konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Polecam Państwa uwadze zestaw metodologii plus narzędzi IT stworzony przez firmę Advisio specjalnie dla konsultantów zarządzania.

Narzędzia Advisio są aplikacjami internetowymi strukturyzującymi pracę konsultanta ("krok po kroku"). Nie są systemami IT, które trzeba wdrażać u klienta, lecz aplikacjami internetowymi wspierającymi proces konsultingowy / proces rozwoju organizacyjnego. Pozwalają konsultantowi na rozesłanie odpowiednich kwestionariuszy online, a następnie wygenerowanie raportów końcowych w postaci PDF.

Oto krótkie prezentacje poszczególnych dostępnych narzędzi:

http://www.youtube.com/watch?v=Kp6Y7a9mva8
http://www.youtube.com/watch?v=XrXcumBiMhw&feature=rel...
http://www.youtube.com/watch?v=S4AvwB4C2x0&feature=rel...
http://www.youtube.com/watch?v=LVF0358Ndd4&feature=rel...
http://www.youtube.com/watch?v=ecus_NrDkt4&feature=rel...
http://www.youtube.com/watch?v=2GjX06NYmQE
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: Ogłoszenia

Inspiration Parteners zaprasza właścicieli i zarządzających firmami na
Dzień Otwarty Coachingu Przedsiębiorczości 18.09.2010


Otoczenie ekonomiczne stawia przez przedsiębiorcami olbrzymie wyzwania. Chociaż polscy biznesmeni znani są z proaktywności, optymizmu i wiary w swoje siły, ograniczenia, z jakimi przychodzi im się mierzyć, są często przyczyną stresu, stagnacji a często nawet upadłości.

Co sprawia, że firmy upadają?

Na podstawie danych GUS* szacuje się, iż największy odsetek upadłości i likwidacji odnotowuje się dziś wśród firm zatrudniających do pięciu pracowników. Statystycznie aż 30% MŚP nie jest w stanie przetrwać pierwszego roku swojej działalności, a tylko 30% przetrwa pierwsze 5 lat. Obecnie, jak wynika z raportu Coface, statystyki te są jeszcze bardziej niepokojące**.

Przyczyn takiej sytuacji jest bardzo wiele: nieprzyjazne, niskiej jakości i zmienne prawo, skomplikowane relacje z administracją publiczną, wysokie natężenie konkurencji, brak lub trudności w uzyskaniu zasobów finansowych, brak inwestycji w rozwój, wiedzy i doświadczenia do prowadzenia biznesu, nieprawidłowa kontrola finansowa, nieefektywne zarządzanie kapitałem.

Często pomijanymi aspektami wpływającymi na przetrwanie firm są odporność, wytrwałość i poziom motywacji przedsiębiorców. Prowadzący działalność gospodarczą muszą cechować się kreatywnością i innowacyjnością w reagowaniu na trudności oraz wykorzystywać pojawiające się szanse. Aby odnieść sukces powinni wykazać się siłą charakteru i pokonać czyhające na nich przeciwności. Muszą przetrwać trudne chwile i nauczyć się przezwyciężać własne słabości, radzić sobie ze zwątpieniem we własne siły oraz możliwości. Bez motywacji i ambicji do osiągania wysokich wyników nie jest możliwe realizowanie zakładanych celów biznesowych.

Jak przetrwać i działać skuteczniej?

Skutecznym sposobem jest praca z coachem pozwalająca wykorzystać całość indywidualnych zasobów posiadanych przez osoby prowadzące działalność gospodarczą. Metoda ta daje możliwość skupienia się na stawianiu i realizacji celów lepiej i szybciej niż dotychczas. Sprzyja szukaniu rozwiązań chroniących firmę od bankructwa i jednocześnie wspiera budowanie przewagi konkurencyjnej nad otoczeniem. Coaching pozwala współtworzyć własną rzeczywistość w przeciwieństwie do ciągłego dostosowywania się do otaczających warunków. Wzrost motywacji to tylko jeden z wielu aspektów tej relacji. Oprócz wymienionych wyżej elementów dodatkowo praca z coachem oddziałuje na podniesienie decyzyjności i zwiększenie proaktywności. Daje szersze spojrzenie na sytuację firmy a co za tym idzie dostrzeganie większej liczby szans i możliwości. Coaching to szukanie nowych dróg rozwoju, generowanie pomysłów i zarządzanie emocjami. Takie podejście do prowadzenia przedsiębiorstwa może być kluczem do odniesienia sukcesu.

Jak znaleźć odpowiedniego coacha?

Najważniejszymi elementami tego wyboru są przede wszystkim potrzeby Klienta, odpowiadający im styl pracy i dopasowana osobowość coacha. Ważnym jest, aby osobiście zapoznać się z kilkoma ofertami, mieć możliwość sprawdzenia umiejętności, doświadczenia i metod pracy danego coacha. Dobrą okazją zaznajomienia się z tematem coachingu oraz osobistego przetestowania na czym polega indywidualna praca z coachem jest Dzień Otwarty Coachingu Przedsiębiorczości. Został on zorganizowany przez Inspiration Partners oraz współpracujących coachów i odbędzie się 18 września 2010 w Warszawie. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się jakie są zasady pracy klient-coach, jak działa coaching oraz jak metoda ta wspiera prowadzenie firmy. Sesje próbne są doskonałą okazją do nawiązania stałych relacji z coachem lub wybrania coacha dla swoich współpracowników. Dodatkowo podczas spotkania zostaną zaprezentowane warsztaty mastermind, na których zadany przez uczestników problem rozwiążą oni wspólnie przy wsparciu ze strony coacha, wykorzystując efekt synergii swojej wiedzy i doświadczenia.

Spotkanie skierowane jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą firmy od kilku lat i poszukują skutecznych sposobów i narzędzi mogących ich wspomóc w realizacji założonych celów. Dzień otwarty został zorganizowany również z myślą o tych, którzy chcą w pełni wykorzystać swój potencjał i wsparcie pochodzące z innych źródeł. Drugą grupą osób, którą zapraszamy na spotkanie są młodzi stażem biznesmeni, którzy rozpoczęli swoją działalność w ciągu ostatniego roku i za cel stawiają sobie znalezienie się wśród tych, którzy przetrwają.

Serdecznie zapraszamy!
Zespół Inspiration Partners

Data: 18.09.2010
grupa I: w godzinach 09:00 - 13:00
grupa II: w godzinach 15:00 - 19:00
Koszt uczestnictwa: 70zł brutto
Zapisy: prosimy o wypełnienie formularza na stronie internetowej:
http:/www.inspiration-partners.com/zgloszeniedo.pl.php
lub kontakt telefoniczny +48-508-761-315.


* Raport GUS z 2009 roku, „Warunki Powstania i działania oraz perspektywy rozwojowe polskich przedsiębiorstw powstałych w latach 2003 – 2007”
** Raport Coface nt. upadłości firm w Polsce w I półroczu 2010 roku.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Wraz z rozwojem usług Bizner Club poszerzamy możliwości współpracy z firmami.

Proponujemy przedsiębiorstwom cztery Pakiety Promocyjne Bizner:

1. Pakiet REKLAMA + NETWORKING
• Zamieszczenie reklamy na stronie klubowej w danym mieście,
• Zamieszczenie reklamy na stronie serwisu Bizner Club,
• Udział w spotkaniach networkingowych organizowanych w danym mieście (10-12 spotkań w ciągu roku, średnio co 4-5 tygodni),
• Możliwość udziału w eventach ogólnopolskich (konferencja BC Polska, szkolenia oraz Bizner Golf Cup)

2. Pakiet REKLAMA BIS + NETWORKING + BARTER
• Pakiet Reklama+Networking
+
• Zamieszczenie dodatkowe reklamy na głównej stronie Bizner Club
• Darmowy udział na konferencji BC Polska i Bizner Golf Cup za reprezentującego firmę oraz zaproszonego gościa,
• Dostęp do platformy barteru wielostronnego,
• Przygotowanie oferty na platformę barterową,

3. Pakiet MARKETING
• Pakiet Reklama + Networking + Barter (z możliwością wyboru, z barterem lub bez)
+
• Dostęp do grupy handlowców – partnerów Bizner Club
• Tworzenie specjalnego programu partnerskiego dla firmy
• Przygotowywanie specjalnych eventów promocyjnych dla firm

4. Pakiet MARKETING+SPONSORING
• Pakiet Marketing
+
• Sponsoring klubu w trakcie konferencji, turnieju golfowego, a także w ramach całej działalności Bizner Club

Więcej szczegółów na spotkaniach Bizner Club (sprawdź kalendarium http://www.goldenline.pl/forum/1898640/harmonogram-spo... oraz telefonicznie pod numerem 503-346-870

Zapraszamy do współpracy firmy z całej Polski!

Chcesz współpracować z klubem i zarabiać na rekomendacjach?
Przyjdź na spotkanie dla partnerów klubu!

http://www.goldenline.pl/spotkanie/partnerzy-bizner-club

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PARTNERSTWO BIZNESOWE – TWÓJ WŁASNY BIZNES Z WŁOSKIM SKÓRZANYM OBUWIEM

Baldassari - departament sprzedaży kanału biznesowego producenta Baldaccini obecnie poszerza grono swoich odbiorców.

Poszukujemy partnerów biznesowych prowadzących stacjonarną oraz wysyłkową sprzedaż obuwia.

W ofercie posiadamy kolekcje damskie oraz męskie.
Uzgadniamy również indywidualne projekty z klientami chcącymi outsorcing’ować nam swoją produkcję.

Choć nabywane elementy są wyłącznie zakupywane we Włoszech, a linia produkcyjna od 20-stu lat zajmuje się tworzeniem produktu finalnego u nas w kraju,a firma posiada renomę oraz status rzetelnego przedsiębiorstwa, nasz e-shop (bardziej e-reklama) jest świeżo stworzony i dlatego zapewniamy będzie stale wzbogacany w naszą ofertę.

http://www.baldassari.pl

Ceny widoczne pod adresem URL są przeznaczone dla klientów B2C. Ceny segmentu B2B zawsze są uzgadniane z nabywcą.

Zainteresowanym prześlemy całość zdjęć z poszczególnych kolekcji.

Oczekujemy doświadczenia, referencji handlowych oraz wierzytelności kredytowej.

Kontakt:
Roger Popko
gsm: +48 517 717 431
biuro@baldassari.pl
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


WOLNE MIEJSCA, WOLNE MIEJSCA, WOLNE MIEJSCA, WOLNE MIEJSCA

Już 16.09.2010r. startujemy ze szkoleniem ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

REKOMENDACJE:
Rekomendacje edycja 1
Rekomendacje edycja 2

oraz inne referencje: http://gntb.eu

Czas trwania szkolenia: 16h / 2 dni
Miejsce szkolenia: Poznań
Termin szkolenia: 16-17 września 2010r. (w godzinach 10:00-18:00)
Cena szkolenia: 495 PLN osoba.

strona szkolenia: http://www.goldenline.pl/spotkanie/zarzadzanie-zespole...

KONTAKT

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.eu
Krzysztof Dalasiński

Krzysztof Dalasiński Trener - freelancer

Temat: Ogłoszenia

Witam,
zapraszam do kontaktu wszystkich szukających trenera / szkoleniowca. Moja oferta:

• Konsekwencje finansowe wypadków, zdarzeń i decyzji - zapobieganie i minimalizowanie skutków
• Alternatywne metody finansowania (leasing, factoring, gwarancje i ubezpieczenia finansowe)
• Ubezpieczenia komunikacyjne
• Efektywne wykorzystanie czasu
• Profesjonalna prezentacja towarów lub usług
• Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
• Telemarketing - skuteczne rozmowy przez telefon

Mam szczególnie duże doświadczenie praktyczne w szkoleniu i prowadzeniu zespołów sprzedawców usług finansowych.

Serdecznie zapraszam do współpracy. Kontakt: 2cede@wp.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

hbrp.pl/konferencje/daveni.php

Już 19 października, w hot. Marriott, Richard D'Aveni, światowy guru współczesnych strategii konkurencyjnych i wizjoner dostrzegający przełomowe trendy, zdradzi uczestnikom konferencji "Hiperkonkurencja" sekrety firm, które poradziły sobie z utowarowieniem.

Na konferencji poznasz:
•najlepsze metody skutecznego tworzenia obszarów wpływu oraz trwałej przewagi konkurencyjnej (hyper-competition)
•sekrety unikania zjawiska utowarowienia
•sprawdzone sposoby budowania możliwości zwiększania lub ochrony przychodów
•narzędzia ochrony marży

Zapraszam do kontaktu
Kamila Bigaj-Rajchman
HBR Polska
Piotr K.

Piotr K. motoryzacja film i
sztuka

Temat: Ogłoszenia

Jeśli przydałby się własny FILM to.......

Specjalizuje się w kompleksowej realizacji filmów o charakterze marketingowym: , spotach, prezentacjach, relacjach z imprez i eventów, filmach promocyjnych, szkoleniowych, edukacyjnych, korporacyjnych, także na strony internetowe, jak i prywatne o charakterze biograficznym,wspomnieniowym,rodzinnym.
Dokładny, efektowny montaż idealnie dopasowany do tematyki filmu i do muzyki oraz efekty graficzne.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PARTNER BIZNESOWY (prowadzenie własnego Biura Handlowego dla Konsultantów Klientów Biznesowych)

lub

KONSULTANT KLIENTA BIZNESOWEGO

Region: Śląsk, Radomsko, Opole (podlega negocjacji)

Specyfikacja pozycji:

• Pozyskiwanie oraz aktywna obsługa klientów z SME
• Budowanie relacji z klientami w segmencie B2B
• Realizowanie wyznaczonych celów
• W przypadku Partnerstwa – budowanie drużyny KKB

Oczekujemy:

• Doświadczenia w sektorze handlu w pionie biznesowym
• Doświadczenia w docieraniu do osób decyzyjnych
Oferujemy:

• Umowę o współpracy na podstawie własnej działalności
• Najwyższe prowizje w kraju w sektorze telekomunikacji (20-40 tys. zł. miesięcznie zarabiają najlepsi PH / zarobki Partnerów są znacznie wyższe)
• Możliwość rozwoju profesjonalnego
• Szkolenia
• Wsparcie kierowniczego ze strony Grupy TP
• Możliwość udziału w atrakcyjnych wyjazdach zagranicznych

Nie trwoń czasu. Zaaranżuj termin spotkania już dziś!!!

gsm: +48 517 717 431
e: biuro@telefoniabiznesowa.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w jednodniowych szkoleniach menadżerskich!

Zmagasz się z wyzwaniami menadżerskimi? Podejmujesz trudne decyzje? Chcesz podnosić swoje kwalifikacje, ale masz mało czasu na szkolenia?

Wykorzystaj „Pakiet rozwojowy dla menadżerów”, dzięki któremu:
• Spędzisz tylko 1 dzień na sali szkoleniowej na wybranym przez siebie szkoleniu
• Otrzymasz książkę prestiżowego wydawnictwa biznesowego Wolters Kluwer Polska
• Skorzystasz z analizy indywidualnej Extended DISC i uzyskasz raport na temat swoich predyspozycji i talentów
• Komfortowo (w wybranym przez siebie miejscu i czasie) powtórzysz kompleksowo wiedzę z zakresu zarządzania za pomocą lekcji e-learningowych
• Będziesz mógł wygrać indywidualne sesje coachingowe i udział w szkoleniu „Zarządzanie zmianą”
• Otrzymasz dostęp do platformy wymiany wiedzy menadżerskiej „Dzielimy się doświadczeniem”

Planujemy przeprowadzenie w Krakowie następujących szkoleń:
„Lider przywództwa” - 21.10.2010
„Motywowanie” - 27.10.2010
„Zarządzanie zespołem handlowym” - 4.11.2010
„Efektywne delegowanie” - 9. 11.2010
„Budowanie efektywności menadżerskiej” - 18.11.2010
„Coaching menadżerski” - 25.11.2010

Szkolenia są przeznaczone dla właścicieli i osób zatrudnionych w małych i średnich przedsiębiorstwach z terenu Małopolski. Dzięki dofinansowaniu z EFS pełny pakiet kosztuje 324,50 zł w przypadku firm mikro i małych oraz 487 zł w przypadku firm średnich.

W razie wątpliwości – proszę o kontakt. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania dotyczące szkoleń.
Szczegóły znajdują się także na http://www.domszkolen.com/szkolenia/szkolenia-1-dniowe...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Call centre poszukiwany do współpracy. Chętnie skorzystam z usług oferowanych. Wyłącznie outbound.

W razie możliwości wskazania kontaktu lub chęci współpracy, proszę o kontakt.

gsm: +48 517-717-431
gsm: +48 512-303-444
e: biuro@telefoniabiznesowa.pl

Kindest Regards,
RP
Tomasz Sadlik

Tomasz Sadlik Przedstawiciel ds.
handlu Rządu
Aragonii -
właściciel fir...

Temat: Ogłoszenia

Kraków: lektorka - filolog z Hiszpanii zaprasza na kursy/zajęcia:

Hiszpański w komunikacji biznesowej
Hiszpański dla początkujących - kurs dla dzieci
Hiszpański dla początkujących - kurs dla młodzieży
Hiszpański dla początkujących - kurs dla dorosłych
Konwersatoria i lekcje prywatne
informacje wyłącznie mailem: traducciones@home.pl
Organizator: Traducciones y Consulting
http://traducciones.home.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Interesuje Ciebie aktywny networking? Twoją pracą jest zdobywanie nowych znajomości? A może poszukujesz nowych możliwości pasjonującej pracy i zarabiania pieniędzy?

Zapraszamy na spotkanie dla Partnerów Bizner Club, które odbędzie się w

30 września w Centrum Ekoja, ul. Bohdanowicza 5,
Godz. 18:00 - 19:00 Warszawa

http://www.goldenline.pl/spotkanie/partnerzy-bizner-club

Dzięki poleceniom firm, które zaprezentują się na spotkaniu, będziesz mógł uzyskać dodatkowe pieniądze, a jeśli spodoba Ci się taka forma działalności, przygotowaliśmy dla Ciebie i Twoich przyjaciół i znajomych specjalny program partnerski, który umożliwi Ci stworzyć pasywny dochód, korzystając z wiedzy doświadczonych specjalistów. Sprawdź nowe możliwości, jakie oferuje Bizner Club oraz odbierz darmowe wejście na seminarium finansowe!

Każdy uczestnik spotkania otrzyma darmowe wejście na pierwsze 1-dniowe seminarium finansowe organizowane przez Akademię Zarządzania Finansami, z cyklu:
Wiedza bez tajemnic - graj aby wygrać

Temat pierwszego seminarium:
Jak grać, aby wygrać na funduszach inwestycyjnych

Wstęp na spotkanie za darmo. Gratis dorzucamy atrakcyjne seminarium dla Ciebie i Twoich trzech przyjaciół!

Wykorzystaj tą niepowtarzalną okazję!

Więcej informacji:
Rafał Małkiewicz - 503-346-870 lub malkiewicz.rafal@gmail.com
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: Ogłoszenia

Dzień Otwarty Coachingu w Krakowie 23 października 2010

Jesteś właśnie na rozdrożu, myśli kłębią Ci się w głowie i chętnie byś coś zmienił?
Nie wiesz tylko od czego dokładnie zacząć, a każdy pomysł jaki przyjdzie Ci do głowy jest obarczony takim ryzykiem, że rezygnujesz zanim jeszcze przystąpisz do analizowania szczegółów. W końcu stwierdzasz, że nie jest tak źle, aż do kolejnego momentu kiedy znów Twój wewnętrzny głos szepnie Ci: Już czas na zmianę...

Rynek oferuje setki ofert treningów rozwoju osobistego. Trenerzy, mówcy motywacyjni oraz konsultanci prześcigają się w swoich ofertach. Ale Ty stwierdzasz: Hmmm, przecież ja dam radę sobie sam, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczę na coś co jest mi po stokroć bardziej potrzebne. Z takiego pojedynku z myślami wychodzisz zwycięsko, Twoim orężem jest Twoja osobista siła, a dowodem słuszności wyboru solidnie zrobiony rachunek zysków i strat. Ale podstępna codzienność i rutyna znają sposoby, żebyś niczym zakotwiczony okręt stał ciągle w porcie. Brakuje Ci czasu, motywacji, jesteś zmęczony, masz milion innych pilniejszych rzeczy do zrobienia, a poza tym musisz to wszystko dokładnie przemyśleć... już wiesz o czym mówię??

A gdyby tak był ktoś, kto będzie towarzyszył Ci w Twojej drodze? Relacja z kim nakierowana jest na: efektywne osiąganie Twoich celów, naukę z Twoich własnych doświadczeń oraz zrozumienie kontekstu w jakim się znajdujesz - tego co Ci sprzyja, a co ogranicza? Brzmi jak bajka? Cóż...przekonaj się sam.

Zapraszamy na Dzień Otwarty Coachingu w Krakowie, na którym grupa niezależnych coachów:

• odpowie na pytanie "Co to jest coaching?";
• zaprezentuje swoje specjalizacje i umiejętności;
• poprowadzi mikrowarsztaty oraz demonstracyjne sesje coachingowe;
• pomoże Ci odważnie wypłynąć w rejs.


W ten prosty sposób możesz sprawdzić, jak dla Ciebie działa coaching i wybrać coacha, do dalszej współpracy.

Organizatorzy: Małgorzata Ostrowska-Reither z morethroughcoaching.com i Szymon Herbeć z inspiration-partners.com.

Termin: 23 października 2010, 09:30-14:30
Adres: Kraków, ul. Lea 10a/7
Koszt: 39 PLN.

Zgłoś się już teraz:
- wyślij do nas maila: gosia@morethroughcoaching.com lub szymon@inspiration-partners.com
lub
- wejdź na stronę spotkania i kliknij „wybieram się” a my skontaktujemy się z Tobą: http://www.goldenline.pl/spotkanie/dzien-otwarty-coach...

Ilość miejsc ograniczona!
Marcin Herman

Marcin Herman Szukam nowych wyzwań

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Gdybyście potrzebowali wypasionego/inspirującego miejsca pracy. POLECAM
http://premieredesign.pl
Marcin Herman
Marta Paziewska

Marta Paziewska
www.zarzadzanieklien
tem.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Baldassari – Obuwie z Klasą

Bezpośredni dystrybutor skórzanego obuwia

Zapraszamy na naszą stronę:

http://www.baldassari.pl

W ofercie promocje letnie, zupełnie nowa kolekcja jesień-zima dla Pań oraz buty wizytowe dla Panów

Kontakt:
515-433-711
517-717-431
512-303-444
biuro@baldassari.pl

Skórzane buty, naturalne wykończenia, naturalna cena ! ! !
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Cześć!

- Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak budować odpowiednie relacje szef-podwładny?
- Czy trudno było ukarać pracownika, który ewidentnie zasłużył sobie na to?
- Czy przeżywałeś bezsilność i zakłopotanie, kiedy nie mogłeś nagrodzić lub docenić dobrego pracownika, bo wydawało Ci się, że nie masz do tego żadnych środków?
- Czy zdarzyło Ci się mówić coś do podwładnych w słusznym gniewie, a później żałować słów, które wypowiedziałeś?

Jeżeli nawet na jedno pytanie NIE odpowiedziałeś TAK to szkoda Twojego czasu na dalsze czytanie tej informacji…
Czytasz dalej? To oznacza, że zależy Ci na skutecznym pozyskiwaniu klientów! To, na co Cię zapraszamy to szkolenie…


ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

Czym będziemy się zajmowali?
- Rolą szefa zespołu.
- Motywacją zespołów.
- Budowaniem odpowiednich relacji szef-podwładny.
- Nagradzaniem pracowników z wykorzystaniem motywatorów pozafinansowych.
- Dyscyplinowaniem handlowców – powiemy o algorytmie karania.
- Rolą prawidłowej komunikacji w zarządzaniu zespołem sprzedaży.
- Funkcjami i rolami menadżera sprzedaży.
- Prawidłowym i efektywnym powierzaniem celów w oparciu o 5 kroków psychologicznego kontraktu win-win.
- Coachingowym stylem pracy.
- Etapami rozwoju pracownika i dopasowaniem stylu zarządzania do odpowiedniego etapu.
- Sytuacjami trudnymi w pracy menadżera.

Ale co Ci to da?
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Będziesz potrafił określić etap rozwoju pracownika.
- Będziesz potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
- Będziesz potrafił zareagować w sytuacji nie realizowania przez pracownika celów biznesowych.
- Będziesz wiedział jak skutecznie motywować swój zespół.
- Będziesz wiedział jak budować odpowiednie relacje szef-podwałdny.

Jakimi metodami będziemy pracowali?
Nie da się dwa dni wysiedzieć w ławce i słuchać jakiegoś mądrali. To, co Ci proponujemy to 80% pracy warsztatowej i dobrej zabawy. Wolimy byś dobrze się bawił i przy okazji czegoś nauczył niż uczyć Cię z nadzieją, że będziesz się bawił.

No i gdzie to wszystko będzie się działo?
Katowice 11-12.11.2010r.
Hotel: powiemy o nim już wkrótce.
Start: 11.11.2010 10:00

Ile to kosztuje…
1232 PLN do 15.10.2010r.
1450 PLN po 15.10.2010r.

Uwaga! Zabierz ze sobą drugą osobę a oboje dostaniecie wejściówki za 70% ceny:
do 15.10.2010 862 PLN
po 15.10.2010 1015 PLN

Co dostaniesz w cenie:

- 2 dni/16h intensywnej pracy warsztatowej.
- Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający wszystkie zagadnienia merytoryczne.
- Catering.
- 2 x obiad.
- Zaproszenie do zamkniętej grupy dyskusyjnej.
- Bezpłatny udział w programie „dzielimy się wiedzą”, dzięki któremu co tydzień będziesz otrzymywał ciekawe e-artykuły przydatne w pracy handlowca.

Program szkolenia:
Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera
- Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
- Gwiazda w zespole – zagrożenia
- Spotkania z zespołem
- Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy
- Błędy Coachingu handlowego
- Typy handlowców
- Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
- A co jak handlowiec chce odejść?

Pewnie się jeszcze zastanawiasz, co inni myślą i mówią o ich szkoleniach… sprawdź to http://gntb.eu

Jak się zgłosić?
Wystarczy pobrać ze strony http://gntb.eu dział szkolenia otwarte FORMULARZ ZGŁOSZENIA, wypełnić i wysłać

Potrzebujesz więcej informacji
Zadzwoń lub napisz

Kontakt:
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu®
Tel.: +48 796-319-705
e-mail: gntb@gntb.eu
http://gntb.eu

To szkolenie Ci nie odpowiada? Podziel się z nami swoim zadaniem wypełniając anonimową ankietę. Na jej podstawie przygotujemy następne szkolenie.

LINK DO ANKIETY: http://moje-ankiety.pl/respond-2075.html

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Trendy i wyzwania CFO – dlaczego każdy dyrektor finansowy powinien wziąć udział w tym 2-dniowym warsztacie?

Działy finansowe w ciągu ostatnich 10 lat skurczyły się, a ich pracownicy są pod ogromną presją. Oznacza to, że zajmując się na co dzień podstawowymi zadaniami z dziedziny księgowości i skupiając się na funkcjach, działaniach i kosztach, a nie na procesach czy wyprodukowanej jakości, nie mogą stać się pełnoprawnymi partnerami biznesowymi w firmie.

Dyrektorzy finansowi i ich działy ponad 2/3 czasu spędzają na dokonywaniu transakcji i wykonywaniu comiesięcznych zadań; mają zbyt wiele kalendarzy, dokumentów i niepołączonych ze sobą procesów, wyznaczanie budżetu zajmuje im zbyt dużo czasu i za dużo kosztuje, a na dodatek nie dodaje faktycznej jakości. Ponadto, firmy używają zbyt wielu nieistotnych miar i raportów, przepływ informacji jest zbyt wolny, a prognozowanie i zarządzenie ryzykiem nie są podstawowymi zadaniami.

Na warsztacie-seminarium „CFO w nowej roli” uczestnicy będą mieli szansę, w kameralnej atmosferze sprzyjającej indywidualnej pracy i analizie konkretnych przypadków, poznać skuteczne narzędzia upraszczania systemów zarządzania i raportowania, zwiększania wartości firmy i usprawniania procesów zarządzania ryzykiem.

ZAPRASZAMY!
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Ogłoszenia

ProActive Clubs - Inteligencja emocjonalna

Po krótkiej wakacyjnej przerwie zbliżamy się do kolejnego spotkania na szkoleniach Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive! Tym razem będziemy wspólnie poznawać, zgłębiać, ćwiczyć i rozwijać umiejętności z dziedziny Inteligencji Emocjonalnej. Czegoś czego nie można dotknąć, ani zmierzyć jedną obiektywną miarą, a co odgrywa w życiu każdego z nas tak bardzo istotną rolę. Ma ogromny wpływ na jakość życia i Twoje relacje z ludźmi.

Spotykamy się w 11 miastach wojewódzkich w czterech różnych terminach, w zależności od miasta: 16,17,23,24 listopada.

Klikając poniższy link, znajdziesz pełną zapowiedź szkolenia, datę spotkania w każdym z miast i przycisk do rezerwacji miejsca:
Inteligencja emocjonalna z ProActive

Galerie zdjęć z dotychczasowych szkoleń:
Galeria spotkań Klubów ProActive

Informacje o konkursie, w którym do wygrania jest książka "Rozwój inteligencji emocjonalnej" i darmowe wejściówki na spotkania Klubów. Kliknij i dowiedz się jak zgłosić się do konkursu:
Jak wziąć udział w konkursie

Strona spotkania na GoldenLine

Wydarzenie na Facebook

Szkolenie trwa 6h, opłata za uczestnictwo to jedynie 35zł!

Bądź tego dnia z nami i podnieś swoje EQ. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze. Zapraszamy!
Łukasz Kaczmarek

Łukasz Kaczmarek Informatyk,
Draftsoft

Temat: Ogłoszenia

Gdyby ktoś z Państwa poszukiwał aplikacji CRM został uruchomiony ostatnio tego typu system w Polsce o nazwie egito http://www.egito.pl
Zapraszam.

Kontakt:

tel: 12 44 66 997
kom: 535 804 804
kom: 535 803 803
mail: info@egito.pl

Kilka screenów z aplikacji:

Obrazek


Obrazek


Obrazek

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do