe szkolenie skierowane jest dla menedżerów- liderów , a także do osób które chcą poprzez coaching podnieść motywację pracowników, a także być wsparciem swoich pracowników w realizowaniu zadań, a także chcą wyzwalać w nich potencjał i wykorzystywać go poprzez odpowiednią motywacją i rozwój zawodowy.

Cele szkolenia:
Poznanie umiejętności i narzędzi potrzebnych do przeprowadzania efektywnych rozmów coachingowych
zdobycie wiedzy z zakresu coachingu
zwiększenie efektywności własnej poprzez rozwój wybranych kompetencji
zainspirowanie do szukania nowych pomysłów i rozwiązań
zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie poprowadzenia sesji coachigowych
rozwój osobisty dzięki własnej pracy realizowanej podczas szkolenia

Korzyści dla uczestników:
zrozumienie możliwości zastosowania coachingu dla osiągania celów i rozwoju
przećwiczenie wybranych umiejętności wykorzystywanych w coachingu
doskonalenie umiejętności sprecyzowania jasno określonych celów
poznanie kluczowych elementów w efektywnym Coachingu
zapoznanie się z umiejętnościami i cechami dobrego coacha
poznanie struktury rozmowy coachingowej
przećwiczenie prowadzenia rozmów coachingowych
Termin szkolenia i koszt:
Szkolenie obędzie się w terminie 7-8.10.2010r w Warszawie.
Koszt szkolenia to 1200zł. W cenie są zawarte materiały i uczestnictwo w szkoleniu.
Cena warsztatu nie zawiera noclegów.

Warsztat będzie prowadzony metodami interaktywnymi, tak by mogli Państwo poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności przez doświadczenie, co oznacza pracę nad swoimi osobistymi tematami i zagadnieniami.

Zastrzegamy sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie.

Program szkolenia:

Powitanie- kontakt i kontrakt - Blok I
1. Zapoznanie się uczestników- umożliwienie i stworzenie warunków do grupowego uczenia się .
2. Ustalenie kontraktu na szkolenie
3. Przedstawienie celów szkolenia
4. Ustalenie indywidualnych celów przez uczestników, które będą realizowane w trakcie szkolenia
5. Ustalanie kontraktu pomiędzy coachem a klientem
6. Poprawne formułowanie celów coachingu
7. .Zakres odpowiedzialności coacha i klienta podczas całego procesu wspólnej pracy
Skuteczna komunikacja-Blok II
Umiejętności komunikacyjne
1. Omówienie wybranych umiejętności komunikacyjnych niezbędnych podczas pracy coacha
2. Ćwiczenie wybranych umiejętności min:
słuchania na dwóch poziomach
zadawania pytań otwartych i zamkniętych
odzwierciedlania
ciekawości

Umiejętności i proces coachingowy Blok III

1. Omówienie wybranych umiejętności komunikacyjnych niezbędnych podczas pracy coacha
2. Proces coachingu
Etapy coachingu
I. Tworzenie idealnego miejsca , gdzie jestem i gdzie chcę być
1. - Wypracowanie idealnego miejsca i stanu
II. Miejsce/ stan gdzie jestem dziś- moja obecna sytuacja
odkrywanie i praca z zasobami klienta
zastosowanie modelu z zasobami
III. Znalezienie możliwych dróg dojścia do realizacji swojej wizji
IV. Zaplanowanie działań z klientem

Poznanie siebie- kim jestem- kim chcę być’ ’?-Blok IV
1. Wpieranie klienta
Dawanie uznania
Pochwały
Stawianie wyzwań
Przekazywanie informacji zwrotnej
2. Z czym kończę szkolenie?

Metodyka Prowadzenia zajęć

Szkolenia i warsztaty które proponujemy będą prowadzone metodami interaktywnymi, tak, aby mogli Państwo poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności przez doświadczenie, co oznacza pracę nad swoimi osobistymi tematami i zagadnieniami z pracy zawodowej , z którymi borykają się Państwo , na co dzień w pracy zawodowej.

Filozofia szkoleń i warsztatów

1. Uczenie się na pozytywnym doświadczeniu – nie ma porażek, są tylko informacje zwrotne
2. Uczenie się na błędach – mylić się jest rzeczą ludzką, podziel się swoim błędem
z innymi
3. Praca oparta na procesie grupowym
4. Ścisłe dostosowanie szczegółów szkolenia do specyfiki pracy uczestników szkolenia oraz oczekiwań firmy wobec ich obecnych i przyszłych działań,
jednoznaczne przedstawienie uczestnikom celów szkolenia oraz praktycznych korzyści wynikających z ukończenia szkolenia,
Docenienie doświadczenia i dorobku zawodowego uczestników, jako podstawy do wzmacniania automotywacji i chęci dalszego rozwoju,
Przejrzysta forma szkolenia oraz odpowiednio dobrane metody szkoleniowe umożliwiające efektywny proces uczenia się i rozwijania umiejętności,
tempo prowadzenia zajęć umożliwiające wszystkim uczestnikom pełne przyswojenie wiedzy i doskonalenie umiejętności praktycznych,
stosowanie metod partycypacyjnych zapewniających aktywny udział wszystkich uczestników,
atrakcyjna forma zajęć zwiększająca otwartość na nową wiedzę i umiejętności oraz satysfakcję z udziału w szkoleniu,
koncentracja na dostarczeniu uczestnikom i firmie maksimum praktycznych korzyści

Warszawa, Sielecka 67/69 lok. 22, tel. +48 691 387-477 http://coaching-ccr.pl,
kontakt@coaching-ccr.p

Beata Kalinowska

Kwalifikacje:

ukończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie,

Szkołę trenerów DSMG Menagement Consutling, co pozwala jej na prowadzenie warsztatów metodami aktywnymi dla organizacji biznesowych

Wiedzę coachingową zdobyła kończąc kurs Amerykańskiej Akademii Coachingu Coach Training Institute 2006, akredytowany przez International Coach Federation (ICF).

Asystuję w szkoleniach coachingowych w Polsce

Jestem w trakcie programu szkolenia CoachWise w Polsce ,Certyfikowanego prze ICF

Posiadam też Certificate of Training in Extended Disc.

Doświadczenia zawodowe
Od 2006 roku prowadzi własną firmę - Coachingowe Centrum Rozwoju (CCR). http://coaching-ccr.pl
Jest coachem i trenerem. W przebiegu swojej pracy zawodowej zajmowała różne stanowiska zdobywając cenne doświadczenie. Rozumie biznes, potrzeby integralności wewnętrznej a także równowagi w życiu na różnych płaszczyznach, etapów zmian i zmiany kariery zawodowej – wszystko to było udziałem w jej życiu. Jej atutem jest wieloletnie i wszechstronne doświadczenie w pracy z ludźmi.

Jest praktykiem, który realizował różne programy dla kadry kierowniczej m.in.: Dyrektor Marketingu, Dyrektor Banku, Członek Zarządu, Dyrektor HR. Z branż: FMCG, wydawniczej, bankowości, motoryzacyjnej.

W przebiegu swojej pracy zawodowej zajmowała różne stanowiska zdobywając cenne doświadczenie. Rozumie biznes, potrzeby integralności wewnętrznej a także równowagi w życiu na różnych płaszczyznach, etapów zmian i zmiany kariery zawodowej – wszystko to było udziałem w jej życiu..

Potrafi i lubi słuchać, zadaje pytania, które nie są łatwe, a także stawia wyzwania, które prowadzą do pełnego wykorzystania potencjału..
Współpracuje z różnymi firmami w zakresie szkoleń i warsztatów rozwijających umiejętności miękkie i coachingu
Szkolenia
Jej praca skupia się wokół coachingu i szkoleń, które nacelowane są na rozwój pracowników w dziedzinie umiejętności miękkich, co pozwala na zwiększenie potencjału organizacji.
Jest autorem programów które pośrednio wpływają na rozwój osobisty jak i rozwój firm to min: zarządzanie talentami, motywacja, komunikacja, coaching, kreatywność, stres a także wypalenie zawodowe, zarządzanie poprzez cele i praca z trudnym klientem.
Prowadząc szkolenie metodami co- aktywnymi potrafi jednocześnie stworzyć uczestnikom takie warunki które, łączą zabawę z doświadczeniem i wiedzą, co pozwala na przeżycie czegoś co jest wyjątkowe i niepowtarzalne.
r