Przemysław Grudziński

Przemysław Grudziński Edit
headlineProducent
oświetlenia
przemysłowego w
techno...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Nowa marka imprezygolfowe.pl

IMPREZYGOLFOWE.PL NA FACEBOOK

Z przyjemnością informujemy, iż wkrótce pojawi się nowa witryna http://imprezygolfowe.pl (strona docelowa ruszy wkrótce) Serwis będzie poświęcony tematyce gry w golfa oraz profesjonalnej organizacji imprez golfowych.

Misja projektu to promocja i szerzenie kultury gry w golfa w środowiskach biznesowych poprzez organizację profesjonalnych wydarzeń.

Pod marką PG Promotion zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt wzdarzeń o charakterze golfowym: akademie golfa na polach całej Polski, turnieje golfowe, naukę golfa w plenerze czy imprezy o charakterze Off Golf.

Pragniemy rozszerzać naszą działalność i docierać do świata biznesu, gdyż jesteśmy przekonani o korzyściach marketingowych dla firm płynących z ujęcia golfa do ich strategii komunikacji. Dysponujemy odpowiednimi środkami, wiedzą i doświadczeniem, aby zrealizować wyznaczone cele. Dla nas golf to również pasja i styl życia, dla biznesu narzędzie wzmocnienia marki i jej wizerunku jako luksusowej i dodającej restiżu.

ZACHĘCAMY DO POLUBIENIA IMPREZYGOLFOWE.PL NA FACEBOOKU
Karol Zieliński

Karol Zieliński CEO, Vertes Group
Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Agencja Interaktywna Vertes Design.

Chetnie zaprojektujemy profesjonalny wizerunek Twojej firmy w Internecie.
Posiadamy doświadczenie i bogate portfolio. Zrealizowaliśmy ponad 400 projektów. Zapraszam do współpracy.

http://www.vertesdesign.pl

http://www.youtube.com/watch?v=Dbjvwfb2s4c
Beata Śmiałek

Beata Śmiałek CEO, Walkers Finance
Executive Search

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Reprezentuję firmę Walkers Finance Executive Search specjalizującą się w rekrutacjach do pionów finansowo-księgowych dla firm z różnych branż.

Wąska specjalizacja Walkers oraz doświadczenie zawodowe naszych konsultantów wywodzących się z biznesu oraz z firm consultingowych sprawia, że jesteśmy ekspertami w dziedzinie stanowisk księgowo-finansowych. Doskonale znamy rynek zarówno od strony potrzeb i wymagań pracodawców jak i oczekiwań pracowników.
Oferujemy usługi na najwyższym poziomie, a proponowane przez nas warunki współpracy są konkurencyjne i elastyczne.
Działamy zgodnie z zasadą „success fee”, co oznacza, że płatność za wykonaną usługę ma miejsce dopiero na koniec prowadzonego projektu zakończonego sukcesem.
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie oraz jesteśmy otwarci na dostosowanie warunków współpracy do Państwa konkretnych oczekiwań.

Zachęcam do współpracy
http://walkers.com.pl
48 533 687 687

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Justyna Szabuńko

Justyna Szabuńko Specjalista ds.
szkoleń i logistyki
projektu, Consultor
S...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Poszukujemy trenerów do prowadzenia szkoleń z zakresu zasad zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli, stanowiącego element wspomagania szkół i placówek. Szczegółowy zakres tematyczny szkoleń: zagadnienia związane z okreslaniem potrzeb i wytyczaniem obszarów kompleksowego rozwoju szkoły (założenia nowego systemu wspomagania rozwoju szkół, istota zmiany w systemie wspomagania, rola dyrektora i organu prowadzącego w skutecznych działaniach rozwojowych, wpływ nowych ofert doskonalenia na jakość pracy szkoły i wyniki jej ewaluacji, szkoła marzeń – kreowanie wizji rozwoju szkoły); zagadnienia związane z budowaniem rocznego planu wspomagania dla konkretnej szkoły na podstawie wybranej przez szkołę oferty doskonalenia (oferty doskonalenia w ramach projektów wdrożeniowych POKL, podział zadań i odpowiedzialność pomiędzy szkołą i współpracującym z nią szkolnym organizatorem rozwoju Edukacji, budowa rocznego planu wspomagania szkoły: wzory, szablony, instrukcje, przebieg procesu realizacji rocznych planów wspomagania, administracyjno techniczne aspekty procesu realizacji rocznych planów wspomagania, sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół; zasady organizacyjne formy pracy w sieci.

Serdecznie zapraszamy do współpracy trenerów, którzy:
a) posiadają formalne przygotowanie do pracy trenera tzn. certyfikat trenera lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły/studiów podyplomowych z zakresu umiejętności trenerskich;
b) posiadają udokumentowaną znajomość metod i technik pracy coachingowej tzn. certyfikat coacha lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły/studiów podyplomowych zakresu umiejętności coachingowych;
c) mają wypracowane co najmniej 100 godzin szkoleniowych realizowanych dla wyższej kadry kierowniczej (dyrektorzy, członkowie zarządów, kierownicy)
D) mają wypracowane co najmniej 100 h merytorycznego zaangażowania w realizację projektów rozwojowych adresowanych do kadr systemu oświaty.

Jeśli spełniają Państwo powyższe wymagania oraz są Państwo zainteresowani współpracą z naszą firmą prosimy o przesłanie takiej informacji na adres: justyna.szabunko@szkolenia-polska.pl do dnia 19.03.2012 godz. 09.00 – jeśli wyznaczony czas jest zbyt krótki proszę o informację o zainteresowaniu, postaramy się wyznaczyć termin indywidualnie.
Beata Śmiałek

Beata Śmiałek CEO, Walkers Finance
Executive Search

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Nie jestem psychologiem, socjologiem ani trenerem - jestem COACHEM!
Nie zapewnię Cię, że wszystko się uda tak jak byś tego chciał/ła, ale będę słuchać co masz do powiedzenia i porozmawiam z Tobą na temat możliwych rozwiązań.
Masz wiele trudnych zadań w pracy? W życiu ciągle coś jest nie tak lub znowu czegoś nie zrobiłeś/aś? Gdzie w tym wszystkim jest czas dla Ciebie i rodziny? W pracy również warto być na topie.
Nie postępuj jednak tak jak inni i nie powielaj schematów stosowanych przez innych. Wypracuj SWOJĄ drogę realizacji SWOICH celów. Bądź cierpliwy, nie wszystko da się rozwiązać na szybko.
Daj znać jeśli potrzebujesz COACHA.

Pozdrawiam
Grzegorz Sokulski

Grzegorz Sokulski Progress Group,
Progress Group

Temat: Ogłoszenia

Progress Group zaprasza na szkolenie "Rachunek przepływów pieniężnych"

23 kwietnia 2012 r. w Poznaniu

PROGRAM SZKOLENIA

1. RACHUNEK PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH – PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA
2. KONSTRUKCJA RACHUNKU PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH
Ćwiczenie: układanie rachunku przepływów pieniężnych – klasyfikacja przepływów do odpowiednich części raportu
3. PRZEPŁYWY Z DZIAŁALNOŚCI OPERACYJNEJ
Ćwiczenie: prezentacja korekt na przykładach autentycznych sprawozdań finansowych
4. PRZEPŁYWY Z DZIAŁALNOŚCI INWESTYCYJNEJ I FINANSOWEJ
Ćwiczenie: prezentacja zdarzeń gospodarczych w rachunku przepływów pieniężnych
5. ANALIZA RACHUNKU PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH
Warsztaty praktyczne – ocena autentycznych cash flow

W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia prosimy o kontakt:
tel.: (22) 750 25 93
e-mail: biuro@progressgroup.pl
http://www.progressgroup.pl/content/view/228/1/
Justyna Szabuńko

Justyna Szabuńko Specjalista ds.
szkoleń i logistyki
projektu, Consultor
S...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Poszukujemy trenerów do prowadzenia szkoleń z zakresu zasad zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli, stanowiącego element wspomagania szkół i placówek. Szczegółowy zakres tematyczny szkoleń: zagadnienia związane z okreslaniem potrzeb i wytyczaniem obszarów kompleksowego rozwoju szkoły (założenia nowego systemu wspomagania rozwoju szkół, istota zmiany w systemie wspomagania, rola dyrektora i organu prowadzącego w skutecznych działaniach rozwojowych, wpływ nowych ofert doskonalenia na jakość pracy szkoły i wyniki jej ewaluacji, szkoła marzeń – kreowanie wizji rozwoju szkoły); zagadnienia związane z budowaniem rocznego planu wspomagania dla konkretnej szkoły na podstawie wybranej przez szkołę oferty doskonalenia (oferty doskonalenia w ramach projektów wdrożeniowych POKL, podział zadań i odpowiedzialność pomiędzy szkołą i współpracującym z nią szkolnym organizatorem rozwoju Edukacji, budowa rocznego planu wspomagania szkoły: wzory, szablony, instrukcje, przebieg procesu realizacji rocznych planów wspomagania, administracyjno techniczne aspekty procesu realizacji rocznych planów wspomagania, sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół; zasady organizacyjne formy pracy w sieci.

Serdecznie zapraszamy do współpracy trenerów, którzy:
a) posiadają formalne przygotowanie do pracy trenera tzn. certyfikat trenera lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły/studiów podyplomowych z zakresu umiejętności trenerskich;
b) posiadają udokumentowaną znajomość metod i technik pracy coachingowej tzn. certyfikat coacha lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły/studiów podyplomowych zakresu umiejętności coachingowych;
c) mają wypracowane co najmniej 100 godzin szkoleniowych realizowanych dla wyższej kadry kierowniczej (dyrektorzy, członkowie zarządów, kierownicy)
D) mają wypracowane co najmniej 100 h merytorycznego zaangażowania w realizację projektów rozwojowych adresowanych do kadr systemu oświaty.

Jeśli spełniają Państwo powyższe wymagania oraz są Państwo zainteresowani współpracą z naszą firmą prosimy o przesłanie takiej informacji na adres: justyna.szabunko@szkolenia-polska.pl do dnia 21.03.2012 godz. 09.00 – jeśli wyznaczony czas jest zbyt krótki proszę o informację o zainteresowaniu, postaramy się wyznaczyć termin indywidualnie.
Paweł Kempiński

Paweł Kempiński Manager Sportu

Temat: Ogłoszenia

Czy w kryzysie można myśleć o rozwoju firmy. W zasadzie mamy dwie możliwości: albo zdecydujemy się na okopanie na obecnej pozycji i przeczekanie ciężkich czasów, albo spróbować rozwijać firmę i agesywnie zdobywać rynek wykorzystując zastój innych.
Teoretycy biznesu uważają, że to drugie rozwiązanie jest dużo bardziej efektywne. Pomóc może w nim wdrożenie do firmy systemu ERP, który może zdecydowanie zwiekszyć zarówno sprawne zarządzanie firmą, usprawnić komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz wzmocnić pozycję firmy na rynku poprzez niewątpliwy prestiż, jaki daje wdrożenie takiego Systemu.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz niezobowiązującej prezentacji Systemu w Państwa firmie.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Monika Rutana

Monika Rutana Manager ds. wsparcia
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe zaprasza do udziału w projekcie „Małopolskie Doradztwo Biznesowe”.

Udział w projekcie jest bezpłatny – dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przedsiębiorstwa uzyskują wsparcie w postaci pomocy de minimis (dofinansowanie 100%).
Łatwość dostępu – możliwość uzyskania doradztwa w siedzibie firmy lub jednym z 6 Punktów Informacyjno-Doradczych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego: Krakowie, Bochni, Wieliczce, Nowym Sączu, Olkuszu i Zakopanem.

Uczestnikiem projektu może zostać przedsiębiorca, który:
• posiada status mikro, małego lub średniego;
• prowadzi działalność gospodarczą i posiada siedzibę, filię lub oddział na terenie województwa małopolskiego.

Oferujemy Państwu usługi doradcze na najwyższym poziomie w 9 najistotniejszych obszarach funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa:
• Finanse w przedsiębiorstwie
• Marketing
• Podatki
• Trendy i prognozy branżowe
• Zarządzanie przedsiębiorstwem
• Zarządzanie zasobami ludzkimi
• Doradztwo strategiczne
• Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie
• Doradztwo prawne.

Ścieżka doradztwa dla każdego przedsiębiorstwa złożona jest z 4 logicznie ze sobą powiązanych etapów. Dzięki temu wsparcie udzielane danej firmie jest kompleksowe i zapewnia tym samym najwyższą jakość świadczonych usług doradczych. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa każdemu etapowi projektu przyporządkowana jest odpowiednia ilość godzin pozwalająca na precyzyjne i rzetelne świadczenie usługi.

Etap I: DIAGNOZA
Celem tego etapu projektu jest trafne rozpoznanie słabych stron działalności danego przedsiębiorstwa oraz jego głównych problemów. Diagnoza problemów danej firmy zostanie dokonana na podstawie wywiadów i dogłębnej analizy dokumentów firmy. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa wywiady będą przeprowadzane z właścicielami, kadrą zarządzającą, kierownikami oraz pracownikami.

Etap II: DORADZTWO BEZPOŚREDNIE
Kolejnym etapem jest świadczenie profesjonalnych usług doradztwa bezpośredniego przez wysoko wykwalifikowanych doradców w odpowiedzi na wcześniej zdiagnozowane i zidentyfikowane problemy w przedsiębiorstwach. Celem doradztwa bezpośredniego dla przedsiębiorstw jest poszukiwanie optymalnych rozwiązań „na miarę potrzeb klienta”.
W ramach tego etapu projektu przedsiębiorstwo może skorzystać z jednego lub więcej obszarów świadczonych przez AOF usług doradczych, jednak łączny wymiar godzin doradztwa bezpośredniego nie może przekroczyć liczby godzin przewidzianej dla danego przedsiębiorstwa w zależności od jego wielkości. Doradztwo dla małopolskich przedsiębiorstw realizowane będzie przez wykwalifikowanych
i doświadczonych doradców, specjalistów w wyżej wymienionych zakresach tematycznych.

ETAP III: STRATEGIA
Po dokonaniu diagnozy oraz udzieleniu wsparcia doradztwa bezpośredniego nastąpi opracowanie strategii. Dokument ten będzie zawierał rozwiązania zidentyfikowanego problemu indywidualnie dla każdego przedsiębiorstwa i wskazówki dotyczące wdrożenia innowacyjnej zmiany.

Etap IV: MONITORING WDROŻENIA
Ostatnim elementem wsparcia udzielanego w ramach projektu „Małopolskie Doradztwo Biznesowe” jest weryfikacja zmian będących efektem usługi doradczej, ewentualnie wdrożenia korekty. Monitoring będzie przeprowadzany od 3 do 6 miesięcy od momentu wdrożenia strategii w danej firmie.

Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie zgłoszeń do udziału w projekcie jest Pani Monika Rutana - Specjalista ds. rekrutacji i obsługi beneficjentów. Kontakt: monika.rutana@aof.pl, tel. (12) 410 00 67, http://aof-mdb.pl, http://aof.pl
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Temat: Ogłoszenia

Już dziś Webinar Gartner: "Top CEO Concerns and the Implications for IT".

Prowadzący: Mark Raskino, VP & Gartner Fellow

03-04-2012, godz. 15:00 i 18:00 [prezentacja będzie dostępna online w archiwum do 2 miesięcy od emisji]

Short abstract:
Gartner's new 2012 survey of over 200 CEOs of large companies worldwide, reveals business priorities and how think about IT. In this session, discover how business leader imperatives will reshape IT agendas over the next two years and beyond.

Discussion Topics:
* What are CEO priorities for 2012?
* Which major technology investment areas do CEOs rate most highly?
* Who do CEOs trust most - to help them lead innovation and strategy?
Jakub S.

Jakub S. F&B Manager , Event
Manager Dwór
Kombornia
Hotel&SPA****

Temat: Ogłoszenia

Witajcie

Jeżeli nadal szukacie miejsca na wspaniałe Święta Wielkanocne to zapraszam Was do Komborni.

Dwór Kombornia Hotel & SPA **** to wspaniałe miejsce które pozwala odpocząć, zregenerować siły i skosztować naprawdę smacznych potraw.

Dwór Kombornia Hotel & SPA ****

Wielkanocny Świąteczny Pakiet Pobytowy

Świeta Wielkanoce w Dworze Kombornia

Dla wszystkich którzy przy rezerwacji pobytu na Święta Wielkanoce powołają się na hasło Goldenline przygotowaliśmy specjalne promocje:
- voucher na SPA o wartości 100zł na osobę dorosłą
lub
- 10% rabatu na pakiet pobytowy

Do zobaczenia w Komborni ;-)
Dagna Ś.

Dagna Ś. smartsafe.pl

Temat: Ogłoszenia

OKAZJA!!!
MERCEDES C KLASA W204 320 CDI 4MATIC w bardzo bogatej wersji!!! Auto z roku 2008, ale wygląda jak z salonu (właściciel kochał go bardziej niż mnie ;). CENA NISKA (mniej niż połowa wartości nowego samochodu!) ponieważ zależy mi na szybkiej sprzedaży!

AUTO Z SILNIKIEM DIESLA 3.0 CDI V6, AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ 7 BIEGOWĄ I NAPĘDEM 4MATIC WYPOSAŻONE M/N W:

- DUŻY EKRAN CIEKLOKRYSTALICZNY

- NAVI GACJA GPS COMMAND Z WBUDYWANYM DYSKIEM TWARDYM WRAZ Z MAPĄ CAŁEJ EUROPY W TYM POLSKI

- KLIMATRONIK - KLIMATYZACJA ELEKTRONICZNA DWUSTREFOWA

- ABS z systemem stabilizacji w czasie hamowania

- System stabilizacji toru jazdy ESP

- Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz boczne i kurtynowe w tym kolanowa kierowcy

- Wspomaganie układu kierowniczego (EHSP)

- Alufelgi AMG 17” ( 225/45/17", 245/40/17")

- Czujnik deszczu oraz czujnik zmierzchowy

- Elektrycznie sterowane szyby we wszystkich drzwiach

- Elektrycznie regulowane, składane i podgrzewane lusterka boczne

- Lusterko wewnętrzne i kierowcy światłoczułe

- Reflektory Bi-Xenonowe ze spryskiwaczami

- Doświetlanie zakrętów

- Halogeny przeciwmgielne

- Kierunkowskazy i światła STOP – diodowe

- System INTELIGENT LIGHT

- Pakiet dodatkowy oświetlenie wnętrza (podświetlane klamki, kokpit, )

- Komfortowe otwieranie i zamykanie pojazdu bez kluczyka-pilota

- Uruchamianie silnika bez kluczyka

- System LINGTRONIC

- Schowek klimatyzowany

- Komputer pokładowy

- Informacja o uszkodzonej oponie

- Radio CD + MP3 + DVD + super nagłośnienie HORMAN/KARMAN – PRO LOGIC 7

- Centralny zamek z blokadą

- Fotele przednie sportowe - skóra w kolorze czarnym

elektrycznie sterowane i podgrzewane (z funkcją pamięci – fotel kierowcy, lusterka zewnętrzne, kierownica)

- Elektryczna regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach

- - Wykończenie w ciemnym drewnie

- Podsufitka w kolorze czarnym

- Elektrycznie otwierany dach

- Kierownica skórzana wielofunkcyjna z manetkami do zmiany biegów - sterowanie radiem, komputerem, telefonem, tempomatem, itp.

- Tempomat oraz limit prędkości

- Kanapa tylna rozkładana asymetrycznie 40/60

- System ISOFIX do montażu fotelików dziecięcych

- Podłokietnik z przodu i z tyłu z miejcem na napoje

- Elektryczna żaluzja tylnej szyby

- Koło zapasowe – dojazdowe

- System Parktronic – przód i tył

- Hak holowniczy – składany

- AUTO Z PEŁNA DOKUMENTACJĄ ORAZ Z KOMPLETEM ORYGINALNYCH KLUCZY.

TYLKO 105 000 zł brutto!!!

tel. 698 987 279

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry Pani Agnieszko,

Mam pytanie: czy Pani w jakiś sposób pośredniczy w tej sprawie czy po prostu grzecznościowo udostępniła Pani link do firmy, w kwestii rekrutacji MD?

Pozdrawiam,
Managing Director, Poland

Managing Director is in charge of the operational management of the subsidiary in Poland and has an overall responsibility of the financial result and business operations. Active sales development in the market area is crucial in the role as well as leading the production. We expect that the Managing Director follows and implements corporate’s personnel policy, company values, mission, vision and strategic choices locally. Managing Director will be located in Warsaw.

Key requirements:
Several years of sales and business management experience
Strong experience in leadership and good negotiation skills: encouraging leader and a decisive manager when needed
Ability to analyse information and implement it, good holistic thinking and organising skills
Education: commercial or technical university degree, and preferably also a professional training (MBA or equivalent)
Good command of the English language
Visionary skills and good resistance to stress
Interest in textile service business
You may previously have worked as a business unit head, for example, and are now interested in taking the next step in your career with a total P&L responsibility.

Lindström’s vision 2016 is to operate in 25 countries in Europe and Asia and to be the market leader in 20 countries.

Become part of our success and apply for this position no later than April 20th by applying here: http://joberate.com/redirect/url/73f0-60-0a-f6-e5f557
Michał Heller

Michał Heller Sale City Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Spółka od końca lutego została oficjalnym i jedynym dystrybutorem na Polskim rynku Amerykańskiej firmy iWallet, która jest producentem jedynego na świecie biometrycznego portfela wykonanego z carbonu i posiadającego wbudowany interfejs Bluetooth.

W jego opracowaniu brali udział inżynierowie NASA.

Spółka posiada podpisany dokument NDA z iWallet Corporation.

Produkty firmy iWallet są dystrybuowane min w domach towarowych Macy"s, Harrods, Dunhill i salonach samochodowych Porsche,Daimler etc.
iWallet Corporation dopiero rozpoczyna ekspansję na rynki Europejskie.

Nasza spółka jest jedynym w Polsce oficjalnym dystrybutorem firmy iWallet i jednym z dwóch w Europie !!!

Amerykanie prognozują iż w przeciągu 6 miesięcy ich produkty będą znane w całej Europie.
Na dowód mamy pełną korespondencję email z pracownikiem iWallet Corp.

Firma iWallet wprowadza dwa nowe produkty do sprzedaży które również będziemy posiadać w ofercie.

Spółka ma zgodę na sprzedaż w innych krajach UE .

Urządzenie było promowane w stacji TVN TURBO w programie Gadżet , magazynie Logo .
Notki prasowe ukazały się w kilku portalach internetowych.

W chwili obecnej jeden egzemplarz został udostępniony stacji TV4 gdzie w programie Tester
zostanie ukazany jego test jak również na łamach rozgłośni AntyRadio.

Jeden egzemplarz w marcu został sprzedany klientowi indywidualnemu.
Co najmniej dwie firmy zainteresowane są wprowadzeniem produktu do swojej sieci.

Cło na urządzenia wynosi 3,5 %

Spółka jest w trakcie otrzymania dokumentu WIT – Wiążąca informacja taryfowa.
Marża na urządzeniach min 100 % lub więcej.

Nie posiadamy środków finansowych na rozwój spółki ani na skuteczną promocję urządzenia iWallet na Polskim rynku stąd nasza decyzja o sprzedaży spółki.
Nie możliwe również jest finansowanie dłużne.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt : mheller@salecity.pl
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: Ogłoszenia

-Joanna Moczulska edytował(a) ten post dnia 14.08.12 o godzinie 10:53
Maria P.

Maria P. Audyt finansowy
Outsourcing
ksiegowości
Doradztwo

Temat: Ogłoszenia

OUTSOURCING KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC * DORADZTWO W RACHUNKOWOŚCI * AUDYT

Kancelaria Księgowo-Podatkowa Verum Audyt

Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Doradztwo w rachunkowości. Audyt

Zapraszamy do współpracy!

Lokalizacja biura: Warszawa Ochota
mobile: 501 833 866

http://www.verumaudyt.pl

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do