konto usunięte

Temat: Porozmawiajmy wreszcie o skuteczności

Tak, nie pytałam Ciebie jak rozumiesz kwestie dorosłości, podałam przykład z klientem.
Jestem ciekawa jakie można określić kryteria dorosłości oprócz wieku...... Nawiązałam do semantyki języka potocznego naszpikowanego stereotypami, aby zobrazować jak ona zniekształca znaczenie tej definicji- moim zdaniem.
Urszula Skrok - Kuczera

Urszula Skrok - Kuczera Trener, Coach ACC
ICF, CoachWise™
Certified Coach

Temat: Porozmawiajmy wreszcie o skuteczności

Tomaszu,

ale fajnie! dla mnie najlepszy wpis dotyczący sporu dyrektywny - niedyrektywny. Nie komentuję dalej, poniewą to nie jest temat główny, a ja niecierpliwie czekam na kolejne sposoby mierzenia efektywności coachingu.

pozdrawiam
USK


Im więcej czytam o tej dyrektywności tym mniej wiem. Masakra. Wszystkiego połączyć w całość nie potrafię. Przynajmniej na ta chwilę.

Krótko mówiąc straciłem 5 godzin czasu :)

Jedyny wniosek jaki przychodzi mi na myśl brzmi tak:

Różni ludzie różnie określają dyrektywność. To samo czynią z niedyrektywnością.
Studiować tego zagadnienia nie mam zamiaru.

Zostaję ze swoim "poczuciem" dyrektywności i niedyrektywności. Definicji nie formułuję. Niech się tym zajmują psycholodzy, teoretycy dyrektywności i inni, którzy chcą się tym zajmować :)
Elżbieta Buszkiewicz

Elżbieta Buszkiewicz możemy zmienić tylko
siebie...

Temat: Porozmawiajmy wreszcie o skuteczności

A czemu służy dyrektywność ? co można z tego mieć?
Urszula Skrok - Kuczera:
Tomaszu,

ale fajnie! dla mnie najlepszy wpis dotyczący sporu dyrektywny - niedyrektywny. Nie komentuję dalej, poniewą to nie jest temat główny, a ja niecierpliwie czekam na kolejne sposoby mierzenia efektywności coachingu.

pozdrawiam
USK


Im więcej czytam o tej dyrektywności tym mniej wiem. Masakra. Wszystkiego połączyć w całość nie potrafię. Przynajmniej na ta chwilę.

Krótko mówiąc straciłem 5 godzin czasu :)

Jedyny wniosek jaki przychodzi mi na myśl brzmi tak:

Różni ludzie różnie określają dyrektywność. To samo czynią z niedyrektywnością.
Studiować tego zagadnienia nie mam zamiaru.

Zostaję ze swoim "poczuciem" dyrektywności i niedyrektywności. Definicji nie formułuję. Niech się tym zajmują psycholodzy, teoretycy dyrektywności i inni, którzy chcą się tym zajmować :)
Elżbieta Buszkiewicz

Elżbieta Buszkiewicz możemy zmienić tylko
siebie...

Temat: Porozmawiajmy wreszcie o skuteczności

Tak, coach pyta. Nie ocenia, nie krytykuje :)))
Jakub Rozbicki:
Przemek Przemysław Huminiecki:
Jakub Rozbicki:
Jednocześnie coaching, zwłaszcza
niedyrektywny, przedstawia się często jako ten prawdziwie głęboki i skuteczny - unikając przy tym rozmowy n.t. wspomnianej skuteczności.

Nie spotkałem się jeszcze z terminem Coaching Dyrektywny. Co to oznacza? Proszę o oświecenie, jeśli ktoś zna definicję.


Jakub zastanawiam się, czy zawsze prosisz o to by ludzie dali Ci odpowiedzi, czy szukasz ich sam?

Zawsze to kwantyfikator :-) Wiem swoje, pytam innych, aby poszerzyć horyzont, bo "zawsze" może się okazać, że coś przegapimy...
Coach pyta...

Pozdrawiam! :-)))
Radosław Ryszard Bielecki

Radosław Ryszard Bielecki Coach, Ekonomista
ehawioralny,
Mediator sądowy,
Certyfiko...

Temat: Porozmawiajmy wreszcie o skuteczności

Wróćmy do owej skuteczności i skupmy się na niej.
Wiecie z doświadczenia wiem jedno, że po każdej sesji coachingowej przychodzi następna i nasz coachee informuje nas po co się spotkaliśmy opowiada o tym co się zadziało wydarzyło. Widzimy wtedy czy poprzednia sesja była udana a łuk odpowiednio napięty a auto motywacja odpowiednio uruchomiono. Jeżeli ludzie cieszą się mówią że coś działa i dokonują zmian to chyba jest najlepszy miernik skuteczności.
To z refleksje z mojego własnego doświadczenia
Radosław R. Bielecki
http://lify24.pl

konto usunięte

Temat: Porozmawiajmy wreszcie o skuteczności

Witam,
Myślę, że jest to odpowiedni temat, abym przedstawił jak chce mierzyć efekt spotkania dwugodzinnego z uczniami szkół na każdym poziomie edukacji i prosił o ocenę. Spotkanie będzie prowadzone w połączonej formie coachingu i treningu. Będzie polegało (a przynajmniej taki mam cel) na wzbudzeniu w uczniach wiary we własne siły, wiary, że można swoje marzenia przekłuć na cele. Planuję włączyć w nich odpowiedzialność za własne życie i wybory i pokazać jak pokierować sobą podczas edukacji, aby zostać kimś, a nie kimkolwiek. Ankiety poniżej:

ANKIETA WSTĘPNA Ocena 1-6
Jak oceniasz swoją wiedzę o tym jak sobie poradzić po zakończeniu edukacji?Jak zmotywowany do działania czujesz się na co dzień?Jak bardzo wierzysz w swoje możliwości?Jak oceniasz swoje poczucie własnej wartości?Jak bardzo czujesz się odpowiedzialny za własną przyszłość?Jak bardzo świadomy jesteś tego co się z Tobą i wokół Ciebie dzieje?

ANKIETA PO ZAJĘCIACH Ocena 1-6
Jak oceniasz swoją wiedzę o tym jak sobie poradzić po zakończeniu edukacji?Jak zmotywowany do działania sie czujesz?Jak bardzo wierzysz w swoje możliwości?Jak oceniasz swoje poczucie własnej wartości?Jak oceniasz sposób prowadzenia zajęć?Jak ogólnie oceniasz treść zajęć? Przekazana wiedza Zrozumiałość Użyteczność1. Sugestie, uwagi, pomysły.
3. Co chcielibyście znaleźć na naszym profilu na FB?

Następna dyskusja:

Porozmawiajmy wreszcie o sk...




Wyślij zaproszenie do