Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Ogłoszenia

Kończy ci sie ubezpieczenie a Broker mówi, że będzie ciężko ze wznowieniem?

Ubezpieczyciel podnosi stawkę?

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wykonaliśmy trochę pracy - nowej i chyba jeszcze nie spotykanej. Pre-audyty ubezpieczeniowe, czyli sprawdzenie stanu bezpieczeństwa obiektu na okoliczność ryzyk, jakie obejmowane są polisa ubezpieczeniową. Sprawdź informację o usłudze:

http://ibii.eu/oferta/pre-audyt-ubezpieczeniowy

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Gdybyście chcieli w prosty i użyteczny sposób wykonać badania online Waszych klientów czy pracowników, dajcie znać. Mailem podeślę szczegółowe informacje na temat funkcjonalnego narzędzia do:

- badań marketingowych
- badań 180 / 360 stopni
- ankiet satysfakcji klientów, pracowników
- ankiet NPS (Net Promoter Score)
- badań opinii
- testów i formularzy online

Do zalet systemu należy bogata funkcjonalność, brak konieczności instalacji oprogramowania (system jest obsługiwany przez przeglądarkę internetową), niezwykle krótki czas potrzebny na przygotowanie badania, bardzo niski koszt usługi oraz profesjonalne wsparcie.

Jest opcja darmowa oraz rozbudowana funkcjonalność w systemie SaaS, bez konieczności instalowania skomplikowanego oprogramowania. Możliwość testowania pełnej funkcjonalności.
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: Ogłoszenia

-Joanna Moczulska edytował(a) ten post dnia 14.08.12 o godzinie 10:53
Monika Rutana

Monika Rutana Manager ds. wsparcia
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe
zaprasza do udziału w projekcie
„Małopolskie Doradztwo Biznesowe”

Termin rekrutacji do IV edycji: 16 czerwca - 01 sierpnia 2012 r.

· Udział w projekcie jest bezpłatny – dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przedsiębiorstwa uzyskują wsparcie w postaci pomocy de minimis (dofinansowanie 100%).
· Łatwość dostępu – możliwość uzyskania doradztwa w siedzibie firmy lub jednym z 6 Punktów Informacyjno-Doradczych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego: Krakowie, Bochni, Wieliczce, Nowym Sączu, Olkuszu i Zakopanem.

Uczestnikiem projektu może zostać przedsiębiorca, który:
· posiada status mikro, małego lub średniego;
· prowadzi działalność gospodarczą i posiada siedzibę, filię lub oddział na terenie województwa małopolskiego.

Oferujemy Państwu usługi doradcze na najwyższym poziomie w 9 najistotniejszych obszarach funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa:
· Finanse w przedsiębiorstwie
· Marketing
· Podatki
· Trendy i prognozy branżowe
· Zarządzanie przedsiębiorstwem
· Zarządzanie zasobami ludzkimi
· Doradztwo strategiczne
· Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie
· Doradztwo prawne.

Ścieżka doradztwa dla każdego przedsiębiorstwa złożona jest z 4 logicznie ze sobą powiązanych etapów. Dzięki temu wsparcie udzielane danej firmie jest kompleksowe i zapewnia tym samym najwyższą jakość świadczonych usług doradczych. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa każdemu etapowi projektu przyporządkowana jest odpowiednia ilość godzin pozwalająca na precyzyjne i rzetelne świadczenie usługi.
Etap I: DIAGNOZA
Celem tego etapu projektu jest trafne rozpoznanie słabych stron działalności danego przedsiębiorstwa oraz jego głównych problemów. Diagnoza problemów danej firmy zostanie dokonana na podstawie wywiadów i dogłębnej analizy dokumentów firmy. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa wywiady będą przeprowadzane z właścicielami, kadrą zarządzającą, kierownikami oraz pracownikami.
Etap II: DORADZTWO BEZPOŚREDNIE
Kolejnym etapem jest świadczenie profesjonalnych usług doradztwa bezpośredniego przez wysoko wykwalifikowanych doradców w odpowiedzi na wcześniej zdiagnozowane i zidentyfikowane problemy w przedsiębiorstwach. Celem doradztwa bezpośredniego dla przedsiębiorstw jest poszukiwanie optymalnych rozwiązań „na miarę potrzeb klienta”.
ETAP III: STRATEGIA
Po dokonaniu diagnozy oraz udzieleniu wsparcia doradztwa bezpośredniego nastąpi opracowanie strategii. Dokument ten będzie zawierał rozwiązania zidentyfikowanego problemu indywidualnie dla każdego przedsiębiorstwa i wskazówki dotyczące wdrożenia innowacyjnej zmiany.
Etap IV: MONITORING WDROŻENIA
Ostatnim elementem wsparcia udzielanego w ramach projektu „Małopolskie Doradztwo Biznesowe” jest weryfikacja zmian będących efektem usługi doradczej, ewentualnie wdrożenia korekty. Monitoring będzie przeprowadzany od 3 do 6 miesięcy od momentu wdrożenia strategii w danej firmie.

Korzyści dla uczestnika projektu:
· Szansa na uzyskanie wiedzy i umiejętności, które mogą przyczynić się do zwiększenia zysków i/lub ograniczenia kosztów, co w konsekwencji podniesie konkurencyjność przedsiębiorstwa.
· Dynamiczny lub skokowy rozwój dzięki stosowaniu wypracowanej w ramach doradztwa strategii rozwoju firmy oraz obszarów objętych doradztwem.
· Szeroki zakres wsparcia – oferujemy doradztwo z 9 różnych obszarów (marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, doradztwo strategiczne, finanse w przedsiębiorstwie, podatki, trendy i prognozy branżowe, zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie projektami
w przedsiębiorstwie, doradztwo prawne).
· Zindywidualizowane podejście, wypracowanie skutecznych rozwiązań biznesowych – każde przedsiębiorstwo otrzyma pakiet kompleksowego doradztwa z wybranego zakresu „szyty na miarę potrzeb klienta”.
· Profesjonalna obsługa, wiedza i doświadczenie najlepszych doradców będących specjalistami w swej dziedzinie, posiadających wieloletnie doświadczenie praktyczne oraz szeroki zakres wiedzy.
· Wiarygodność, doświadczenie oraz rzetelność realizatora – firma ART OF FINANCE świadczy usługi doradcze dla ok. 80-100 przedsiębiorstw rocznie, jest wiodącą firmą doradczą w województwie małopolskim.

Rekrutacja do projektu:
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie zgłoszeń do udziału w projekcie jest Pani Monika Rutana - Specjalista ds. rekrutacji i obsługi beneficjentów. Kontakt: monika.rutana@aof.pl, tel. (12) 410 00 67

Więcej informacji:
http://aof-mdb.pl
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na warsztat rozwijający umiejętność zadawania pytań. Jeśli w Twojej pracy istotne jest pozyskiwanie informacji od innych a tym samym zadawanie właściwych pytań, ten warsztat jest dla Ciebie. Warsztat odbędzie się w przyszły czwartek, 9 sierpnia, w godzinach 14.00-17.00. Udział w warsztacie to jedyne 150 zł, zgłoszenia przyjmujemy do 7 sierpnia (wtorek).

Szczegóły znajdziesz na naszym fan page'u na FB.

Pełny opis wszystkich 9 warsztatów w ramach Letniej Akademii Coachingowego Stylu Zarządzania można znaleźć na:
- stronie www Inspiration Partners
- fan page'u na Facebook'u

W przypadku pytań lub uwag / komentarzy - pozostaję do Waszej dyspozycji.

Pozdrawiam serdecznie i życzę inspirującego weekendu oraz kolejnego tygodnia :)
Eliza Jarmołowicz-Zalewska

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Mamy jeszcze miejsca na czwartkowy warsztat Zasada TAK, i... akceptacja jako pierwszy krok do tworzenia nowej jakości i zmiany.

W przeciwieństwie do powszechnie używanej w codziennej komunikacji i postawie konstrukcji ‘Tak, ale…’, zasada ‘Tak, i…’ to zasada, która nie tylko jest wyrazem akceptacji, przyznania komuś racji lub polemiki bez negowania czyichś argumentów, zgody na to co już się wydarzyło i na co nie mamy już wpływu. Ta konstrukcja transformuje komunikację i relacje, staje się fundamentem do wyciągnięcia wniosków z przeszłości, pełnego zaakceptowania tego co się wydarzyło do tej pory i pozwala na budowanie i tworzenie na tej podstawie. To pierwszy krok na drodze ku zmianie.

W trakcie warsztatu:
- Sprawdzisz jaka jest różnica w komunikacji z wykorzystaniem konstrukcji ‘Tak, ale…’ i zasady ‘Tak, i…’
- Przekonasz się co stanie się możliwe kiedy wprowadzisz w życie postawę opartą na zasadzie ‘Tak, i…’
- Nauczysz się transformować sytuacje charakterystyczne dla ‘Tak, ale…’ zgodnie z konstrukcją ‘Tak, i…’.

Warsztat odbędzie się w najbliższy czwartek, 30 sierpnia, w godzinach 14.00-17.00. Udział w warsztacie to jedyne 150 zł, zgłoszenia przyjmujemy do 29 sierpnia (środa).

Szczegóły znajdziesz na naszym fan page'u na FB.

Pełny opis wszystkich 9 warsztatów w ramach Letniej Akademii Coachingowego Stylu Zarządzania można znaleźć na:
- stronie www Inspiration Partners
- fan page'u na Facebook'u

W przypadku pytań lub uwag / komentarzy - pozostaję do Waszej dyspozycji.

Pozdrawiam serdecznie i życzę inspirującego popołudnia :)
Eliza Jarmołowicz-Zalewska
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Jesteś coachem? Pracujesz w Warszawie? Szukasz czasem dobrego miejsca do pracy ze swoimi klientami?

Zapraszamy do Inspiration Space - idealnej przestrzeni do pracy dla coachów. 4 gabinety coachingowe, przestrzeń do organizacji warsztatów, kameralna przestrzeń co-workingowa, internetowy system do rezerwacji, książki i materiały coachingowe z Polski i ze świata. Do tego kawa, herbata, woda i przekąski w dobrej jakości i bez limitu.

Jesteśmy zlokalizowani przy ul. Jana Czeczota 8/3, 02-607 Warszawa, dobry dojazd metrem (stacja Metro Racławicka) oraz autobusami 141, 172. Lokalizacja znajduje się poza strefą płatnego parkowania, miejsca parkingowe pod budynkiem lub wzdłuż ul. Odyńca / Parku Dreszera.
Gabinety są dostępne od 6.00 do 22.00, również w weekendy.

Do końca roku promocyjne ceny.
Zapraszamy w odwiedziny.
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Ogłoszenia

Witam Was wszystkich - mam nadzieję zainteresuję Was naszym nowym pomysłem.
Zapraszam do lektury/dyskusji.

Dlaczego warto korzystać z innowacyjnych metod Legalnego Dopingu Emocjonalnego i Algorytmu Emocji podczas sesji diagnostycznych AC/DC?

Jak zdobyć lub podnieść kompetencje skutecznego asesora i lidera sesji?

Na to i więcej pytań znajdziesz odpowiedź podczas szkolenia otwartego:

Tytuł szkolenia NOWOCZESNY Assessment Centre i Development Centre z wykorzystaniem Legalnego Dopingu Emocjonalnego

Termin: 27-28.09.2012 r.
Miejsce: Łódź

Szkolenie składa się z dwóch modułów:
- Moduł I – Asesor
- Moduł II – Lider sesji AC/DC i projektu diagnostycznego

Obserwacja i ocena podczas sesji diagnostycznej wymaga wysokich umiejętności i dużej wiedzy na temat zachowań człowieka.

Moduł I – Asesor poświęcony jest obszarowi obserwacja i oceny podczas AC/DC. Wzmocniliśmy go o model ALGORYTM EMOCJI, którego celem jest dać umiejętności włączania wiedzy nt. emocji człowieka do jego matrycy kompetencji. Warsztat ten stanowi bazę do kolejnego etapu.
Moduł II – Lider sesji AC/DC i projektu diagnostycznego, który rozwija kompetencje tworzenia metodologii sesji Assessment i Development Centre, zarządzania sesją i projektem diagnostycznym.

Ten warsztat dedykujemy w szczególności: - Menedżerowie - Specjaliści HR odpowiadający za rekrutację i selekcję - Asesorzy w sesjach AC/DC - Osoby chcące pełnić role asesorów w sesjach AC/DC - Osoby zarządzające zespołami
- Osoby odpowiadające w organizacji za strategię rozwoju pracowników

Co będę wiedział i umiał po tym szkoleniu? - Rozwinięcie wiedzy w obszarze:
+ znajomości zależności między emocjami a efektywnością w pracy
+ metodologii AC/DC i powiązania jej ze strategią HR w organizacji
+ rozwoju kompetencji człowieka w organizacji i metod ich pomiaru
+ struktury sesji AC/DC
+ narzędzi AC/DC
+ dopasowania programów rozwojowych do wyników AC/DC

- Rozwinięcie umiejętności w obszarze:
+ umiejętności stosowania algorytmu emocji w ocenie kompetencji
+ obserwacji i analizy zachowań podczas AC/DC
+ pomiaru kompetencji
+ budowania narzędzi i metodologii AC/DC
+ zarządzania sesją AC/DC
+ udzielania informacji zwrotnej
+ zarządzania wynikami AC/DC w organizacji

- odstępy między modułami wynosić będą maksymalnie 3 tygodnie

Warunki uczestnictwa w szkoleniu
- moduł Beginner (Asesor)
+ zgłoszenie swojego udziału potwierdzone dokonaniem opłaty za udział w szkoleniu
- moduł Advanced (Lider)[b] - konieczne jest spełnienie bezwzględne wszystkich warunków)
[b]+
wykonanie zadania domowego z modułu Beginner
+ zgłoszenie swojego udziału potwierdzone dokonaniem opłaty za udział w szkoleniu

Warunki otrzymania certyfikatu po szkoleniu - udział w obu modułach szkolenia (beginner i advanced) - wykonanie wszystkich zadań (z modułu beginner i advanced) - pozytywny wynik egzaminu

Inwestycja
- koszt uczestnictwa w 2 dniowym warsztacie Beginner: 1300 zł netto/osoba
- koszt uczestnictwa w 2 dniowym warsztacie Advanced 1700 zł netto / osoba

do powyższych kosztów należy doliczyć podatek VAT = 23%

Szczegółowy program szkolenia możesz pobrać ze strony firmy WILD MARKET szkolenia i coaching, klikając TUTAJ

Pełne ogłoszenie znajdziesz na naszej stronie, klikając TUTAJ

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania: otwarte@wildmarket.pl

Z nami zdobędziesz innowacyjne umiejętności oraz zyskasz nowe możliwości pracy

Zapraszamy serdecznie
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Witamy Was wszystkich,

jesień działa usypiająco, a my nie możemy wysiedzieć, zanim Wam opowiemy o tym, czym jest:

NAJNOWOCZEŚNIEJSZA jak dotąd forma zdobycia kompetencji trenerskich, wykorzystująca nowe technologie uczenia się.

Zapalamy zielone światło dla wszystkich, którzy nie chcą się już nudzić w szkole trenerów i nie chcą udawać, że czują się przygotowani do pracy trenera.

Ogłaszamy rozpoczęcie rekrutacji do nowej edycji Szkoły Skutecznych Trenerów Biznesu!

Hasło przewodnie SSTB, to nadal - Wracamy do korzeni...

Dzięki nowym technologiom, udział w SSTB ograniczy Twoje wydatki na podróże i nocleg, a jednocześnie podniesie znacząco jakość i efektywność Twojej nauki, dzięki webinariom, podczas których będziemy poznawać teorię i dyskutować o niej. Zjazdy wykorzystamy tylko na PRAKTYCZNE ĆWICZENIA!

O co chodzi z korzeniami? - czytaj na blogu SSTB

I zjazd edycji SSTB Łódź Jesień 2012 odbędzie 01 - 02. grudnia 2012 r.

EGZAMIN zaplanowaliśmy na kwiecień 2013 r. Szczegóły na stronie z programem

Co wyróżnia naszą Szkołę? Skupiamy się na najważniejszych obszarach. Sprawdź tutaj

Zapraszamy do kontaktu
512486644

Pozdrawiamy Was

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Mam do sprzedania piękny dworek z basenem oraz pełnowymiarowym, ogrodzonym kortem tenisowym.
Bliższe info w linku poniżej oraz na priv.

http://www.remax-poland.com/470131030-5
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Operator Systems jest głównym sponsorem 10. jubileuszowej edycji konferencji World Class Manufacturing, która odbędzie się w Krakowie w dniach 20-22 listopada 2012. Jako główny sponsor, Operator ma swoje wystąpienie drugiego dnia konferencji w trakcie sesji głównej. Podczas wystąpienia omawiany będzie temat Focused Improvement w odniesieniu do usprawnionych dwóch modułów systemu Operator MES: Zarządzanie Magazynem (Warehouse) i Kontrola Jakości (QA). Więcej informacji
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na webinarium "Nadzór i optymalizacja produkcji w zakładach produkcyjnych za pomocą systemu Operator MES", które odbędzie się o godz. 10.00 w dniu 28 listopada 2012.
Rejestracja http://e-seminaria.pl/Capgemini-Systemy-MES/rejestracja
Agenda:
- Typowe narzędzia IT i moduły wspierające działanie zakładu WCM i ich integracja.
- Operator MES jako kolejny etap rozwoju firm z ERP.
- Obszary usprawnień w zakładzie produkcyjnym i korzyści z wdrożenia Operator MES.
- Analiza KPI ,sposoby ich mierzenia na przykładzie OEE.
- Mobilny Dashboard.
Więcej: http://www.goldenline.pl/forum/3108268/nadzor-i-optyma...Wojciech Zdun edytował(a) ten post dnia 28.11.12 o godzinie 09:44
Przemysław Witkowski

Przemysław Witkowski Radca prawny,
Wykładowca

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na bezpłatne szkolenie z zakresu zmian podatku VAT w 2013 r., które odbędzie się 12 grudnia 2012 r. w Jastrzębiu-Zdroju w budynku Urzędu Miasta. Szkolenie adresowane do kadry zarządzającej i księgowych.

Więcej informacji:
http://www.pomocpodatnikom.pl/18-szkolenia/17-podatkow...
Rafał R L.

Rafał R L. IT & Telco
Executive, CIO, BPM,
Interim & Innovation
Theo...

Temat: Ogłoszenia

"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."
Albert Einstein

Zapraszam do współpracy z „ICTBS Partners
Information & Communication Technology
Business Solutions Partners


ICTBS Partners to grupą specjalistów, managerów i coachów z wieloletnim doświadczeniem biznesowym, inżynierskim i naukowym, którzy hołdując zasadzie "W IT i Telekomunikacji nie ma rzeczy niemożliwych... tylko mniej lub bardziej prawdopodobne" mogą wesprzeć swoją interdyscyplinarną wiedzą i umiejętnościami Wasze przedsięwzięcia, poprzez innowacyjne podejście do zastosowań ICT w procesach biznesowych i związanych z nimi usługach.
W szczególności:

Strategiczne, merytoryczne i operacyjne wsparcie ICT dla Zarządów
• Wsparcie zarządzania i Interim management ICT
• Renegocjacja umów ICT
• Poszukiwanie, kontakty i nadzór nad podwykonawcami
• Wsparcie w wyborze i negocjacjach SLA z dostawcami
• Innowacyjna optymalizacji kosztów operacyjnych, ROI i TCO
• Zarządzanie projektami i portfelami projektów i ich wsparcie merytoryczne
• Zmiana, optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych i ICT
• Transformacje, restrukturyzacje, fuzje i przejęcia
• Due diligence procesów i ICT

Wsparcie rozwoju i integracja rozwiązań ICT
• Budowa i wdrożenia rozwiązań (ERP, CRM, e-commerce, Intranet, komunikacja, workflow, praca grupowa, SFA, SCM, BI, Call Center, mobile, CLOUD, wirtualizacja, LAN, WAN, VoIP, Systemy kontroli i nadzoru)
• Administracja, serwis i utrzymanie
• Rozwój, optymalizacja i budowa centrum przetwarzania danych
• Wsparcie biznesowe i technologiczne migracji do rozwiązań outsourcingowych

Outsourcing infrastruktury, usług i zakupów ICT
• Zarządzanie ICT
• Administracja, serwis i utrzymanie
• Zarządzanie operacyjne negocjacjami i zakupami ITC

Tak jak Krzysztof Kolumb stawiając słynne jajko, był w stanie pokazać, że poprzez innowacyjne myślenie, a nie stereotyp, można dokonać wydaje się niemożliwego, choć wszyscy przedtem twierdzili że tego nie da się zrobić, tak i ICTBS Partners są w stanie udowodnić, że niekonwencjonalne podejście do wsparcia biznesu nowatorskimi rozwiązaniami procesów biznesowych i innowacyjnym użyciem w nich ICT może dać przeliczalne i szybkie rezultaty dla biznesu. My nie jesteśmy tym zaskoczeni ponieważ jesteśmy Innovation Theology Evangalists.

Po bliższe informacje zapraszam na stronę www.ictbsp.com
T: +48665450405
M: rafal.lewandowski[AT]ictbsp.com lub skrzynka GL
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Warszawa, 6 marca, 15:00-17:00, mamy jeszcze miejsca na warsztacie 'Wielozadaniowość - błogosławieństwo czy przekleństwo naszych czasów' odbywającym się w ramach cyklu spotkań Efektywni w działaniu.

Szczegóły i informacja o zapisach: https://www.facebook.com/events/338858919548706/
Prowadzenie: Grzegorz Frątczak - trener efektywności osobistej i pasjonat zarządzania sobą w czasie.
Michał Regulski

Michał Regulski Konsultant i
menedżer

Temat: Ogłoszenia

Witam!
Zapraszam skorzystania z doradztwa strategicznego finansowanego ze środków unijnych
PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. (http://pmdg.pl) realizuje projekt: „Innowator Dolnośląski”. Usługa doradcza skierowana jest do MSP z Dolnego Śląska. Ma na celu opracowanie strategii rozwoju opartej na innowacji.
Dodatkowe informacje znajdą Państwo na stronie http://doradztwoinnowacyjne.pl

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Władysław O.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do