Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!
Zapraszamy 10.10 na szkolenie:
PROWADZENIE EFEKTYWNYCH ZEBRAŃ I SPOTKAŃ ZESPOŁÓW ROBOCZYCH
Spotkanie lub zebranie nie jest czasem, który przeznaczamy jedynie na komunikację własnego stanowiska lub też na wysłuchiwanie drugiej strony.
Warunkiem sukcesu i dobrych relacji z klientami, kontrahentami i współpracownikami jest umiejętność takiego pokierowania prowadzonym spotkaniem, które pozwoli w miłej, niestresującej atmosferze osiągnąć zamierzone przez nas cele.
Dobre przygotowanie do prowadzenia spotkania bądź zebrania wymaga zaangażowania nie tylko wiedzy merytorycznej, ale odpowiedniego planowania, taktyki oraz technik komunikacji, które uczynią nasz przekaz bardziej zrozumiałym i sugestywnym.
Okazuje się także, że spotkanie lub zebranie w firmie służyć może także budowaniu naszego autorytetu oraz kreowaniu pozytywnych relacji w zespole – warto też uświadomić sobie, że nieprzygotowane lub przeprowadzone niewłaściwie może nie tylko zaważyć na warunkach naszej pracy, ale być kanwą wewnętrznego konfliktu i na długo zepsuć nie tylko wyniki, ale i atmosferę codziennej pracy.
W trakcie trwania szkolenia uczestnicy poznają praktyczne wskazówki na temat:
- metodologii planowania oraz organizowania spotkań
- czynników sprzyjających i zakłócających prawidłowy przebieg zebrań
- wykorzystania konkretnych narzędzi w zakresie prowadzenia spotkań i zebrań do osiągania określonego celu
- metod podejmowania decyzji oraz wypracowywania rozwiązań
- animacji i przebiegu spotkania wg różnych scenariuszy wariantowych
- radzenia sobie z trudnymi uczestnikami spotkań
- sporządzania dokumentacji
Celem szkolenia jest poznanie zasad prowadzenia spotkań tak, by czas im poświęcony nie należał do zmarnowanego. Podczas szkolenia będę poruszane zagadnienia dotyczące przygotowania zebrania i uczestników, praktycznego prowadzenia spotkania, roli organizatora i prowadzącego, a także panowania nad przebiegiem zebrania.
Data: 10 października 2010
Miejsce: ul. Newelska 6
Osoba prowadząca:
Karina Popiełuch - HR Business Partner, Trener Biznesu, Coach, Asesor; posiada ponad 10 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania sprzedażą w sektorze B2B oraz produkcją, które zdobyła współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz Finansów. Przez ponad rok była Dyrektorem ds. Zarządzania Kapitałem Ludzkim oraz pełniła funkcję Trenera Wewnętrznego w grupie kapitałowej 3 spółek zatrudniających w sumie ok. 600 osób.
Oprócz wieloletniej praktyki biznesowej posiada solidny background akademicki. Jest absolwentką między innymi kierunków: Zarządzania i Inżynierii Produkcji, Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu, a obecnie uczestniczy w organizowanym przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie studiach MBA z semestrem specjalistycznym HR.
Opłaty organizacyjne:
Beneficjenci AIP WSISiZ - bezpłatnie!
Beneficjenci innych AIP - tylko 20 PLN!
Pozostałe osoby: 40 PLN!
Warunkiem uczestnictwa jest uiszczenie opłaty i wysłanie zgłoszenia na adres: szkolenia@aiptech.pl zawierającego:
- Imię i Nazwisko
-Nazwa Inkubatora w przypadku Beneficjentów AIP
-Numer Telefonu
Wpłaty należy dokonać na konto numer: 30114010100000515853001234 Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!
Zapraszamy!