Katarzyna Paczkowska

Katarzyna Paczkowska trener z zakresu
umiejętności
miękkich, prawa
pracy, kalk...

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

Kilka dni temu nasza grupa praktyk NLP obchodziła swoje pierwsze urodziny :)
przez ten czas:
dołączyło do nas ponad 1100 osób
utworzyliśmy 69 tematów
wypowiadaliśmy się ponad 1700 razy
i zorganizowaliśmy 3 konkursy w których łącznie uczestnicy grupy wygrali ponad 40 nagród
za kilka dni pojawi się kolejna informacja, na której również Ty możesz skorzystać :)
wystarczy, że dołączysz do grupy:
http://www.goldenline.pl/grupa/praktyk-n-l-p/
pozdrawiam
Kasia
PS
nie przyjmujemy wszystkich

konto usunięte

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

Zapraszam na drugie spotkanie z cyklu MOWY MOTYWACYJNE. Tym razem nasze spotkanie będzie dotyczyło celi.

Miejsce: Warszawa
Termin: 17.12.2010
Czas: 19:00 - 21:00 ( 2h )
Cena: 45.00 PLN / osoby

Szczegóły: TUTAJ
Dołącz do nas na GL klikając TUTAJ

Serdecznie zapraszam,
BM
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!


Obrazek


Cześć!

- Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak budować odpowiednie relacje szef-podwładny?
- Czy trudno było ukarać pracownika, który ewidentnie zasłużył sobie na to?
- Czy przeżywałeś bezsilność i zakłopotanie, kiedy nie mogłeś nagrodzić lub docenić dobrego pracownika, bo wydawało Ci się, że nie masz do tego żadnych środków?
- Czy zdarzyło Ci się mówić coś do podwładnych w słusznym gniewie, a później żałować słów, które wypowiedziałeś?

Jeżeli nawet na jedno pytanie NIE odpowiedziałeś TAK to szkoda Twojego czasu na dalsze czytanie tej informacji…

Czytasz dalej? To oznacza, że zależy Ci na skutecznym zarządzaniu zespołem. To, na co Cię zapraszamy to szkolenie…


ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

Czym będziemy się zajmowali?
- Rolą szefa zespołu.
- Motywacją zespołów.
- Budowaniem odpowiednich relacji szef-podwładny.
- Nagradzaniem pracowników z wykorzystaniem motywatorów pozafinansowych.
- Dyscyplinowaniem handlowców – powiemy o algorytmie karania.
- Rolą prawidłowej komunikacji w zarządzaniu zespołem sprzedaży.
- Funkcjami i rolami menadżera sprzedaży.
- Prawidłowym i efektywnym powierzaniem celów w oparciu o 5 kroków psychologicznego kontraktu win-win.
- Coachingowym stylem pracy.
- Etapami rozwoju pracownika i dopasowaniem stylu zarządzania do odpowiedniego etapu.
- Sytuacjami trudnymi w pracy menadżera.

Ale co Ci to da?
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Będziesz potrafił określić etap rozwoju pracownika.
- Będziesz potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
- Będziesz potrafił zareagować w sytuacji nie realizowania przez pracownika celów biznesowych.
- Będziesz wiedział jak skutecznie motywować swój zespół.
- Będziesz wiedział jak budować odpowiednie relacje szef-podwałdny.

Jakimi metodami będziemy pracowali?
Nie da się dwa dni wysiedzieć w ławce i słuchać jakiegoś mądrali. To, co Ci proponujemy to 80% pracy warsztatowej i dobrej zabawy. Wolimy byś dobrze się bawił i przy okazji czegoś nauczył niż uczyć Cię z nadzieją, że będziesz się bawił.

No i gdzie to wszystko będzie się działo?
Szczecin 17.01.2011r.
Miejsce/Adres: powiemy o nim już wkrótce.
Start: 17.01.2010r. 10:00

Ile to kosztuje…
Nigdy jeszcze nie byłeś na naszym szkoleniu? Twoja cena to: 199 PLN

Cena regularna dla tych co już wiedzą jak szkolimy: 695 PLN/osoba

Jak zgłosisz się przed 17 grudnia to zapłacisz mniej: 495 PLN/osoba

Co dostaniesz w cenie:

- 1 dzień/8-10h intensywnej pracy warsztatowej.
- Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający wszystkie zagadnienia merytoryczne.
- Catering.
- Zaproszenie do zamkniętej grupy dyskusyjnej.
- Bezpłatny udział w programie „dzielimy się wiedzą”, dzięki któremu co tydzień będziesz otrzymywał ciekawe e-artykuły przydatne w pracy handlowca.

Program szkolenia:
Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera
- Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
- Gwiazda w zespole – zagrożenia
- Spotkania z zespołem
- Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy
- Błędy Coachingu handlowego
- Typy handlowców
- Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
- A co jak handlowiec chce odejść?

Pewnie się jeszcze zastanawiasz, co inni myślą i mówią o ich szkoleniach… sprawdź to http://gntb.eu

Jak się zgłosić?
Wystarczy pobrać ze strony http://gntb.eu dział szkolenia otwarte FORMULARZ ZGŁOSZENIA, wypełnić i wysłać

Potrzebujesz więcej informacji
Zadzwoń lub napisz

Kontakt:
Tel.: +48 796-319-705
e-mail: szkolenia.otwarte@gntb.pl
http://gntb.eu

SZKOLENIE ORGANIZOWANE PRZEZ GRUPĘ NIEZALEŻNYCH TRENERÓW BIZNESU I BUSINESS TRAINERS

======================================================================
NASZE INNE SZKOLENIA OTWARTE

PROSPECTING AKTYWNE METODY POZYSKIWANIA KLIENTÓW - http://GNTB.EU DZIAŁ NASZA OFERTA

======================================================================
UWAGA! UWAGA! UWAGA!UWAGA! UWAGA! UWAGA!UWAGA! UWAGA! UWAGA!

POWIEDZ NAM NA JAKIE SZKOLENIE BYŚ CHĘTNIE POSZEDŁ?
Jerzy Krzysica

Jerzy Krzysica www.esj.edu.pl

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

ESJ SZKOLENIA
http://esj.edu.pl/

RETORYKA, DYDAKTYKA, WPŁYW SPOŁECZNY
szkolenia dla początkujących i zaawansowanych

zapraszam Jerzy Krzysica
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

"Mistrz sceny" - sztuka prezentacji i komunikacji z grupami – 11,12 grudnia w Warszawie.

Ile dla Ciebie warta jest umiejętność występów przed grupą? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami? A Ty w tym czasie dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem grupowym. Po co? Bo chcesz, żeby byli zrelaksowani, rozbawieni i jednocześnie zmotywowani do słuchania, a tym samym uczyli się wfektywnie.

Na szkoleniu poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz.
Obrazek
Po więcej informacji zapraszam na stronę szkolenia:
http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_mistrz_sceny

Tutaj znajdziesz opinie uczestników poprzednich edycji szkolenia:
http://www.rdaniluk.pl/nlp_testymoniale

Przyjdź - dowiesz się jak przekonująco mówić i przemawiać!

konto usunięte

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

MARZENIA ZAMIENIAMY W CELE. CELE REALIUJEMY!

Qi Centrum Rozwoju Osobistego i Biznesu wyrosło z przekonania, że szczęście i spełnienie to prawo każdego z nas, nie tylko wybranych. Tworzymy grupę ludzi z różnych środowisk, o różnorodnych doświadczeniach, zarówno życiowych, jak i zawodowych, których łączy wspólna pasja. Tą pasją jest rozwój i samorealizacja. Nasz zespół składa się z doświadczonych psychologów, psychologów biznesu, coachów, ekonomistów, pedagogów, socjologów i terapeutów, z których każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie. W drodze do zmiany, oferujemy Ci naszą wiedzę, doświadczenie i profesjonalne wsparcie, aby lepsze życie, lepsze jutro, czy lepiej funkcjonująca firma stały się konkretnym planem z datą realizacji, a nie tylko abstrakcyjną wizją. Zależy nam także na tym, aby nasza wiedza była dostępna dla każdego, kto jej potrzebuje; dlatego nasza oferta indywidualna i biznesowa są niezwykle konkurencyjne na rynku.

W zakres naszych usług wchodzą:

- pomoc psychologiczna

- terapia indywidualna

- coaching terapeutyczny / life coaching

- coaching pracowniczy

- warsztaty rozwoju osobistego

- szkolenia rozwojowe

- szkolenia biznesowe

Pierwsza sesja coachingowa oraz konsultacja terapeutyczna BEZPŁATNE!
Zarezerwuj termin:

biuro@rozwojowi.pl
600 611 275
501 727 497

http://rozwojowi.pl
Qi Centrum Rozwoju Osobistego i Biznesu
ul. Oświęcimska 2 lok.11
Tarnowskie Góry, woj.śląskie
MARZENIA ZAMIENIAMY W CELE. CELE REALIUJEMY!Krystyna Dygoń edytował(a) ten post dnia 08.12.10 o godzinie 21:13
Danka Prachnio

Danka Prachnio nauczycielka Vedic
Art. Trener Rozwoju
Osobistego. Coach

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

Sylwester i Nowy Rok 2011z Vedic Art.

Wyobraź sobie za oknem śnieg, mróz i wiatr. W kominku jasny płomień dębowego drewna buduje klimat przytulności, spokoju i ciepła domowego ogniska.
W takiej właśnie scenerii odbędzie się kolejny warsztat Vedic Art., na który Cię serdecznie zapraszam już dziś.
Miejsce: Kuligów pod Warszawą
Przyjazd 27.XII.2010 godz.18.00
Wyjazd 2.I. 2011 godz. 15.00
Podczas 6 – cio dniowego pobytu w programie : I i II stopień Vedic Art. W Sylwestra moc atrakcji związana z pożegnaniem Starego 2010 Roku. Wieczorem uroczysta kolacja. Nowy 2011 Rok przywitamy w plenerze. A w pierwszy dzień Nowego Roku jeżeli dopisze śnieg prawdziwy kulig, prawdziwe sanie, prawdziwe konie i moc niezapomnianych wrażeń. Tego dnia będzie czas na wróżby noworoczne ( Tarot, Karty Anielskie ).
Więcej informacji na stronie: http://vedicart.warszawa.pl
Całkowity koszt pobytu ( warsztat, noclegi, wyżywienie i inne atrakcje ) 850 PLN.
W cenę nie są wliczone materiały malarskie – jeżeli masz własne przywieź ze sobą, na miejscu istnieje możliwość zakupu wszystkich akcesoriów za dodatkową opłatą.
Ilość miejsc ograniczona – rezerwacja tylko po wpłacie zaliczki w wysokości 400 PLN do dnia 15.XII.2010r.
Kontakt : 601 – 313 - 496
Magda Czechowska

Magda Czechowska Spełniam Marzenia :)

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

Szanowni Państwo,

w imieniu New Dawn serdecznie zapraszamy na cykl szkoleniowy Terapii Poznawczo – Behawioralnej osób dorosłych.

Terapia poznawczo-behawioralna skupia się przede wszystkim na myślach, emocjach i zachowaniach człowieka.
Pomaga zmienić sposób myślenia („poznawczość”) i zachowania („behawioryzm”), co przyczynia się do poprawy samopoczucia.
W odróżnieniu od innych rodzajów terapii zajmuje się ona problemami i trudnościami „tu i teraz”. Nurt ten kładzie nacisk przede wszystkim na rozwój potencjału Klienta poprzez identyfikację i naukę konstruktywnych sposobów rozwiązywania aktualnych problemów oraz utrwalanie strategii wpływania na nastrój i zwiększania motywacji do działania i wszechstronnego rozwoju.

Szkolenie to obejmuje 13 bloków tematycznych (12 warsztatów specjalistycznych oraz 1 warsztatu podsumowującego), w czasie których omawiane są założenia teoretyczne terapii poznawczo-behawioralnej oraz praktyczne strategie i techniki poznawczo – behawioralne . Podczas poszczególnych warsztatów Uczestnicy zapoznają się z teoretycznymi, a przede wszystkim z praktycznymi zasadami terapii poznawczo-behawioralnej osób dorosłych. Przedstawione i przećwiczone zostaną strategie oraz techniki poznawczo – behawioralne w leczeniu różnych zaburzeń na przykładach z praktyki terapeutycznej.

BLOK TEMATYCZNY WARSZTATÓW SPECJALISTYCZNYCH PT.: „TERAPIA POZNAWCZO-BEHAWIORALNA OSÓB DOROSŁYCH”

1. Wprowadzenia do terapii poznawczo – behawioralnej osób dorosłych.
(27-28.01.2011)
2. Praca z oporem w terapii poznawczo – behawioralnej osób dorosłych.
Rozmowa motywująca terapii poznawczo- behawioralnej.
(31.01-01.02.2011)
3. Terapia poznawczo – behawioralna w leczeniu zaburzeń odżywiania u osób dorosłych.
(07-08.03.2011)
4. Terapia poznawczo – behawioralna w leczeniu depresji u osób dorosłych.
(04-05.04.2011)
5. Terapia poznawczo – behawioralna w leczeniu zaburzeń lękowych u osób dorosłych.
(09-10.05.2011)
6. Terapia poznawczo – behawioralna w leczeniu zaburzeń psychosomatycznych.
(20-21.06.2011)
7. Terapia poznawczo – behawioralna w leczeniu uzależnień u osób dorosłych (uzależnienia
od substancji psychoaktywnych, uzależnienia niechemiczne).
(05-06.09.2011).
8. Terapia poznawczo – behawioralna w leczeniu zespołu obsesyjno – kompulsyjnego u osób dorosłych.
(07-08.09.2011)
9. Terapia poznawczo – behawioralna w leczeniu zespołu stresu pourazowego (PTSD),
ciężkiej reakcji na stres (ASD) oraz kompleksu Desnos (Disorders of Extreme Stress)
u osób dorosłych.
(03-04.10.2011)
10. Terapia poznawczo – behawioralna par.
(07-08.11.2011)
11. Interwencja kryzysowa – pierwsza pomoc psychologiczna po wydarzeniu traumatycznym
w stosunku do osób dorosłych. Zachowania agresywne i autoagresywne u osób dorosłych.
Interwencja kryzysowa oraz terapia poznawczo-behawioralna osób dorosłych z tendencją do
zachowań agresywnych oraz autoagresywnych.
(09-10.11.2011)
12. Wprowadzenie do terapii schematu.
(05-06.12.2011)
13. Podsumowanie, przykłady z praktyki terapeutycznej / interwencyjnej – omówienie przypadków oraz zaliczenie bloku szkoleniowego. - termin do uzgodnienia z grupą.

W ramach zajęć proponujemy także siatkę wsparcia w zakresie codziennej praktyki z klientem.

Cykl szkoleniowy będzie zakończony certyfikatem ukończenia kursu terapii poznawczo - behawioralnej dla osób dorosłych.

Dlaczego to szkolenie powinno Cię zainteresować?

Jeśli jesteś psychologiem lub terapeutą, szkolenie to poszerzy zakres Twoich umiejętności i narzędzi w pracy z Klientem. Roczny cykl zajęć da Ci także siatkę wsparcia i mentoringu w zakresie pracy terapeutycznej.
Jest to także doskonała forma pracy z Klientem dla coachów oraz trenerów – terapię poznawczo – behawioralną można określić mianem „pogłębionego coachingu” - jest to praca nad pogłębieniem ludzkiego potencjału, w celu osiągnięcia sukcesu w życiu osobistym i zawodowym. Jej celem jest uaktywnienie możliwości i zasobów Klienta, pogłębienie i wytrenowanie umiejętności nakierowanych na konstruktywne działanie oraz na dostrzeżenie rozwiązań, których Klient dotychczas nie widział.

Spodziewane rezultaty:

nabycie merytorycznej wiedzy na temat terapii poznawczo-behawioralnej,
nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności zastosowania strategii oraz technik terapii poznawczo-behawioralnej w leczeniu różnych zaburzeń (w tym technik terapii motywującej, rozwinięcia potencjału, technik negocjacji i mediacji, technik interwencji kryzysowej).

Forma prowadzenia zajęć: prezentacja (wykład), ćwiczenia (symulacje, przykłady z praktyki klinicznej / analiza przypadków), interaktywna dyskusja, praca indywidualna oraz w grupie.

Szkolenie prowadzi p.Maria Rotkiel (mariarotkiel.pl).

Maria Rotkiel jest psychologiem i terapeutą poznawczo-behawioralnym, doktorantką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na wydziale kulturoznawstwa, Prezesem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Schematu. W 2002 roku uzyskała Dyplom Specjalisty Public Relations, w 2006 roku Certyfikat Oxford / Warsaw Course in Cognitive Behavioural Therapy, następnie Certyfikat Terapeuty Poznawczo - Behawioralnego Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (nr licencji 129). Ma doświadczenie w pracy klinicznej z dziećmi i młodzieżą oraz w terapii osób uzależnionych i współuzależnionych (praktyka kliniczna w Poradni Uzależnień). Prowadzi psychoterapię indywidualną dla osób dorosłych oraz młodzieży i dzieci, również terapię par i rodzinną. Specjalizuje się w interwencji kryzysowej oraz w mediacjach i negocjacjach, w terapia Zespołu Stresu Pourazowego (PTSD) oraz Ostrej Reakcji na Stres (ASD), w pracy z osobami cierpiącymi w skutek przewlekłego stresu oraz/i zaburzeń nastroju, w terapii uzależnień oraz w pracy z osobami współuzależnionymi, w pracy nad rozwojem osobistym i zawodowym. Prowadzi również szkolenia i treningi dydaktyczne oraz psychoedukacyjne w nurcie poznawczo – behawioralnym dla psychologów, terapeutów, psychiatrów, pedagogów oraz nauczycieli.

Ilość miejsc ograniczona.

Kontakt:

Magda Czechowska
magda@newdawn.pl
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & Business Trainers zapraszają na szkolenie otwarte:

KOMUNIKACJA W RELACJACH BIZNESOWYCH


Ile to kosztuje?

Nigdy nie byłeś na naszym szkoleniu? Nie musisz ryzykować! Cena dla Ciebie: 495PLN/osoba

Wiesz już jak szkolimy? Obowiązuje Cię cena regularna: 1495PLN/osoba

Zgłosisz się do 10.01.2011r. Zapłacisz tylko 995PLN/osoba.

Co Ci da udział w szkoleniu?
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Poznasz mechanizmy wpływające na skuteczne porozumiewanie się
- Będziesz potrafił zastosować techniki służące budowaniu długotrwałych relacji z klientami w codziennej pracy
- Zwiększysz swoją efektywności w obsłudze klientów
- Będziesz potrafił nawiązać dobry kontakt w zróżnicowanym środowisku klientów

Jakimi metodami będziemy pracowali?
Nie da się dwa dni wysiedzieć w ławce i słuchać jakiegoś mądrali. To, co Ci proponujemy to 80% pracy warsztatowej i dobrej zabawy. Wolimy byś dobrze się bawił i przy okazji czegoś nauczył niż uczyć Cię z nadzieją, że będziesz się bawił.

Cele szkolenia:- Nabycie umiejętności budowania atmosfery zaufania podczas komunikowania się
- Rozwijanie umiejętności stosowania technik wspierających komunikację
- Poznanie wybranych wzorców lingwistycznych i nabycie umiejętności ich praktycznego wykorzystania
- Zwiększenie skuteczności obsługi klientów

Co dostaniesz w cenie:

- 2 dni/16h intensywnej pracy warsztatowej.
- Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający wszystkie zagadnienia merytoryczne.
- Catering.
- Zaproszenie do zamkniętej grupy dyskusyjnej.
- Bezpłatny udział w programie „dzielimy się wiedzą”, dzięki któremu co tydzień będziesz otrzymywał ciekawe e-artykuły przydatne w pracy handlowca.

Pewnie się jeszcze zastanawiasz, co inni myślą i mówią o ich szkoleniach… sprawdź to http://gntb.eu lub http://businesstrainers.pl

Jak się zgłosić?
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia dostępny na stronie:
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGNVWX...

Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń lub napisz

Kontakt:
Tel.: +48 796-319-705 - Marcin Szpak
Tel.: +48 509-403-279 - Sławek Krzysztofik
e-mail: szkolenia.otwarte@gntb.pl
http://gntb.eu / http://businesstrainers.pl
Anna K.

Anna K. Life coach,
psycholog, trener,
ICF ACC

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

Kurs "Coach, czyli kto?"

Warsztat „Coach, czyli kto” koncentruje się na kształtowaniu postawy, która jest podstawą relacji coacha z klientem, ale również rodzica z dzieckiem, czy menadżera z podwładnym.

Podczas tego warsztatu będziemy budować kompetencje coachingowe, poznamy użyteczne narzędzia, ale przede wszystkim będziemy praktykować coaching, coachując i będąc coachowanym, co w efekcie przyczynia się do własnego rozwoju i kształtowania postawy w relacji z innymi.

Warsztat oferuje możliwość poznania różnych podejść do coachingu, obserwowania pracy coachów, jak również obfituje w inspirujące metafory, prowokujące do myślenia nie tylko w obszarze coachingu, ale również w podejściu do otaczającej nas rzeczywistości.

Kurs posiada aprobatę ICF, dostarczając 20 godzin CCE (Continuing Coaching Education).

Kiedy i gdzie: 28-30 stycznia 2011, Wrocław

Program:
- czym jest dla mnie coaching? - zrozumienie zjawiska i motywacje do bycia coachem
- najważniejsze elementy postawy coacha
- struktura procesu coachingu
- przykładowe modele mające zastosowanie w coachingu
- budowanie kluczowych kompetencji coacha:
- relacja niewerbalna
- wytyczanie celu, szerszy kontekst celu i sprawdzanie zgodności celu z wartościami
- przedstawianie sytuacji w innym kontekście, kwestionowanie założeń,
- posługiwanie się analogią i metaforą
- badanie alternatywnych pomysłów, prowokowanie do poszukiwania nowych rozwiązań
- wyobrażenie planu coachingu
- doskonalenie umiejętności zdobytych podczas warsztatów w indywidualnych ćwiczeniach
- możliwości rozwoju i doskonalenia umiejętności coacha i akredytacje

Prowadzący: Bartosz Berendt-akredytowany coach International Coach Federation

Inwestycja
2000 zł

Dla pracowników NGO - zniżka 33%

Od 1 stycznia 2011 będzie obowiązywał VAT na szkolenia w wysokości 23%.
Osoby, które dokonają płatności do 31.12.2010 nie zapłacą VAT-u i dodatkowo uzyskają zniżkę 7%.

Jako opcja dodatkowa, proponujemy udział w mentoringu:
27 stycznia 2011, Wrocław – 7 godzin mentoringu grupowego z B. Berendtem.
Inwestycja: 800 zł

Formularz zgłoszeniowy znajduje się pod linkiem

Kontakt
coaching@adventureforthought.com
tel. 71 789 52 64Anna Kosińska edytował(a) ten post dnia 29.12.10 o godzinie 19:39
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!


Obrazek


Szkolenie zamknięte organizowane na zamówienie

Cele ogólne szkolenia
- Zaprezentowanie tego, w jaki sposób roczna rozmowa oceniająca może pomagać budować autorytet menedżera
- Prezentacja korzyści ze stosowania ocen rocznych
- Prezentacja struktury efektywnej rozmowy oceniającej
- Przygotowanie menedżerów do prowadzenia rozmów motywujących w oparciu o coachingowy styl przywództwa
- Stworzenie możliwości do przećwiczenia strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych podczas rozmów oceniających

Co gwarantujemy?
- Autorski program stworzony w oparciu o metodologię SET i najlepsze praktyki z zakresu prowadzenia rozmów okresowych dopasowany do potrzeb i specyfiki menedżerów zatrudnionych w Państwa firmie.
- Trenera praktyka z doświadczeniem menedżerskim
- Konsultacje dla menedżerów z trenerem przez miesiąc od zakończenia szkolenia
- Komplet materiałów dla uczestników
- Certyfikaty poświadczające ukończenie szkolenia
- 100% gwarancji zadowolenia lub powtórzenie szkolenia

Idea projektu
Ocena roczna jest bardzo często traktowana przez menedżerów, jako zło konieczne. A może to być jedno z niezwykle efektywnych narzędzi menedżerskich pozwalających budować pozycję i autorytet szefa w oczach podwładnych.
Dobrze poprowadzona rozmowa oceniająca pozwala menedżerowi pozyskać niezwykle istotne informacje o swoich pracownikach – o ich motywacjach, potrzebach, obawach i ograniczeniach. Wiedza ta zwiększa wpływ menedżera na pracownika, pozwalając mu efektywniej oddziaływać na jego zachowania i ostatecznie dzięki temu wpływać na rezultat jego pracy.
Szkolenie jest tak przygotowane, aby uczestnicy mieli możliwość doświadczenia siły tego narzędzia na sobie.

Propozycja programu szkolenia

Rozmowa oceniająca jako narzędzie szefowskie:
- Fakty i mity na temat rozmowy oceniającej
- Najczęstsze bariery niepozwalające w pełni wykorzystać potencjału rozmowy oceniającej
- W jaki sposób rozmowa oceniająca może wzmacniać autorytet szefa

Ocena roczna a model przywództwa sytuacyjnego:
- Koncepcja zarządzania sytuacyjnego – Determinantu skuteczności menedżerskiej
- Diagnoza potencjału pracownika w trakcie rozmowy oceniającej
- Elastyczne dobieranie stylów przywódczych i narzędzi rozwojowych
- Współpraca dla wyników podczas rozmowy rocznej

Struktura efektywnej rozmowy:
- Kontraktowanie celów rozmowy
- Zasada 20/80 – ile menedżer powinien słuchać, ile powinien pytać?
- Analizowanie mocnych stron i obszarów rozwojowych pracownika
- Rekomendowanie rozwiązań i działań rozwojowych

Coachingowy styl przywództwa a rozmowa oceniająca:
- Od informacji zwrotnej do rozmowy w oparciu o pytania
- Informacja zwrotna i komunikowanie oczekiwań:
o Zasady udzielania informacji zwrotnej
o Struktura informacji wrotnej
o Coachingowa informacja zwrotna
o Znaczenie języka w udzielaniu informacji wrotnej

Strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych podczas oceny rocznej
- Komunikowanie niezadowolenia – przekazywania negatywnej oceny
- Kwestionowanie oceny przez pracownika
- Pozorna zgoda pracownika
- Silne emocje podczas oceny

Powyższy program ma charakter przykładowy. Ostateczna wersja programu zostanie zaprezentowana po dokonaniu i analizie indywidualnych potrzeb uczestników.

Wszystkich zainteresowanych realizacją szkolenia zapraszam do kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.eu
skype: szpak-marcin
http://gntb.eu
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!


Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

1. "Trudne sytuacje w obsłudze Klienta" 14.01.2011
2. "Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem" 21-22.02.2011
3. "Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem" 28.01.2011
4. "Rozmowa handlowa" 04.02.201
5. "Rola Kierownika w organizacji" 11.02.2011
6. "Coaching" 18.02.2010
7. "Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu, czyli jak sprzedawać przez telefon" 25.02.2011
8. "Profesjonalny Handlowiec" 04-05.03.2011

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek
Aleksandra S.

Aleksandra S. psycholog, coach,
trener, mediator

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

Akademia Trenera Biznesu to roczny, kompleksowy cykl szkoleniowy dla trenerów biznesu wyposażający uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności trenerskie.

Akademia skierowana jest do osób od niedawana prowadzących szkolenia, w przyszłości planujących pracę trenera oraz do trenerów wewnętrznych.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

• Specjalizacja w zakresie prowadzenia szkoleń dla biznesu,
• Koncentracja na własnym rozwoju,
• Mała grupa,
• Uczenie się przez doświadczenie – wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności w trakcie realizacji zaliczeniowego projektu szkoleniowego,
• Optymalne tempo uczenia się (zajęcia raz w miesiącu),
• Możliwość skorzystania ze wsparcia opiekuna między kolejnymi modułami,
• Akademia Trenerów Biznesu przygotowuje do uzyskania rekomendacji I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (trener warsztatu umiejętności psychospołecznych).

Program Akademii kładzie nacisk na doskonalenie umiejętności trenerskich poprzez rozwój osobisty. Oprócz treningu interpersonalnego istotnym narzędziem rozwoju jest superwizja grupowa. Dzięki temu udział w Akademii Trenera Biznesu pozwala uczestnikom na :
• Rozwój kompetencji interpersonalnych,
• Ukształtowanie osobistego stylu prowadzenia szkoleń i treningów,
• Pogłębienie samoświadomości w pracy trenera.

PROGRAM ZAJĘĆ

Trening interpersonalny
Dynamika procesów grupowych
Trudne sytuacje w pracy z grupą
Trening prezentacji i autoprezentacji
Diagnoza potrzeb szkoleniowych
Metodyka pracy trenera
Przygotowanie i organizacja szkoleń
Ewaluacja projektów szkoleniowych
Trener coachem
Etyka pracy trenera
Ocena pracy trenera i jego rozwój
Konsultacje szkoleniowych projektów zaliczeniowych
Superwizja

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Miejsce:
Zajęcia odbywają się raz w miesiącu w Katowicach w trybie weekendowym. Trening interpersonalny - sesja wyjazdowa w jednej z miejscowości Beskidu Śląskiego od środy do soboty.

Czas trwania:•208 godzin szkoleniowych - 12 zjazdów
Rozpoczęcie 31.03-3.04.2011

Wielkość grupy: 10-14 uczestników

Cena: 7 920 zł (12 rat - po 660 zł) + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 100 zł. Cena obejmuje: 208 godzin zajęć, materiały szkoleniowe (w wersji papierowej i elektronicznej), certyfikat, przerwy kawowe. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania i wyżywienia (z wyjątkiem treningu interpersonalnego).

Organizator:

MEDITOR
ul. Wróblewskiego 67
41-106 Siemianowice Śląskie
fax: +32 22-80-375
tel.: +32 22-80-375
mobile:+48 501 409 954
e-mail: biuro@meditor.pl

więcej informacji na http://szkolenia-dla-trenerow.pl
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

Zapraszam serdecznie na

SZKOLENIE MEDIALNE
z elementami świadomego zarządzania GŁOSEM

Proponujemy Państwu weekendowy termin, a mianowicie 19-20 lutego, w godzinach od 10 do 18 w sobotę i od 11 do 17 w niedzielę. Koszt to 250 zł od osoby.

Szkolenie odbywa się w Warszawie w wyposażonej sali szkoleniowej.

OFERTA

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą szkolenia medialnego, dzięki któremu uczestnicy, w przyjemny i przejrzysty sposób, zapoznają się z zasadami współpracy z mediami oraz poznają narzędzia i obszary Public Relations, a także dowiedzą się jak, wykorzystując odpowiednie techniki PR, poradzić sobie z sytuacją kryzysową. Jednocześnie, podczas szkolenia medialnego proponujemy Państwu blok poświęcony świadomemu zarządzaniu głosem, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, wyrażał pewność siebie oraz brzmiał bardziej wiarygodnie.

Szkolenie medialne prowadzone przez ”AMBudzyńska” podzielone jest na dwa bloki tematyczne:
I. PR I WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI
oraz
II. ŚWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM.

MATERIAŁY DODATKOWE:
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych, w tym specjalnie opracowany słowniczek pojęć z zakresu PR i Media Relations.

CZAS TRWANIA:
Szkolenie trwa około 15 godzin. Tematyka szkolenia rozłożona jest na dwa dni i przedstawiona jest w uzupełniających się blokach tematycznych.

INSTRUKTORZY:
Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR
Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem

CENA SZKOLENIA:
250

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE:
Szkolenie medialne z elementami świadomego zarządzania głosem skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. Jednocześnie szkolenie będzie przydatne dla osób, które chcą nauczyć się przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos.
BLOKI TEMATYCZNE:

I. PR I WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI:
Szkolenie poświecone jest zagadnieniom z zakresu Public Relations oraz zasadom współpracy z mediami. Podczas szkolenia uczestnicy poznają narzędzia i obszary PR, a także dowiedzą się jak wykorzystać je w codziennej pracy. Uczestnicy poznają również podstawowe techniki PR wykorzystywane do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie podczas szkolenia zostanie przeprowadzony warsztat poświęcony pisaniu materiałów prasowych oraz nagrywaniu ‘setki’ telewizyjnej i radiowej; uczestnicy dowiedzą się jak zorganizować konferencję prasową oraz jak dobrze wyglądać przed kamerą.

PROPONOWANE TEMATY:

1. Public Relations / Konferencje prasowe
Warsztat poświęcony podstawowym zagadnieniom z zakresu PR oraz organizacji konferencji prasowych
2. Rzecznikiem być…
Warsztat poświęcony pracy rzecznika prasowego oraz tworzeniu profesjonalnych materiałów prasowych; ćwiczenia praktyczne z pisania informacji prasowych
3. Współpraca z mediami / Zasady współpracy z tabloidami
Warsztat poświęcony zasadom współpracy z mediami; omówienie głównych zasad współpracy z wydawnictwami sensacyjnym
4. Setka
Warsztat poświęcony nagrywaniu tzw. ‘setki’ telewizyjnej i radiowej oraz poprawnemu wyglądowi przed kamerą; ćwiczenia z zakresu nagrywania setki radiowej5. Wygląd / Promocja wydarzenia
Wykład poświęcony zagadnieniom promocji firmy / instytucji publicznej oraz poprawnemu wyglądowi przed kamerą
6. Sztuka przekonywania / Podstawy retoryki i erystyki
Wykład poświęcony zagadnieniom związanym z przekonywaniem do swoich racji oraz podstawowym zagadnieniom związanym z retoryką i erystyką; ćwiczenia z technik erystycznych
7. Podział mediów / Z drugiej strony – praca dziennikarza
Wykład poświęcony podziałowi mediów na lokalne, regionalne, ogólnopolskie oraz na domy wydawnicze; omówienie jak wygląda praca dziennikarza
8. Wystąpienie publiczne
Warsztat poświęcony podstawowym kwestiom związanym z wystąpieniami publicznymi; omówienie zasad występowania przed większą ilością słuchaczy; przeprowadzenie interaktywnego ćwiczenia, podczas którego każdy z uczestników na podstawie wręczonych wskazówek będzie musiał odpowiednio zaprezentować swoje racje
9. Najczęstsze błędy językowe / Podstawowe gatunki dziennikarskie
Warsztat poświęcony zwróceniu uwagi na najczęstsze błędy językowe; omówienie głównych gatunków dziennikarskich w celu usprawnienie współpracy z mediami

II. ŚWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM:
Szkolenie poświecone jest zagadnieniom z zakresu świadomego zarządzania głosem w kontekście autoprezentacji. Podczas szkolenia Instruktor przeprowadzi z uczestnikami praktyczne ćwiczenia w zakresie kreowania swojego wizerunku w odniesieniu do modulacji głosu oraz jego barwy. Dzięki przeprowadzonym ćwiczeniom, uczestnicy będą mieli okazję poprawić swoją dykcję oraz zapobiec monotonii mówienia. Jednocześnie uczestnicy dowiedzą się jak zarządzać głosem tak aby wywrzeć wpływ na rozmówcę lub słuchaczy oraz nauczą się jak opanować negatywny wpływ stresu na głos.

PROPONOWANE TEMATY:

1. Świadome zarządzanie głosem w kontekście autoprezentacji
Wykład poświęcony podstawowym zagadnieniom z zakresu świadomego zarządzania głosem, modulacji i zapobieganiu monotonii mówienia.
2. Kultura żywego słowa / Podstawy gry aktorskiej
Warsztat poświęcony sztuce wywierania wpływu na słuchaczy przy użyciu aparatu mowy oraz elementów techniki aktorskiej.
3. Wpływ stresu na głos
Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności na temat opanowania skutków stresu, które paraliżują nasz organizm, oddech oraz aparat mowy.
4. Dykcja i artykulacja
Omówienie cech fizjologii aparatu mowy oraz ćwiczenia w zakresie świadomości naszego ciała w zakresie opanowania mowy: układ oddechowy, fonacyjny, artykulacyjny. Przełożenie zasad na sprawność i staranność dykcji.
5. Akcent i intonacja
Warsztat poświęcony cechom prawidłowej wymowy, błędom z zakresu intonacji i akcentowania. Uczestnicy dowiedzą się również jak, w interesujący sposób, budować ekspresję naszej wypowiedzi.
6. Higiena głosu
Zagadnienia obejmują problematykę zdrowych nawyków wspierających narządy głosowe. Uczestnicy poznają ćwiczenia rozgrzewające aparat mowy oraz zapoznają się z pozytywnymi i negatywnymi nawykami żywieniowymi mającymi wpływ na narząd mowy.
7. Melo-dynamika głosu
Wykład i ćwiczenia z zakresu przełożenia wszystkich parametrów dźwięku na głos: melodyka, artykulacja, dynamika głosu.
***
O FIRMIE ”AMBudzyńska”

‘AMBudzyńska’ prowadzi kompleksowe działania z zakresu:
– szkoleń medialnych
– obsługi medialnej (Media Relations)
– Public Relations
– organizacji wydarzeń promujących projekt (eventów)

Dotychczasowymi klientami ‘AMBudzyńska’ byli:
1 Szkoła Spadochronowa Skydive.pl – EURO BIG WAY CAMP 2009 i EURO BIG WAY CAMP 2010
2 Instytut Rozwoju i Promocji Kolei
3 Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
4 Koleje Mazowieckie Sp. z o.o.
5 Muzeum Bajek, Baśni i Opowieści – MuBaBaO
6 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
7 Straż Ochrony Kolei

Anna Budzyńska – ‘AMBudzyńska’
1 Specjalista ds. Media Relations i PR;
2 Były Rzecznik Prasowy Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Kierownik Oddziału Prasowego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
3 Organizator m.in. kilkudziesięciu konferencji prasowych, kilku konferencji merytorycznych, ogólnopolskiej kampanii (Kampania „Zatrudnij Niepełnosprawnego”) i współorganizator jednej z największych imprez biznesowych (Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu, Business Centre Club)
4 Edukacja, m.in.: Instytut Anglistyki i Instytut Nauk Politycznych UW; Medioznastwo i Zarządzanie Informacją SGGW; kursy m.in. Kurs Protokołu Dyplomatycznego, Akademia Dyplomatyczna, PISM.

Katarzyna Łabuś
1 Specjalista ds. zarządzania głosem
2 Instruktor emisji głosu współpracuje z Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego, realizując swój autorski program w zakresie świadomego zarządzania głosem oraz z Warszawską Operą Kameralną jako pianista-korepetytor
3 Specjalizuje się w szkoleniach z emisji głosu w zakresie autoprezentacji, usprawnienia dykcji oraz kultury żywego słowa w aspekcie kreowania swojego wizerunku.
4 Edukacja: Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina, specjalizacja: dyrygentury chóralnej, fortepianu oraz teorii muzyki; absolwentka studium pedagogicznego i metodyki emisji głosu
Robert Palusiński

Robert Palusiński deepdemocracy.pl

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

Są jeszcze wolne miejsca na szkolenie:

"Sztuka Głębokiej Demokracji – podstawy" (część I)

Dwudniowy trening pozwalający lepiej zrozumieć dynamikę funkcjonowania grup, organizacji, społeczności oraz usprawnić sztukę podejmowania trwałych i zrównoważonych decyzji

w dniach 12 - 13 luty 2011 w Krakowie

Jeśli jesteś osobą, która zajmuje pozycję lidera, szefa, trenerki/szkoleniowca, nauczycielki/a, konsultantki/a lub stanowisz część zespołu, grupy czy organizacji – to dzięki wiedzy wyniesionej z tych warsztatów wzbogacisz się o innowacyjne narzędzia pracy z grupami oraz sposób działania powiększający efektywność we wszystkich aspektach funkcjonowania organizacji.

szczegóły: http://www.deepdemocracy.pl/sztuka-opis-pod-aktualnosc...

konto usunięte

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

Polecam artykuł "Coaching relacji międzykulturowych" - Bożena Wujec (2009), I Międzynarodowa Konferencja Coachingu, Akademia Leona Koźmińskiego.

Bardzo interesujące jest to jak dynamicznie zmienia się potrzeba dokształcania nie tylko trener...ów, ale również i coachów w różnych tematach, co w swoim artykule podkreśla autorka:

"Jak wygląda coaching wielokulturowy w Polsce? Środowisko praktyki coachingowej w Polsce zmienia się w dość szybkim tempie. Globalizacja dotyczy już nie tylko naszej obecności w Europie lecz także na innych kontynentach, zwłaszcza azjatyckim.

Powstaje w Polsce zapotrzebowanie na coachów potrafiących funkcjonować w środowisku wielokulturowym. Doświadczenia zawodowe autorki pokazują, że otoczenie niejako wymusza rozszerzenie praktyki o ten rodzaj usług, co skutkuje miłą koniecznością poszerzania wiedzy o obszary od wielu lat badane na świecie a niezbyt jeszcze u nas znane."

W związku z tym polecam również Szkołę trenerów międzykulturowych w Krakowie
we Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego (http://wszechnica.uj.edu.pl)

Najbliższa EDYCJA I KRAKOWSKA
Moduł 1: 24-27 lutego 2011
Moduł 2: 14-17 kwietnia 2011
Moduł 3: 12-15 maja 2011

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA
Moduł I
Rozwój kompetencji międzykulturowej w ramach treningu.

W ramach modułu uczestnicy zwiększą swoja świadomość wpływu kultury na postrzeganie, myślenie i zachowanie oraz poddadzą refleksji kompleksowość kontaktów międzykulturowych. Każdy uczestnik oceni własną kompetencję międzykulturową a w następstwie modułu zaplanuje własną ścieżkę rozwoju międzykulturowego korzystając z sesji coachingowej. Aktywne uczestnictwo pozwoli lepiej korzystać z potencjału różnorodności kulturowej. Zaprezentowane zostaną rodzaje i zastosowania treningu międzykulturowego oraz możliwości rozwijania poszczególnych aspektów kompetencji międzykulturowej.

Dzień 1-2
Doświadczenie treningu kompetencji międzykulturowej.

•Gdzie zaczyna się kultura i kończy osobowość?
•Jak rozpoznać własne stereotypy i pozbyć się uprzedzeń?
•Symulacja kontaktu międzykulturowego: wymiary kultury w praktyce.
•Od wartości do praktyk kulturowych czyli skąd biorą się konflikty.

Dzień 3
Kompetencja międzykulturowa.

•Czym jest kompetencja międzykulturowa? Modele, które pomogą zaprojektować dobry trening.
•Developmental Model of Intercultural Sensitivity Miltona Bennetta
•Metody psychometryczne w badaniu kompetencji międzykulturowej.

Dzień 4
Trening międzykulturowy (tmk) i obszary jego zastosowania.

•Trening międzykulturowy dla biznesu, administracji publicznej i Trzeciego Sektora. Dobre praktyki.
•Specyfika treningu relokacyjnego i reentry training.
•Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych.
•Jak definiować cele i dopasować treści?
•Rola i profil trenera międzykulturowego. Indywidualna ścieżka rozwoju trenera specjalisty.

Moduł II
Teorie stosowane w praktyce treningu międzykulturowego i jego metodyka.

Podczas tych warsztatów uczestnicy otrzymają przegląd najbardziej powszechnych treści treningu międzykulturowego oraz poznają i doświadczą różnorodne metody treningu międzykulturowego. Po szkoleniu będą potrafili adekwatnie poprowadzić omówienie każdej metody. W następstwie modułu każda osoba opracuje koncepcję treningu lub warsztatu międzykulturowego.

Dzien 1-2
Dydaktyka treningu międzykulturowego.

•Pojęcia i modele kultury.
•Komunikacja międzykulturowa jako dyscyplina.
•Style komunikacji w kontekście wielokulturowym.
•Wymiary kultury i ich praktyczne zastosowanie. (Hofstede, Trompenaars/Hampden-Turner, Gesteland, Projekt naukowy GLOBE)

Dzien 3-4
Metodyka treningu międzykulturowego.

•Przegląd charakterystycznych metod dla TMK.
•Kanon najbardziej popularnych gier symulacyjnych.
•Analiza incydentów krytycznych, studia przypadków i intercultural sensitizer.
•Metoda standardów kulturowych.
•Omówienie (debriefing) jako klucz do efektywnego treningu.

Moduł III
Trening międzykulturowy w praktyce.

W ostatnim kroku uczestnicy przetestują samodzielnie zaplanowany trening międzykulturowy oraz uzyskają informację zwrotną na temat siebie w roli trenera międzykulturowego.
Treningi i warsztaty zaprojektowane zostaną w parach i podczas konsultacji z trenerami w przerwie między modułem II i III.

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

Rozpoczęła się rekrutacja na edycję letnią studiów podyplomowych

AKADEMIA PROFESJONALNEGO COACHINGU - IV edycja

Zajęcia rozpoczynają się już w marcu 2011 !!

Akredytacja Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej - jedynej w Polsce Uczelni Wyższej, która jest Członkiem Założycielem Izby Coachingu oraz Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu.


Partner studiów: Extended DISC - renomowana międzynarodowa platforma narzędzi psychometrycznych stosowanych w coachingu indywidualnym i zespołowym.

Akademia Profesjonalnego Coachingu to 200 godzin zajęć prowadzonych wyłącznie metodą ActiveInsight (interaktywne warsztaty, symulacje, gry psychologiczne, case study z międzynarodowych korporacji i sesji life coachingu, sesje coachingowe, interwizje i superwizje). Celem studiów jest praktyczne przygotowanie słuchaczy do prowadzenia profesjonalnego business and life coachingu w organizacjach, instytucjach, firmach i korporacjach, pracy z Klientami indywidualnymi i zespołami. W trakcie studiów uczestnicy poznają teorię, oraz kilkadziesiąt praktycznych narzędzi do wdrażania kultury coachingowej w organizacjach i prowadzenia procesu coachingu. Otrzymują superwizję swoich kompetencji coachingowych prowadzoną przez certyfikowanych coachów, psychologów i praktyków biznesu – menedżerów międzynarodowych korporacji.

W ramach Akademii Profesjonalnego Coachingu:
• poznanie wielu modeli, narzędzi i struktur coachingowych wywodzących się z różnych nurtów coachingowych (m.in. GROW, coaching psychology, coaching kompetencyjny w biznesie itp.)-rozszerzający kompetencje Coacha w porównaniu z jednomodelowymi szkołami coachingu,
prowadzący zajęcia to wyłącznie praktycy: Hon Vice President of the Society for Coaching Psychology w Wlk. Brytanii, certyfikowani coachowie (m.in.: International Coaching Community, Grupa Trop), terapeuci, psychologowie i trenerzy rekomendowani przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, menedżerowie międzynarodowych korporacji,
grupa warsztatowa do 14 studentów,
80% zajęć to praktyczne interaktywne warsztaty - możliwość ćwiczenia kompetencji Coacha,
realizacja projektu coachingowego w ramach studiów APC,
superwizja pracy coachingowej z rzeczywistym klientem coachingowym,
• przygotowanie do prowadzenia działań coachingowych w oparciu o narzędzia psychometryczne Extended DISC,
• merytoryczne Sylabusy csipb.pl
- ułatwiające przygotowanie do zajęć,
e-learningowe follow up między zajęciami utrwalające nabytą wiedzę i umiejętności,
• dostęp do bazy wiedzy i wymiany doświadczeń coachingowych w systemie „eknow-how” csipb.pl,
• dostęp do najnowszych publikacji ekspertów csipb.pl oraz WSB z zakresu coachingu.

Dodatkowo !!! Dla Studentów i Absolwentów Akademii Profesjonalnego Coachingu:
• rabaty przy certyfikacji do licencjonowanego używania narzędzi psychometrycznych Extended DISC,
• system zniżek obejmujący korzystanie z grup superwizyjnych i interwizyjnych w ramach Klubu Coacha CSIPB.PL &WSB
• interaktywny dostęp do bazy wiedzy i platformy wymiany doświadczeń coachingowych w systemie „eknow-how” csipb.pl,
• systemy zniżek obejmujących udział w Konferencjach coachingowych współorganizowanych przez csipb.pl oraz WSB, m.in. Międzynarodowa Konferencja Coachingu – „Coaching jako katalizator rozwoju organizacji”, Konferencja Life Coaching – Relacje w równowadze,
• dostęp do najnowszych publikacji ekspertów csipb.pl oraz WSB z zakresu coachingu,
• dla najlepszych absolwentów BEZPŁATNY STAŻ - możliwość uczestniczenia w procesach coachingowych prowadzonych przez csipb.pl.

Poznaj opinie Absolwentów APC

Akademia Profesjonalnego Coachingu:
Liczba godzin:
200
Czas trwania: 2 semestry
Miejsce: Dąbrowa Górnicza
Koszt studiów: 6.000 zł (możliwość płatności w ratach)

Specjalna zniżka dla Absolwentów Wyższej Szkoły Biznesu !!
Dla wszystkich Absolwentów kontynuujących studia w Wyższej Szkole Biznesu przygotowaliśmy specjalną 20% zniżkę .

REKRUTACJA ONLINE
II etapem rekrutacji na studia APC będzie rozmowa kwalifikacyjna.

Zapisy przyjmują i informacji udzielają:

Biuro Karier i Promocji
Wyższej Szkoły Biznesu
tel. (32) 262 28 05; (32) 262 03 07
e-mail: podyplomowe@wsb.edu.pl

Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu
tel. +48 507 028 911
e-mail: biuro2@csipb.pl
Aleksandra Bandomir (Turkowska)

Aleksandra Bandomir
(Turkowska)
Psycholog / coach /
grafik / twórca

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!


Obrazek

Coaching z życiem, warsztaty z duszą."
11-13 marca
Kreatywność w coachingu
Daj się zainspirować
„Nowe idee i rozwiązania przychodzą na świat dzięki kreatywnemu myśleniu, kiedy patrząc na to, co inni, dostrzega się to, czego nie zauważył nikt, a to sprawia wiele radości”

Uwierz, że klient jest zdolny, kreatywny, mądry i dobry. To pierwsze podstawowe założenie w coachingu. Bycie kreatywnym nie jest zarezerwowane tylko dla nielicznych, każdy może być kreatywny, każdego dnia, na każdej płaszczyźnie. Kiedy wierzysz w kreatywność swoich klientów i wiesz jak ją wydobywać wszystko staje się łatwiejsze. Dzięki temu możesz budować siłę i samodzielność w swoim kliencie zamiast go ratować. Jednak by głęboko i szczerze wierzyć w kreatywność klienta trzeba również wierzyć w siebie, swoją mądrość, kreatywność i zdolności, jako coacha.
• Czym właściwie jest kreatywność?
• Jak wzmacniać i wydobywać kreatywność u klientów?
• Jak czuć się kreatywnym, swobodnie i pewnie generować pytania?
• Jak twórczo poszukiwać rozwiązań i dostrzegać to, czego nie zauważył nikt?
• Co wyobraźnia ma wspólnego naszą wytrwałością i efektywnością?
Na te i inne pytania warsztat jest odpowiedzią.
Celem Warsztatów jest:

1. Zainspirować.
2. Odczarować tradycyjne przekonania o kreatywności
3. Pokazać, czym właściwie jest kreatywność, jak i dlaczego wyobrażenia działają?
4. Wzmocnić poczucie kreatywności u uczestnika, jako coacha.
5. Uświadomić typowe bariery ograniczające kreatywne myślenie oraz pokazać jak je można pokonywać.
6. Rozbudzenie umiejętności wydobywania kreatywności z klientów tak, by nie robić tego za nich.
7. Przedstawienie konkretnych technik kreatywnej postawy, myślenia, poszukiwania rozwiązań i kontroli procesu myślenia oraz ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć!
Metoda
Warsztat jest w 90% poświęcony osobistemu doświadczeniu, ćwiczeniom i aktywnej nauce. Przełożymy konkretne kreatywne: działania, techniki, koncepcje, myślenie na płaszczyznę coachingu. Będziemy pracować na wyzwaniach i rzeczywistych problemach związanych z coachingiem. Praca zarówno indywidualna jak i w grupach .
Poruszane tematy:
Podstawy kreatywnej komunikacji.
Bariery w kreatywnym działaniu i myśleniu między innymi: widzenie inaczej, osłabianie wewnętrznej cenzury i krytyka.
Proces twórczy a myślenie abstrakcyjne i praktyczne.
Rozwijanie zdolności twórczego myślenia.
Praca z metaforą, komunikacja wizualna.
Pobudzanie motywacji i ciekawości poznawczej.
Twórcze techniki rozwiązywania problemów.
Warsztat przeznaczony jest dla coachów każdej specjalizacji prowadzących zarówno life coaching jak i business coaching.
Gdzie?Warszawa, ścisłe centrum. Budynek biurowy Al. Jerozolimskie 44 na tyłach Rotundy. Sala nr.1127 piętro11. W samym budynku na parterze oraz w okolicy jest wiele restauracji.
Kiedy?
11, 12, 13 marca 2011r.. Od 9 do 18.00

Promocyjna cena 500PLN + VAT
Forma płatności przelew na konto 50 1020 5558 1111 1658 4090 0254 Aleksandra Turkowska. Adres Bogusławskiego 4m22 01-923 Warszawa
Liczba miejsc ograniczona, dlatego też zachęcam do rezerwacji mailowej już teraz. O ostatecznej rezerwacji przesądza potwierdzenie organizatora oraz kolejność wpłat. Płatne do 1 marca 2011
Dane kontaktowe
Aleksandra Turkowska kom: +48 666388966, e-mail: a.turkowska@gmail.com
Wszelkie dodatkowe pytania proszę kierować na powyższy adres.
Cena zawiera:
Materiały szkoleniowe.
3 dni wyzwań, rozwijania umiejętności i osobistej kreatywności.
Intensywny trening.
Napoje i poczęstunek.
Prowadząca:
Aleksandra Turkowska, certyfikowany Coach International Coach Community, trener, psycholog. Absolwentka programu CoachWise Essential według akredytowanej w ICF metodyki CoachWise. Współpracuje z osobami prywatnymi i firmami prowadząc coaching oraz badania osobowości zawodowej. Wspiera ludzi w ich rozwoju i osiąganiu osobistych celów. Autorka stworzyła niniejszy warsztat na podstawie osobistych doświadczeń, pytań i poszukiwań oraz wiedzy o psychologii kreatywności. Pasjonatka delfinoterapii i koncepcji przeceniania talentów w osiąganiu osobistego mistrzostwa. http://morpho.com.plAleksandra Turkowska edytował(a) ten post dnia 09.02.11 o godzinie 10:47
Anna K.

Anna K. Life coach,
psycholog, trener,
ICF ACC

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

AfT Leadership Coaching School
Kurs Coaching Perspektyw z Michelle Kempton


Zapraszam serdecznie do udziału w wyjątkowym wydarzeniu - na specjalne zaproszenie Adventure for Thought, odwiedzi Polskę master coach, lider CTI na Europę i Bliski Wschód, certyfikowany egzaminator - Michelle Kempton.

Michelle jest modelem i mistrzynią kierunku ko-aktywnego w Hiszpanii i na świecie. W dniach 11-13 marca, podczas kursu Coaching Perspektyw we Wrocławiu, będziecie mieli możliwość rozwijać się coachingowo i osobiście u jej boku.

W programie:

-czym jest coaching perspektyw?
-wartości, a perspektywy
-praca z wewnętrznymi sabotażystami
-wskazówki dot. zdawania egzaminów coachingowych
-egzaminacyjne sesje próbne
-intensywne ćwiczenia pod okiem egzaminatora CTI
-demonstracje profesjonalnego coachingu

Kurs posiada aprobatę ICF.

Kontakt:
coaching@adventureforthought.com
tel. 71 789 52 64 / kom. 607 649 129

Zapisy na http://adventureforthought.com/

Zapraszam na stronę spotkania, gdzie znajdziecie dodatkowe informacje:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/kurs-coaching-persp...

konto usunięte

Temat: TU PISZEMY SPAMY OFERTOWE!

TEGO NIE UCZĄ W SZKOŁACH TRENERÓW - WARSZTATY TRENERSKIE
Co wybitny trener wiedzieć powinien, a czego nie powiedzą mu w szkołach trenerów


Na rynku szkoleń, na którym działa co najmniej 10.000 trenerek i trenerów, nie wystarczą już same umiejętności trenerskie dotyczące prowadzenia szkoleń. Trenerom nie są dzisiaj potrzebne kolejne icebreakery, efektowne gry, czy symulacje, do zaprezentowania swoich umiejętności potrzebny jest Klient. Aby go zdobyć, konieczne jest rozwinięcie kompetencji pozwalających na pozyskanie i utrzymanie Klienta.
Pamiętaj! To Ty masz być skutecznym trenerem – inni niech przymierają głodem, albo niech zmienią zawód!

Zapraszam na cykl warsztatów trenerskich poświęconych tym obszarom działalności szkoleniowej o której milczą szkoły trenerów i podręczniki!:

Wrocław 02-03.03.2011
JAK SPRZEDAWAĆ SZKOLENIA I DUŻO ZARABIAĆ

Wrocław 30-31.03.2011
NEGOCJACJE KONTRAKTÓW SZKOLENIOWYCH Z DUŻYM ODBIORCĄ

Wrocław 13-14.04.2011
EFEKTYWNA PREZENTACJA OFERTY SZKOLENIOWEJ KLIENTOWI


CEL:
Rozszerzenie kompetencji uczestników tak, aby po ukończeniu cyklu warsztatów mogli oni samodzielnie prowadzić sprzedaż własnych projektów szkoleniowych, negocjować kontrakty szkoleniowe z dużymi odbiorcami oraz skutecznie przygotowywać i prezentować ofertę szkoleniową.

INWESTYCJA W KAPITAŁ LUDZKI:
Koszt dwudniowych warsztatów szkoleniowych wynosi 790 zł brutto.

Zgłoszenia na warsztaty proszę przysyłać na adres jot@jotconsult.com. Liczba miejsc ograniczona, dlatego też zachęcam do rezerwacji mailowej już teraz. O ostatecznej rezerwacji przesądza potwierdzenie organizatora oraz kolejność wpłat.

Pozdrawiam

Jarosław Rubin
tel. 602 605 952
E-mail: jot@jotconsult.com

Więcej informacji...

Następna dyskusja:

Piszemy nowe odcinki serialu




Wyślij zaproszenie do