Wojciechowski M.

Wojciechowski M. Psycholog biznesu |
szkolenia &
consulting sprzedaży

Temat: 80 proc. naszych zakupów nie powinno się nigdy zdarzyć

Większość osób zapytanych dlaczego dokonuje zakupów - odpowiada: to oczywiste - aby zaspokoić potrzeby. Tymczasem, niestety ale to nie jest prawda. Nie uświadamiamy sobie bowiem, że większość decyzji zakupowych podejmujemy pod wpływem emocji, impulsu, chwili. Specjaliści oceniają, że z każdych dziesięciu rzeczy zakupionych przez nas - osiem, tak naprawdę nie jest nam do niczego potrzebnych. Osiemdziesiąt procent naszych zakupów to skutek emocjonalnej uległości a nie faktycznej realnej potrzeby (...)


Zapraszam do dyskusji o celowości naszych zakupów:) na forum grupy Clienting

http://www.goldenline.pl/grupa/clienting

Po wejściu na stronę grupy kliknij DOŁĄCZ