Oferty pracy
Profile pracodawców
Centrum kariery
пропозиції роботи
Dla pracodawców
Zaloguj się
Zaloguj się
Oferty pracy
Profile pracodawców
Centrum kariery
пропозиції роботи
Zaloguj się do GoldenLine
Kontynuuj z Facebook
Kontynuuj z Google
lub
Przypomnij hasło
Zarejestruj się w GoldenLine
Kontynuuj z Facebook
Kontynuuj z Google
lub
Akceptuję
regulamin
wraz z
polityką prywatności
w celu korzystania z usług serwisu. Administratorem Twoich danych osobowych jest GoldenLine Sp. o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Czerska 8/10). Możesz zawsze skontaktować się z nami pod adresem
iodo@goldenline.pl
więcej
Akceptuję
regulamin
serwisu
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Goldenline Sp. z o. o. w likwidacji
Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie drogą mailową przez Goldenline Sp. z o. o. w likwidacjitreści marketingowych dotyczących
goldenline.pl
oraz treści dotyczących towarów lub usług spółek z Grupy Kapitałowej Agora i partnerów biznesowych GoldenLine z branży rekrutacyjnej.
Informujemy, że każdą ze zgód można wycofać w dowolnym momencie, wysyłając poprzez wiadomość e-mail na adres
iodo@goldenline.pl
. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Masz konto?
Zaloguj się
Przypominanie hasła
Jeżeli nie pamiętasz hasła, wpisz adres e-mail, z którego obecnie korzystasz w GoldenLine.pl. Na podany adres wyślemy instrukcję zmiany hasła.
Grupy
»
Pozostałe
» Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
37 |
321 członków
| Założyciel:
Karol B.
|
o grupie
Czy na pewno chcesz zrezygnować z tej grupy?
Dołącz do grupy
Akceptuję
regulamin
wraz z
polityką prywatności
w celu korzystania z usług serwisu. Administratorem Twoich danych osobowych jest GoldenLine Sp. o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Czerska 8/10). Możesz zawsze skontaktować się z nami pod adresem
iodo@goldenline.pl
więcej
Akceptuję
regulamin
serwisu
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Goldenline Sp. z o. o. w likwidacji
Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie drogą mailową przez Goldenline Sp. z o. o. w likwidacjitreści marketingowych dotyczących
goldenline.pl
oraz treści dotyczących towarów lub usług spółek z Grupy Kapitałowej Agora i partnerów biznesowych GoldenLine z branży rekrutacyjnej.
Informujemy, że każdą ze zgód można wycofać w dowolnym momencie, wysyłając poprzez wiadomość e-mail na adres
iodo@goldenline.pl
. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Mam już konto >
Dodaj temat
tytuł
autor
wypowiedzi
ostatnio
Ankieta dla Managerów
Katarzyna S.
1
ponad 2 tyg temu »
Katarzyna S.
Zlecę usługę call center telemarketingu
Janusz Kroczyk
1
ponad 2 tyg temu »
Janusz Kroczyk
Jakie rozwiązania wdrożyć?
Adam Piłeczka
1
ponad 2 tyg temu »
Adam Piłeczka
Obserwuj Odpowiedz DARMOWE Szkolenie "23 Strategie Wybitnych Sprz...
Karol Froń
1
ponad 2 tyg temu »
Karol Froń
Jak odpowiedzieć na zarzut: „muszę pomyśleć…”
Marcin Staszak
1
ponad 2 tyg temu »
Marcin Staszak
Szkolenia Call Center
Marek Więcki
1
ponad 2 tyg temu »
Marek Więcki
Jak obejść nowe prawa konsumenckie?Mailing/Call Center
Konto usunięte
2
ponad 2 tyg temu »
Marcin Staszak
Koordynatorzy, Supervisorzy, Team Liderzy grup sprzedażowych - pr...
Oktawia Hryp
1
ponad 2 tyg temu »
Oktawia Hryp
EN 15838 - certyfikacja contact center - spotkania i szkolenia
Konto usunięte
4
ponad 2 tyg temu »
Konto usunięte
Zmiana właściciela grupy Call Contact Center. Jak skutecznie kier...
Pomoc GoldenLine
1
ponad 2 tyg temu »
Pomoc GoldenLine
CO to Waszym zdaniem jest Call Center?
Sylwester Kucmierowski
2
ponad 2 tyg temu »
Rafał J.
Kupię bazę klientów indywidualnych
Konto usunięte
1
ponad 2 tyg temu »
Konto usunięte
Ochrona danych osobowych podczas rekrutacji w call centers
Karol B.
1
ponad 2 tyg temu »
Karol B.
XVI Śniadanie Zawodowców dla Menedżerów Call Center w Krakowie - ...
Joanna Rojewska
1
ponad 2 tyg temu »
Joanna Rojewska
Zaproszenie do współpracy
Karol B.
1
ponad 2 tyg temu »
Karol B.
Szkolenie Coaching i monitoring w zarządzaniu jakością call center
Marzena S.
1
ponad 2 tyg temu »
Marzena S.
Siła Telemarketingu VI
Maciej W.
2
ponad 2 tyg temu »
Maciej W.
poszukuję
Konto usunięte
1
ponad 2 tyg temu »
Konto usunięte
Asertywność w CallCenter
Michał Mącznik
1
ponad 2 tyg temu »
Michał Mącznik
Coaching i monitoring w zarządzaniu jakością call center
Marzena S.
2
ponad 2 tyg temu »
Marzena S.
Konferencja III Akademia Call Center, Kanał Direct w branży finan...
Marzena S.
1
ponad 2 tyg temu »
Marzena S.
Motywacja w zespole Call/Contact Center, Servicedesk, HelpDesk
Konto usunięte
4
ponad 2 tyg temu »
Konto usunięte
spolecznosc.cc - zaproszenie
Karol B.
1
ponad 2 tyg temu »
Karol B.
Jaki powinien być profil osoby pracującej w ServiceDesk?
Konto usunięte
4
ponad 2 tyg temu »
Aleksandra Młyńczyk
Oferty pracy
Wyślij zaproszenie do
Anuluj
Cześć
, znamy się!
Zaloguj się, aby zobaczyć wszystko, co dla Ciebie mamy.