Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Konferencja III Akademia Call Center, Kanał Direct w...

Szanowni Państwo!

Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w już III edycji Akademii Call Center i zarazem drugiej poświęconej zagadnieniom dotyczącym sprzedaży i obsługi klienta w branży finansowej.

KANAŁ DIRECT W BRANŻY BANKOWO - UBEZPIECZENOWEJ
-ROZWÓJ W CZASACH KRYZYSU, III Akademia Call Center

23 kwietnia 2009 Warszawa, Hotel Jan III Sobieski

Jedyna w Polsce konferencja call/contact center poświęcona zagadnieniom optymalizacji i zwiększania efektywności sprzedaży oraz obsługi klienta w branży finansowej.

Patronat medialny: Gazeta Bankowa, BANK, Gazeta Ubezpieczeniowa
Partnerzy merytoryczni: FinanceDirect by Call Center Poland, COMARCH, Webtel, SpeechStorm, NORDEA TUnŻ, OMG Poland, DAMOVO

Więcej informacji: http://www.akademiacallcenter.pl
Zapraszam również do zadania pytania ekspertom na stronie spotkania na portalu GL:
strona spotkania GoldenLine

Serdecznie zapraszam do udziału w konferencji

Marzena Sawicka
Project Manager
Communication One Consulting Sp. z.o.o.
e-mail: m.sawicka@commone.pl
Tel: /22/ 444-04-35Marzena Sawicka edytował(a) ten post dnia 28.07.09 o godzinie 21:05