Wojciechowski
M.
Psycholog biznesu |
szkolenia &
consulting sprzedaży
Temat: 80 proc. naszych zakupów nie powinno się nigdy zdarzyć
Większość osób zapytanych dlaczego dokonuje zakupów - odpowiada: to oczywiste - aby zaspokoić potrzeby. Tymczasem, niestety ale to nie jest prawda. Nie uświadamiamy sobie bowiem, że większość decyzji zakupowych podejmujemy pod wpływem emocji, impulsu, chwili. Specjaliści oceniają, że z każdych dziesięciu rzeczy zakupionych przez nas - osiem, tak naprawdę nie jest nam do niczego potrzebnych. Osiemdziesiąt procent naszych zakupów to skutek emocjonalnej uległości a nie faktycznej realnej potrzeby (...)Zapraszam do dyskusji o celowości naszych zakupów:) na forum grupy Clienting
http://www.goldenline.pl/grupa/clienting
Po wejściu na stronę grupy kliknij DOŁĄCZ