Rafał
Pęczek
Head of Marketing,
Blue Business Media
Temat: III Kongres "Contact Center - Nowe Trendy"
Dla wszystkich członków Grup CC na Goldenline, którzy via GL poproszą o program i zdecydują się na uczestnictwo - 5% zniżki!Witam wszystkich!
Jeśli szukacie Państwo nowych inspiracji w dziedzinie zarządzania Contact Center i doświadczeń managerów z największych firm to serdecznie zapraszam na kongres
"CONTACT CENTER - NOWE TRENDY"
9-10 grudnia, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott
Jest to największe spotkanie praktyków zajmujących się obsługą klienta, managerów Contact Center i service providerów dla branży CC. Dotychczasowe dwie edycje tego kongresu zgromadziły ponad 250 osób!
W tym roku do wygłoszenia prelekcji udało nam się zaprosić między innymi:
- Panią Ozge Tekalp – dyrektor zarządzającą Fortis Consumer Finance – najlepszego managera CC w konkursie Europen Contact Center Awards
- Panią Caritę Vallinkoski – Expansion Managera z Competence Call Center – najlepszego lidera CC na świecie w 2006 roku (Nagroda Contact Center Word Conference)
- Pana Rafała Latkowskiego – kierownika zespołu CRM, Raiffeisen Bank
- Pana Mariusza Adamiaka – Kierownika ds. Telesprzedaży i Utrzymania Klienta, Raiffeisen Bank
- Pana Andrzeja Szczepaniaka – z-cę dyrektora ds. relacji z klientami, BZ WBK
- Panią Katarzynę Sokołowską – Dyrektor Biura Operacji, Noble Bank
- Panią Annę Szylhabel-Godałę – Dyrektor ds. Operacyjnych, Bank Pekao
- Panią Ewę Wesoły – Dyrektor Ogólnopolskiego Centrum Obsługi Klientów, UPC
- Pana Konrada Koper – zastępcę Dyrektora Departamentu Telefonicznej Obsługi Klienta, PTC Era
- Panią Annę Brzostek – kierownika ds. Obsługi Klienta, Danone
- Panią Joannę Kuzak – kierownika Biura Obsługi Klienta, Merlin
- Pana Michała Tomasza Małowieckiego – Kierownika Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej, KRUK
Program został zorganizowany w oparciu o 5 paneli tematycznych:
- Strategie rozwoju Contact Center
- Skuteczny Outsourcing
- Sprzedaż i skuteczna obsługa Klienta
- Najlepsze technologie i systemy zarządzania
- Motywacja i rozwój pracowników Contact Center
Będzie to z jednej strony okazja do zapoznania się z najbardziej aktualnymi zagadnieniami w branży Contact Center jak i szansa na nawiązanie owocnych kontaktów biznesowych!
Wszystkie zainteresowane osoby serdecznie zapraszam do kontaktu mailowego - szczegółowy program prześlę w formie elektronicznej:
rafal.peczek@informedia-poland.com
Pozdrawiam,
Rafał Pęczek
Senior Sales Manager
Informedia Polska
785 523 695Rafał Pęczek edytował(a) ten post dnia 03.11.08 o godzinie 12:01