Milena W.

Milena W. marketing manager

Temat: efektywność eventów

Czy znacie jakieś badania na temat efektywności eventów (pokazy mody, spotkania ze znanymi osobami itp.) w centrach handlowych?
Wojciech C.

Wojciech C. Dyrektor Pionu
Wynajmu Prokurent

Temat: efektywność eventów

Najprostszym badaniem jest frekwencja. Można porównać podobny okres bez eventu z tym w którym był event. Jest to tylko przybliżona forma kontroli efektywności eventu bo o frekwencji w trakcie eventu mogły zadecydować jeszcze jakieś inne czynniki np. pogoda.

Temat: efektywność eventów

mając od najemców info o realizowanych obrotach (moze w ujęciu tygodniowym) można też ocenić efektywność eventu :)
Aleksandra Kuczyńska

Aleksandra Kuczyńska Dyrektor Operacyjny
/ Centrum Praskie
Koneser

Temat: efektywność eventów

Na temat celowości organizowania eventów i efektów, jakie chcemy nimi osiągnąć można długo rozmawiać. Można oczywiście patrzeć na efekty wymierne - czyli właśnie zwiększona frekwencja w dniu samego eventu, obroty - tutaj w zależności od rodzaju imprezy albo te osiągnięte w czasie imprezy (np noc wyprzedażowa, pokaz mody) lub w ciągu danego tygodnia / miesiąca. Pamiętajmy jednak o czynnikach na które wpływu nie mamy - np. niesprzyjająca pogoda, inna duża impreza w mieście, panika wywołana grypą, etc., które mogą nam te wskaźniki skutecznie zepsuć.
Niepoliczalny będzie efekt wizerunkowy, który osiąga się raczej serią eventów i dłuższą pracą zarówno nad samymi imprezami, ich stylem, jakością, zapraszanymi gośćmi, jak i kreacją, formą reklamy, etc. - ten z kolei działać będzie długofalowo, wpływając zarówno na frekwencję jak i obroty.

konto usunięte

Temat: efektywność eventów

Mówiąc krótko: efektów działań marketingowych nie zważymy i nie zmierzymy. Każda ocena będzie subiektywna, czyli nieprawdziwa.

Następna dyskusja:

Efektywność




Wyślij zaproszenie do