Temat: Infolinia Netii

Poświęciłem kiedyś swój czas i z ciekawości słuchałem audiobota na infolinii firmy NETIA.
Straciłem parę cennych minut(zachowam to dla siebie ile).
Więc jeżeli jest ktoś, kto chce od razu szybko dodzwonić do konsultanta, to postępowanie jest następujące:
-zadzwonić na 801 802 803, czyli na infolinię
-wybierać kolejno 2->2->1->9
W ten sposób chwilkę pogra nam muzyczka.
Dla wkurzonego klienta może to działać kojąco zresztą, to ma tak działać.
Następnie odezwie się konsultant.

Infolinia Netii ma kilka rodzajów obsługi:
-normalni ludzie
-bez wyszkolenia
-chamscy
-chamscy i bez szkolenia

Oczywiście ostatni rodzaj jest najgorszy, nie mniej jednak uważam, że trzeba dzwonić tak długo, aż odbierze ktoś kompetentny i normalny.

Temat: Infolinia Netii

To Netia SA ma jakieś infolinie ;)
Dariusz Marchewka

Dariusz Marchewka Koneser pysznej kawy
telemarketer, Firma
informatyczna, h...

Temat: Infolinia Netii

Sławek Pietrek:
Poświęciłem kiedyś swój czas i z ciekawości słuchałem audiobota na infolinii firmy NETIA.
Straciłem parę cennych minut(zachowam to dla siebie ile).
Więc jeżeli jest ktoś, kto chce od razu szybko dodzwonić do konsultanta, to postępowanie jest następujące:
-zadzwonić na 801 802 803, czyli na infolinię
-wybierać kolejno 2->2->1->9
W ten sposób chwilkę pogra nam muzyczka.
Dla wkurzonego klienta może to działać kojąco zresztą, to ma tak działać.
Następnie odezwie się konsultant.

Infolinia Netii ma kilka rodzajów obsługi:
-normalni ludzie
-bez wyszkolenia
-chamscy
-chamscy i bez szkolenia

To ja trafiłem na niesympatycznego ale myślę, że z szkoleniem bo bardzo niegrzecznie ale na pytanie prubował mi odpowiedzieć.
Szkoda że to szkolenie nie okazało się odpowiednie a tak swoją drogą to z dialogiem jest jeszcze gorzej teraz zdaje się to już netia.


Oczywiście ostatni rodzaj jest najgorszy, nie mniej jednak uważam, że trzeba dzwonić tak długo, aż odbierze ktoś kompetentny i normalny.


Podtym względem Orange jest rewelacyjne.
I wyszkoleni i szybko się można dodzwonić pragnę dodać, że wyszkoleni są wyłącznie na tzw obsłudze posprzedażowej ale są bardzo kompetencni zwłaszcza w dziale technicznym.
Live boxa to chyba znają od bebechów mam namyśli wręcz mechaniczne części.
No i jedno co mnie pociesza.
Doczekaliśmy się czasóww gdzie stare bezproduktywne panie poszły na emeryture a teraz telefon odbiera często młoda z ładnym głosem konsultantka albo równie sympatyczny pan.
Dodam raz jeszcze.
Mój wpis chwali tylko i wyłącznie obsługę przychodzącą posprzedażową czyli infolinię plus info z działem technicznym.

Następna dyskusja:

Infolinia miejska




Wyślij zaproszenie do