Temat: Groupon - szansa, która może być zagrożeniem.

Polecam artykuł z TechCrunch:'Groupon Was “The Single Worst Decision I Have Ever Made As A Business Owner”' czyli 'Groupon był najgorszą pojedynczą decyzją którą podjąłem jako przedsiębiorca'.
W paru słowach: bardzo często przedsiębiorcy podejmują decyzje na podstawie niewielu informacji. Bazują na tym co im powiedzą przedstawiciele handlowi a może to być niezgodne z interesem właściciela.
Po drugie - proces sprzedaży przypominał kupno samochodu. Najpierw przedstawiciel Groupona zażądał 100% dochodu a następnie "zgodził się" na 50% pisząc: "rozumiem, że Pański biznes jest nowy więc dzielimy się dochodami".
Po trzecie - klienci zainteresowani Grouponem nie zostali stałymi klientami. Ponadto okres promocji Groupona przypadł na okres zwiększonego ruchu.

Polecam cały artykuł. Warto go przeczytać by zacząć współpracę z Grouponem
w momencie gdy wiemy co możemy na tym zyskać, kiedy to zrobić i czy w ogóle warto. Każdy przedsiębiorca oprócz wiedzy na temat swojego produktu wiedział co nieco o zarządzaniu zyskiem. Z pewnością nie będzie wtedy łatwym łupem lecz raczej myśliwym :)

Cały artykuł można przeczytać na http://techcrunch.com/2011/06/09/groupon-single-worst-...