Temat: Problem z FedEx - naliczyli 1193 zł kosztu transportu za...

Witam

Kupiłem jako osoba prywatni książkę i parę gadżetów muzycznych jak odznaki w USA. Wartość towaru wg FedEx to 69.98 dolarów, a ponieważ na fakturze (nie dostałem jej jeśli była to zabrali...) jak mi wytłumaczyła Pani od reklamacji, nie było pozycji koszt transportu to naliczyli sobie swoje stawki "z systemu" łącznie 1193 zł za 3.6kg paczkę, do podstawy opadatkowania i wyszło im 389 zł opłat celnych za towar za który zapłaciłem łącznie z przesyłką ponižej 100 dolarów / około 360 zł. Problem w tym że NIKT SIĘ ZE MNĄ NIE SKONTAKTOWAŁ I NIE ZAPYTAŁ O FAKTURĘ... Nie wiem czy skontaktowanie się z nabywcą to tylko dobry obyczaj czy obowiązek celnika....? Tylko kurier przyniósł paczkę za pobraniem 389 zł ja nawet jej nie odbierałem osobiście.

Pani od reklamacji w FedEx zapytana czy jak dostarczę fakturę ze sklepu - dokument księgowy to przyjmą reklamację odpowiedziała że " Niestety, towar jest już zwolniony i naleznosci zostały odprowadzone. " (bo jak wysłałem im w reklamacji potwierdzenie płatności z PayPal'a i rachunek-kopię strony internetowej ze sklepu to w ogóle nie odnieśli się do tych dokumentów ani nie przyjęli reklamacji...) Moim zdaniem w ogóle nie mieli żadnej faktury bo jej nie było a wartość towaru wzięli z deklaracji na paczce gdzie była nieco niższa w stosunku do tego co faktycznie zapłaciłem.

Widział ktoś coś takiego? Czy oni mogą robić w ten sposób i co im się podoba...?
Co zrobilibyście na moim miejscu?