Beata Kalinowska

Beata Kalinowska Wszystko jest
możliwe, a
ograniczenia są
tylko w naszej g...

Temat: INTERWIZJA DLA MENEDŻERÓW

Interwizja grupowa dla menedżerów

Co to jest Interwizja?
To świadome przyglądanie się temu co dzieje w naszej pracy z pracownikiem, co robimy, co działa i gdy utknąłem i nie wiem co dalej w mojej relacji z podwładnym.
Menedżer który dopinguje w realizowaniu zadań, wyzwala potencjał aby móc wykorzystywać go poprzez odpowiednią motywację i rozwój zawodowy.

Podczas spotkania skupiamy się nad tym co sprawia trudność, w relacjach, nad tym co chcemy coś zmienić lub poprawić.
Interwizja to spotkania grupowe podczas których, grupa daje informacje o tym co wykorzystujesz w swojej pracy jako menedżer i jak to wpływa na pracownika.

Interwizja to sposób gdzie grupa pracuje razem z tobą. Daje możliwość przyjrzeniem się temu co się dzieje , co jest ważne .
Interwizja nie jest grupa terapeutyczną i nie służy do rozwiązywania problemów osobistych. Podczas spotkań nie formułuję się ocen zawodowych, moralnych, związanych z kompetencjami ani używanymi technikami pracy.
Nie stawia się diagnoz i nie udziela ,,dobrych rad’’, nie ocenia.
Interwizja może być początkiem pracy dla menedżera nad obszarem który chce rozwinąć.

Dla kogo przeznaczona jest Interwizja?

Spotkania odbywają się w grupach od 6 do 12 osób, które odbywają się cyklicznie według ustaleń grupy.

Interwizja przeznaczona jest dla menedżerów którzy:
chcieliby odkryć coś nowego w swojej pracy
chcą być bardziej świadomi tego co wykorzystują podczas swojej pracy i poznac jak to służy pracownikowi
szukają możliwości własnego rozwoju
szukaja możliwości udoskonalenia swojego warsztatu pracy w kontakcie z pracownikiem
Widzą wartość we wspieraniu w rozwoju pracownika bo wiedzą jak jest to ważne w rozwoju firmy

Cele spotkań interwizyjnych:

Podnoszenie jakości pracy i relacji z podwładnymi
Rozwój własny
Udoskonalanie i widzenia pracy z pracownikiem oczami innych uczestników
Rozpoznawanie ograniczeń w budowaniu zdrowej relacji z pracownikiem
Zobaczenie wpływu jaki wywołuje sposób zarządzania relacja z pracownikiem
Poznanie siebie i sposobów działania jako menedżera
Rozpoznawanie ograniczeń w budowaniu zdrowej relacji z pracownikami

Zasady pracy grupowej podczas interwizji:
 Grupa koncentruje się na osobie która przedstawia swój przypadek lub kwestie do rozwiązania -by móc wspomóc go w jego pracy
 Nie wchodzimy w dyskusję na temat stosowania technik pracy, kompetencji czy umiejętności
 Nie wydajemy sądów, czy ocen pracy z klientem , nie opiniujemy i nie diagnozujemy
 Podczas spotkań wymagane jest zaangażowanie wszystkich członków grupy
 Na spotkaniach ustalamy zasady, które obowiązują uczestników
 Podczas spotkania menedżer w każdym momencie może powiedzieć ,,stop’’

Przebieg spotkań

I. Przedstawienie przebiegu spotkania.
II. Ustalenie kontraktu na spotkanie.
III. Zebranie oczekiwań i potrzeb.
IV. Praca nad konkretnymi przypadkami i sytuacjami.
V. Zamknięcie spotkania.

Korzyści z udziału w interwizji:

 Pogłębisz wiedzę o sobie, o swoich umiejętnościach i potrzebach
 Zainspirujesz się do dalszego działania oraz dokonywania zmian w pracy
 Pogłębisz refleksję nad własnym sposobem pracy
 Wzrośnie poziom ich profesjonalizmu i efektywności
 Polepszenie relacji menedżer- pracownik
 Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
 Rozszerzenie kompetencji w budowaniu relacji
 Pogłębienie umiejętności komunikacyjnych
 Wpłynięcie na jakość i komfort pracy z podwładnymi

Spotkanie jedno trwa od 6 do 8 godzin. Koszt wzięcia udziału w spotkaniu to 600 zł.

Terminy spotkań: 25.05.09 o godz. 8-16.00

22.05.09 w godz. 14.00-20.00

03.06.2009. w godz.8-16.00

12.06.2009 w godz. 14.00-20.00

22.06.2009 w godz.8-16.00

Zainteresowanych proszę o wypełnienie formularza zgłoszeń,(który się znajduje na stronie internetowj http://coachin-ccr.pl) wysłanie go meilem na adres: kontakt@coaching-ccr.pl oraz o dokonanie opłaty na podaneBeata Kalinowska edytował(a) ten post dnia 29.03.09 o godzinie 16:41