Aleksandra Mroczkowska

Aleksandra Mroczkowska *** PRACA DLA
MANAGERA *** Dla
firmy usługowej
poszukuję:...

Temat: Ogłoszenia

Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT zaprasza na najbliższe szkolenia otwarte:

16-17.03.2011, Wrocław
SIMPLE the BEST, czyli wzmacnianie zdrowego poczucia własnej wartości
http://self-concept.eu/uploads/oferta_SIMPLEtheBEST_16...

23-24.03.2011, Wrocław
MOSTY zamiast MURÓW, czyli skuteczna komunikacja interpersonalna
http://self-concept.eu/uploads/oferta_MOSTYzamiastMURO...

30-31.03.2011, Wrocław
CEL-PAL, czyli mowa o zarządzaniu czasem, planowaniu i celach
http://self-concept.eu/uploads/oferta_CEL-PAL_30-31.03...

06-07.04.2011, Łódź
WYRAZIĆ SIEBIE, czyli trening asertywności
http://self-concept.eu/uploads/oferta_WYRAZIC_SIEBIE_0...

08-09.04.2011, Łódź
SIMPLE the BEST, czyli wzmacnianie zdrowego poczucia własnej wartości
http://self-concept.eu/uploads/oferta_SIMPLEtheBEST_08...


*************************************************
OSIĄGAJ WIĘCEJ!
Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT
http://self-concept.eu, self-concept@self-concept.eu
Agnieszka Różnicka

Agnieszka Różnicka specjalista ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Ogłoszenia

Szybciej, Więcej, Taniej - Efektywna komunikacja w zasięgu ręki!

Już 7 marca br. w Warszawie odbędzie się konferencja, podczas której eksperci zdradzą jak usprawnić wewnętrzną komunikację w firmie i ułatwić kontakty z Klientami.

Dodatkową możliwością zapoznania się z materiałami i prezentacjami ekspertów jest rejestracja dzięki, której w przypadku braku możliwości przybycia otrzymają Państwo materiały po konferencji.
* Zarówno udział w konferencji jak i dostęp do materiałów konferencyjnych jest bezpłatny.

Ta konferencja daje nowe możliwości!

Na tej konferencji czeka również na Państwa niespodzianka
- wśród zgłoszonych osób rozlosujemy cenny upominek
Notebook Samsung RV510 T4500


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w tym wydarzeniu.

W programie m.in.:


* "Wykorzystanie dostępnych rozwiązań narzędziowych dla wsparcia działań komunikacyjnych we współczesnej firmie, w okresie permanentnych zmian"- Pekao S.A. - Katarzyna Myśliwiec
- Czy w nowoczesnej korporacji jest miejsce dla mediów społecznościowych?
- Jak pogodzić potrzeby komunikacyjne różnych grup odbiorców: kadra kierownicza- pracownicy
- Jak sprawna komunikacja wewnątrz firmy wpływa na jej reputację i wizerunek na rynku?
* "Obniżenie kosztów i zwiększenie efektywności biznesu poprzez wykorzystanie technologii Unified Communications" - Microsoft - Arkadiusz Kuczorski
* "Unified Communications a reengineering procesów biznesowych w branży ubezpieczeniowej. Szanse i uwarunkowania wdrożenia" - TUiR Allianz - Dariusz Markowicz
- UC- jak rozumiemy je od strony biznesu?
- UC w procesie akwizycji
- UC w procesach po-sprzedażowej obsługi ubezpieczeń i likwidacji szkód.
- UC w centrali i jednostkach terenowych zakładu ubezpieczeń
* "Unified Communications - co w trawie piszczy?" - Audytel - Marcin Żebrowski
- Jakie rozwiązania proponują operatorzy i dostawcy?
- Czy obietnice mają pokrycie w rzeczywistości?
- Na jakie ryzyka narażają się prekursorzy nowych rozwiązań?
* "Ochrona przed wyciekiem istotnych danych" - kancelaria Bird&Bird - Michał Balicki
* "Wdrożenie Lync 2010 w praktyce" - Microsoft - Artur Racinowski

Podczas konferencji zaprezentowane będą również nowoczesne słuchawki oraz telefony dostawców rozwiązań Unified Communications.

Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej - zapraszamy do BEZPŁATNEJ REJESTRACJI lub prosimy o przekazanie zaproszenia osobom, które mogą być zainteresowane usprawnieniem procesu pozyskania Klientów.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY* dla:

* Szefów działów obsługi klienta/ call center
* Kierowników, koordynatorów działów wsparcia sprzedaży
* Osób zarządzających działami komunikacji, Sprzedaży, IT, Marketingu
* Osób odpowiedzialnych za politykę pracy zdalnej
* Dyrektorów i kierowników działów HR
* Osób odpowiedzialnych za automatyzację i optymalizację procesów biznesowych
* Koordynatorów projektów

Szczegółowe informację na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/unified-comm...

*Uwaga udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – szczegóły na stronie

Zapraszamy do udziału!!!

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
tel. 22/ 224 06 42
fax. 22/ 244 25 37
e-mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
http://www.MultiTrain.pl
Nina Marta Olszewska

Nina Marta Olszewska Dzielę się sobą,
łączę ludzi

Temat: Ogłoszenia

W związku z rozwojem oddziału na terenie Wielkopolski poszukuję współpartnerów do realizacji różnorodnych projektów związanych m.in. z szerzeniem edukacji finansowej oraz wspieraniem przedsiebiorczości wśród różnych grup (m.in. kobiet, rodziców, przedsiębiorców)

Nawiążę współpracę z ludźmi, którzy:
- chcą czegoś więcej od życia
- lubią ludzi
- chcą realizować własne duże marzenia
- chcą pomóc innym zrobić to samo
- potrafią lub są gotowi działać w zespole
- są gotowi poświęcić wiele, by zrealizować swoje cele (jednak nie kosztem innych ludzi)
- są otwarci na nowe doświadczenia i nowych ludzi
- szukają:)
- chcą się rozwijać
- są gotowi podjąć nowe wyzwania
- chcą zmienić coś w swoim życiu
- są gotowi dzielić się swoim doświadczeniem z innymi

Mogą to też być osoby, które chcą:
- nabrać pewności siebie
- nauczyć się nowych umiejętności, w tym sprzedażowych
- zbudować sobie dochód pasywny
- mają swoje pasje i chcą je realizować
- lubią życie
- chcą osiagnąć sukces

Nie ma znaczenia:
- płeć
- wiek
- wykształcenie
- sytuacja materialna
- sytuacja zawodowa
- sytuacja rodzinna
- dotychczasowe osiągnięcia

Natomiast ważne są:
- uczciwość
- radość i pogoda ducha
- entuzjazm
- gotowość na uczenie się nowych rzeczy
- pozytywne nastawienie
- otwartość
- wytrwałość
- przedsiębiorczość
- nastawienie na ludzi, a nie na własną wygodę
- umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej
lub chęć uczenia się takich cech:)

Jeżeli zaintrygowało, zaciekawiło Cię to ogłoszenie – skontaktuj się ze mną, być może uda nam się nawiązać relację biznesową:)

Planuję rozbudowę oddziałów na całą Polskę, stąd osoby zainteresowane współpracą z innych terenów niż Wielkopolska również proszę o kontakt.

Nina Olszewska – t. 501 481 186, n.olszewska@businessclub.com.pl
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na prezentację sieciową - webinarium - firmy Cortona3D:

RapidAuthor 6.0 – Jeden produkt do przygotowania wszelkiej dokumentacji – Przedstawienie możliwości i funkcjonalności.

Nie trzeba już zarządzać oddzielnie wieloma narzędziami - nowy produkt RapidAuthor ogarnia je wszystkie.

Zapraszamy o 16.30 we środę 16 marca 2011

REJESTRACJA

Nieprzerwany rozwój i usprawnianie narzędzi Rapid firmy Cortona3D ma swoją kontynuacje w prezentacji naszego nowego produktu RapidAuthor 6.0 w dniu 16. marca 2011. Produktu, który wiąże w jeden zintegrowany zestaw oprogramowania wiele narzędzi firmy Cortona3D.

Produkty, na które będzie miała wpływ nowa wersja RapidAuthor to:
• RapidCatalog
• RapidManual,
• RapidLearning,
• RapidWorkInstructions

RapidAuthor 6.0 firmy Cortona3D pozwala użytkownikowi na uzyskanie całej niezbędnej dokumentacji, w tym interaktywnych katalogów części, instrukcji obsługi, instrukcji pracy i materiałów szkoleniowych. Jako czołowy dostawca narzędzi do przygotowywania publikacji technicznych 3D nieustannie dążymy do usprawnienia i rozszerzenia możliwości naszych produktów.

Zadaniem tego webinarium jest przedstawienie nowych cech oraz usprawnień wniesionych do narzędzi. Dwoma głównymi obszarami, które zostaną zaprezentowane będą:

• Usprawnienia odnośnie generowania i przeglądania 2D
Dzięki RapidAuthor 6.0 możliwe jest automatyczne aktualizowanie obrazów 2D. Obrazy 2D - wliczając obrazy rastrowe generowane z 3D - mogą być powiązane z procedurą i harmonogramem działań umożliwiających automatyczne aktualizacje. Nowa, ulepszona przeglądarka 2D zapewnia lepszą wydajność i jakość obrazu.

• Usprawnienia odnośnie przygotowywania tekstu
Udoskonalony proces przygotowania dokumentacji umożliwia użytkownikowi jednocześnie opracowywać tekst XML i tworzyć niezbędne grafiki, a następnie zsynchronizować oba elementy. Pozostałe udoskonalenia obejmują możliwość wykorzystania wieloarkuszowych ilustracji 2D, jak również uproszczone przygotowanie dokumentacji z wykorzystaniem hotspotów 2D w dokumentach XML.

Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami usprawnienia i przyśpieszenia tworzenia wysokiej jakości dokumentacji technicznej produktów.

Prezenterami będą:

Sean Crouch, Technical Manager, przedstawi jak Cortona3D może usprawnić procesy, wykorzystując istniejące dane CAD oraz systemy dokumentacyjne, jak też zaoszczędzić czas i wysiłek.

Dan Hollingsworth, Pre-Sales, zademonstruje nowe cechy RapidAuthor firmy Cortona3D

Zapraszamy o 16.30 we środę 16 marca 2011

REJESTRACJA

Więcej informacji w grupie http://www.goldenline.pl/forum/cortona3d-pl
Ewelina Rybałtowska

Ewelina Rybałtowska PR-owiec z
zamiłowania,
celebruje życie :)

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Was do odwiedzania grupy MenCode.pl, która przeznaczona jest dla osób interesujących się modą męską, najnowszymi trendami oraz innymi aspektami związanymi ze stylem życia czy kulturą, m. in. zasadami savoir-vivre, doborem win do potraw, ciekawymi miejscami wartymi odwiedzenia...
Zanim sam portal MenCode.pl ruszy, zachęcamy do odwiedzania naszej grupy na GL MenCode.pl na GL oraz na fb MenCode.pl na fb.
Już teraz możecie odnaleźć informacje dotyczące ubioru na sezon wiosna-lato 2011, a w najbliższym czasie pojawią się poradniki zgłębiające tajniki eleganckiego ubioru. Miło by nam było gdybyście chcieli wyrazić swoja opinię na naszym forum.

Pozdrawiam ciepło,
Ewelina

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Trendwizor, pierwszy na rynku portal z polskimi trendami, pomaga trafić w rynek i potrzeby konsumenta. Jest niezbędny dla firm usługowych i produkcyjnych, sieci handlowych, a także dla agencji reklamowych, domów mediowych, wydawnictw. Zainteresuje urzędy, fundacje, Parki Technologiczne i Centra Wzornicze. Dzięki naukowym analizom i badaniom jest przydatny w pracy jednostek naukowych i uczelni wyższych. Polecamy :)
http://trendwizor.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Korzyści płynące z dobrego planowania są ogromne. Szacuje się, że każda minuta poświęcona na planowanie pozwala zaoszczędzić dziesięć minut pracy.
Brian Tracy


Nie zwlekaj z decyzją – zaplanuj szkolenie „Zarządzanie firmą i efektywność własna”, by zwiększyć swoją skuteczność i pomnożyć zyski!

Dlaczego powinieneś być na tym szkoleniu?
• poznasz rzetelną wiedzę o tym jak skutecznie zarządzać firmą
• poszerzysz swoje umiejętności w zakresie efektywności osobistej
• rozwiniesz swoje kompetencje w zakresie strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem

Skorzystasz, jeśli jesteś:
• właścicielem i/lub pracownikiem małej firmy i chcesz doskonalić siebie i swój zespół
• pracownikiem, który stawia na ciągły rozwój i wzrost własnej efektywności
• osobą rozumiejącą jak wiele w firmie zależy od właściwej strategii i dobrego zarządzania

Wybierz właśnie to szkolenie:
• bo jest przygotowane przez profesjonalnych trenerów - praktyków
• bo dzięki niemu będziesz dumny z własnych wyników i sukcesów firmy
• bo poznając kilka prostych zasad możesz wiele zyskać dla siebie i dla przedsiębiorstwa


Zapisz się teraz:
sprawdź dostępne terminy: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb/kluczowe-kom...
i zarezerwuj miejsce poprzez formularz zgłoszeniowy http://www.domszkolen.com/kkb/zgloszenie-kkb.html; lub wyślij maila: amirek@domszkolen.com, lub zadzwoń: (12) 656 57 12 w. 21; 504 125 427

Potrzebujesz więcej informacji?
szczegółowy program szkolenia: http://www.domszkolen.com/dom-szkolen-i-doradztwa/ofer...

Sprawdź też kiedy i z jakich innych dofinansowanych szkoleń możesz wciągnąć korzyści dla siebie i swojej firmy: http://www.domszkolen.com/kkb/harmonogram-kkb.html

Zapraszam,
Karolina Suślik


Obrazek
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Wojciech M.

Wojciech M. Autor: "Jak chronić
tajemnice firmowe".
Audyt. Ochrona da...

Temat: Ogłoszenia

Jak chronić tajemnice firmowe?

zapraszam na:

http://www.wmconsulting.com.pl

oraz na

http://wojciech.marciniak2.nf.pl/Blog/1498/Jak-chronic...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Baldaccini by Krimen w projekcie online Baldassari

Więcej bucików, więcej ;) Wiosna oszalała... Dziękuję wszystkim za zakupy dokonane oraz za oczywiste ich dokonywanie w przyszłości ;)


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


http://www.baldassari.pl
Krystyna Sadecka

Krystyna Sadecka korektor, redaktor,
szkoleniowiec

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do zapoznania się z naszym serwisem http://pracedoktorskie.pl.

Specjalizujemy się w wydawaniu doktoratów i innych rozpraw o charakterze naukowym. Proponujemy Państwu skorzystanie z indywidualnego programu wydawniczego, który daje możliwość opublikowania naukowej dysertacji tanio i profesjonalnie.

Proponujemy:
- pełną redakcję i korektę,
- przygotowanie materiałów do druku (DTP),
- opracowanie graficzne; także przygotowanie projektu okładki (we współpracy z Autorem),
- druk książek (w każdym nakładzie, już od jednego egzemplarza)
- sprzedaż książek za pośrednictwem własnego sklepu internetowego w systemie druk na żądanie.

Każdej pozycji nadajemy numer ISBN, co oprócz wprowadzenia tytułu do światowego rejestru książek, pozwala na jego sprzedaż z 5% stawką VAT.

Zapewniamy najwyższą jakość, terminowość realizacji i niskie ceny.
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na prezentację sieciową - webinarium, dotyczące narzędzia RapidCatalog firmy Cortona 3D, które odbędzie się

o 16.30 dzisiaj, we czwartek, 7 kwietnia 2011

Podczas 45 minutowej prezentacji specjaliści firmy Cortoan3D pokażą, w jaki sposób interaktywne katalogi mogą stać się motorem napędowym wydajności i skuteczną drogą zmniejszenia kosztów produkcji. Sesja ta będzie obejmować:
• Przykład biznesowy wykorzystania Interaktywnych Katalogów Części
• Omówienie rozwiązania RapidCatalog firmy Cortona3D włącznie z pokazem wykorzystania oprogramowania na bazie przykładów prezentujących:
- Szybki import i powiązanie geometrii 3D z listą części BOM
- Importowanie i ponowne wykorzystanie zasobów 2D
- Szybkie przygotowanie interaktywnych katalogów części do wykorzystania na stronach www oraz w formacie PDF
- Jak kojarzenie części z interaktywnymi modelami 3D i schematami 2D wpływa na zwiększenie zadowolenia użytkowników
• Przykłady klientów, którzy przekonali się już do korzyści wynikających z przygotowania Interaktywnych Katalogów Części za pomocą narzędzi firmy Cortona3D

Uczestniczyć w prezentacji można po dokonaniu rejestracji na stronach producenta. Rejestracji można dokonać klikając na poniższy link:

REJESTRACJA

Po rejestracji otrzymają Państwo mail potwierdzający rejestrację, który zawiera link umożliwiający podłączenie się poprzez Internet do prezentacji. Mam nadzieję, że webinarium to pomoże Państwu przekonać się w jaki sposób można usprawnić proces przygotowania wysokiej jakości dokumentacji dla Państwa produktów.

Pozdrawiam
Wojciech Zdun
softProgress
Tel. +48 22 250 26 50 - 53

Temat: Ogłoszenia

Witam,
poszukujemy osoby/osób do wsparcia sprzedaży
naszych usług i artykułów:
http://pracowniakreatywna.pl - agencja reklamy/studio graficzne
http://kreatywnegadzety.pl - gadżety reklamowe ze znakowaniem


Obrazek


Interesują nas Klienci z zachodniej i centralnej Polski.
Prowizje od sprzedaży towarów i usług do uzgodnienia,

zapraszam,
Piotr Jedliński
501 458 485
piotr @ pracowniakreatywna plPiotr Jedliński edytował(a) ten post dnia 26.04.11 o godzinie 09:11
Grzegorz K.

Grzegorz K. Angular, JavaScript,
Frontend, UI

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Firma USERWARE należy do polskich producentów oprogramowania webowego. Zajmujemy się tworzeniem aplikacji, zwłaszcza z zakresu zarządzania relacją z Klientem. Na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń stworzyliśmy system CRM Online, oferujący wiele przydatnych funkcji, wspomagających jeszcze bardziej efektywne zarządzanie sprzedażą w Twojej Firmie.

Zapraszam do zapoznania się ze specyfikacją produktu:

http://userware.pl/funkcjonalnosci

Pozdrawiam,
Grzegorz Koronowski
Tech Leader
kom: 501 208 830
g.koronowski@userware.pl
http://www.userware.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteśmy firmą świadczącą najwyższej jakości usługi z zakresu doradztwa energetycznego. Zajmujemy się sporządzaniem świadectw charakterystyki energetycznej i optymalizacją zużycia energii. Działamy głównie na terenie województwa mazowieckiego. Wystawiane przez nas świadectwa charakterystyki energetycznej budynków (certyfikaty) cechuje duża dokładność i wartość merytoryczna. Zawsze doradzamy klientom co i gdzie można poprawić.

Przy każdym zleceniu osobiście odwiedzamy budynek/lokal, który certyfikujemy. Dokładnie sprawdzamy wszystkie dane zawarte w projekcie architektonicznym i dokonujemy pomiarów sprawdzających, aby certyfikat spełniał swoją rolę.
Chętnie podejmiemy współpracę zarówno B2B jak i B2C

Bartłomiej Rogala
http://BRSERVICES.PL

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na stronę http://efektplanu.pl- najciekawsze artykuły z sieci, e-prasa, e-booki, audiobooki z dziedzin: biznes, reklama i marketing, negocjacje handlowe, PR, motywacja, zarządzanie, inwestycje.
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Sylwia Majcher

Sylwia Majcher
bankowość/finanse/za
rządzanie
projektami/administr
acja pa...

Temat: Ogłoszenia

Może kogoś zainteresuje bezpłatna Konferencja FOREX:

http://moneycon.pl/forex

i jeśli ktoś by chciał jest też szkolonko z Forexa:

http://moneycon.pl/wydarzenia/474-Forex___Szkolenie

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

BUSINESS MIXER & LADIES FASHION EVENING

Warsaw Concierge Group ma przyjemność zaprosić Panie na business mixer oraz wiosenne warsztaty
z zasad stylu i etykiety biznesowej w oparciu o protokół dyplomatyczny.

Spotkanie networkingowe jest zaprojektowane z myślą o kobietach i ich potrzebach. Daje możliwość poszerzenia sieci swoich kontaktów, wymiany doświadczeń i spędzenia miłego wieczoru.

W miłej, kameralnej atmosferze przy lampce wina zostaną poruszone następujące tematy:

• Etykieta garderoby biznesowej
• Rola stroju w życiu zawodowym
• Analiza kolorystyczna oraz dobór fasonów
• Dodatki jako element kreowania spójnego wizerunku

Panie, które weźmą udzial w spotkaniu będą mogły skorzystać z indywidualnych porad stylisty i kreatora wizerunku – Piotra Sałaty

Ekspert przedstawi zasady dobrego stylu, opowie o panujących trendach, a także doradzi jak w życiu codziennym zawsze perfekcyjnie wyglądać.

Warsztaty służą lepszemu samopoznaniu, wyrażeniu siębie po przez odpowiedni dobór stroju i dodatków.

Na zakończenie spotkania każda z Pań otrzyma miły upominek.

Termin: 07.06.2011, godz. 19
Miejsce: Warsaw Concierge Group, Wilcza 22/8
Czas trwania: 3 godziny
Cena: 200 zł
W związku z limiowaną liczbą miejsc prosimy o rezerwację miejsca.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 21.05.2011. Obowiązuje rezerwacja poprzez przedpłatę. Numerkonta bankowego Bank Handlowy 7 9 1 0 3 0 0 0 1 9 0 1 0 9 8 5 3 0 0 0 3 1 0 1 6 8 W tytule przelewu prosimy podać imię oraz nazwisko. Istnieje możliwość wystawienia rachunku dla firmy.

W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt.

Osoba kontaktowa:

Izabela Czarzasta
tel. 694.785.645
i.czarzasta@warsawcg.com

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do