Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!
E-MARKETING – BUDOWANIE WIZERUNKU W SIECI
7-8 marca 2011 r., godz.: 9:00-17:00, Warszawa
Internet jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w marketingu i to nie tylko w przypadku, kiedy planujemy zwiększyć sprzedaż. Jeśli firmy nie ma w Internecie to nie istnieje!
Co, jednak możemy zrobić, kiedy nie stać nas na wysokobudżetowe kampanie w sieci? Czy samodzielnie jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania e-marketingowe? Udowodnimy Państwu, że jest to możliwe, jeśli posługujemy się odpowiednimi narzędziami i wiemy co w Internecie jest skuteczne, a które działania to strata czasu.
PO TYM SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIAŁ:
• jak budować reputację własnej marki w sieci;
• jak stworzyć prywatny profesjonalny wizerunek w Internecie;
• z których portali warto korzystać, a których lepiej unikać podczas kampanii marketingowej;
• jak stworzyć strategię marketingowo – sprzedażową uwzględniającą potrzeby firmy
PROGRAM SZKOLENIA:
Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:
Dzień 1 - „Ja w Internecie”
Cel: Uświadomienie sobie ważności wizerunku w internecie. Poznanie wszystkich elementów, które mają na niego wpływ. Stworzenie profesjonalnego wizerunku.
Przedpołudnie:
Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników
Po co Ci wizerunek w internecie?
Jak wpływa wizerunek na sferę biznesową?
Jakie są wady i zalety?
Na co warto uważać?
Co z moją prywatnością?
Czy istnieją narzędzia do budowania wizerunku? Jakich (nie) warto używać?
Popołudnie:
Część praktyczna – praca z laptopami w Internecie (na każde 8 – 10 uczestników jeden trener wspierający)
Jak stworzyć profesjonalny, idealny wizerunek w internecie?
Które portale (nie) warto wykorzystać?
Praktyczne tworzenie na żywo najlepszego możliwego profilu na przykładzie jednego z uczestników (konkurs przed).
Alternatywnie: co mogę w istniejącym profilu poprawić?
Sesja: Q&A (Pytania uczestników)
Dzień 2 „Firma w Internecie”
Cel:
Zbudowanie strategii marketingowo-sprzedażowej pod własne potrzeby. Zdobycie niezbędnej wiedzy do efektywnej komunikacji z grafikami i programistami.
Przedpołudnie:
Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników
Jak powinna wyglądać strona internetowa?
Jakie elementy są ważne?
Tworząc strategię marketingową, na czym rzeczywiście warto się skupić?
Jak powinna być napisana treść sprzedażowa w internecie?
Z których narzędzi (nie) warto korzystać?
Popołudnie:
Część praktyczna – praca z „print screenami” własnych stron internetowych. Alternatywnie: wymyślić sobie stronę jako przykład
Analiza własnej strony internetowej na podstawie strony uczestnika, który się zgłosił jako ochotnik przy rejestracji i wygrał
Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej pod własne potrzeby
Sesja: Q&A
Ważna informacja: to nie są zajęcia informatyczne, ani jak w Wordpress zbudować stronę.
TRENER:
Sandra Bichl
Posiada unikatowy zestaw umiejętności i doświadczenia. Od siedmiu lat działa w międzynarodowym środowisku (pracowała w 7 krajach, w tym: Ameryka Łacińska & Europa Środkowa i Wschodnia), specjalizuje się w szkoleniach, consultingu i coachingu.
Swoim Klientom pomaga tworzyć strategię sprzedażowo – marketingową jak najbardziej przystającą do ich potrzeb i profilu działalności. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze technologie. Prowadziła projekty dla firma takich jak: Hudson Legal Recruitment najpierw na Węgrzech, a potem w Polsce, IXP.net w Ekwadorze oraz wielu przedsiębiorstw e-commerce. Sandra jest poliglotką, posiada także ponadprzeciętne zdolności analityczne – członek Mensa Polska.
KOSZT:
Standardowy koszt uczestnictwa w szkoleniu : 1960 zł brutto
Koszt szkolenia objęty promocją cenową -50%:
980 PLN – szkolenie dwudniowe
Cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem.
KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel. 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.plPatrycja Herda-Niszcz edytował(a) ten post dnia 02.03.11 o godzinie 13:34