Wiesław
Gliniak
dyrektor projektu,
Agira
Temat: system do pozyskiwania (stałych i zadowolonych) klientów...
Mamy do zaoferowania innowacyjny system dla Galerii/Centrum handlowego i ich najemców (sklepów, restauracji, kin). Kilka cech:- funkcje otwierania szlabanów, drzwi (wszystkiego co ma elektrozamek) za pomocą komórki; bezpłatnie dla otwierającego (np. klienta) i z cyfrową listą obecności (Galeria/CH/najemca "wie", że dany klient jest na terenie danego obszaru/strefy)
- funkcje otwierania "wirtualnych szlabanów" - do wykorzystania w grach, konkursach, głosowaniach np. na ekranach/telebimach (źródło zwrotnych informacji n/t preferencji zakupowych klienta; np. kino w CH może zapytać "na jaki film przyjdziesz w przyszłym miesiącu" - i podaje np. osiem tytułów do wyboru; i kino sprowadza te, na które zadeklarowano największy popyt)
- funkcja m-płatności tą samą komórką (z uwagi na korzyści klienta; ew. status VIP danego klienta 1 zł w portfelu komórki będzie bardziej wartościowy od 1 zł w gotówce/na karcie)
- "klient jako numer własnej komórki" - klient bez podawania danych osobowych, ale z możliwością generowania zwrotnych informacji także via dedykowany portal (np. wypełnienie ankiet w zamian za korzyści własne klienta - upusty, bonusy, itp.)
- oczywiście także kanał przekazu informacji/treści (info o promocjach; ew. reklamy) tyle, że z poszanowaniem decyzji klienta (ale znaczy to, że info dotrze do faktycznie zainteresowanych)
System jeszcze nie wdrożony, ale w/w elementy działają w praktyce od kilkunastu miesięcy. Także dla dużych grup docelowych klientów. Możemy podjąć rozmowy z kilkoma Galeriami/CH najlepiej z Podbeskidzia/Śląska/Małopolski. Proszę o pytania/ew. zgłoszenia na priv.