Maciej
B.
Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak
Temat: Forum Call Center - Nowa inicjatywa branżowa... już działa
Miło nam poinformować, o rozpoczęciu działalności Forum Call Center – branżowej inicjatywy środowiskowej.Forum Call Center to miejsce spotkania, dialogu oraz współdziałania branży Customer Contact Center.
Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji zdanej i dostawców rozwiązań jak również odbiorców czy też beneficjentów tych usług czyli zleceniodawców projektów oraz konsumentów.
• Celem tej inicjatywy jest wypracowanie i szerzenie dobrych praktyk działalności operacyjnej i organizacyjnej call / contact center jako podstawę profesjonalizacji branży.
• Forum to miejsce współdziałania budującego konkretne rozwiązania dla branży Customer Contact Center.
• Forum to miejsce rozwoju branży propagujące i budujące niezbędne kompetencje menedżerów oraz rozwiązania zwiększające efektywność realizowanych procesów.
• Forum to miejsce integracji środowiska branży Customer Contact Center oraz budowania dialogu.
• Forum ma charakter otwarty - każdy może włączyć się w jego działanie, każdy może korzystać z wypracowanych rozwiązań.
Zapraszam do zapoznania się już dzisiaj z założeniami Forum Call Center
Zapraszamy na otwartą Prezentację Forum Call Center
Miejsce prezentacji: Warszawa, al. Jana Pawła II 27 (GOLDEN FLOOR ATRIUM )
Termin prezentacji: 6. Marca 2012 roku o g. 10:00 – 13:00
Zapraszamy do udziału wyjątkowym i bardzo ważnym dla nas i dla branży Customer Contact Center wydarzeniu. Spotkajmy się na prezentacji nowej inicjatywy – Forum Call Center.
Dowiesz się:
:: Jakie są założenia oraz cele Forum Call Center
:: Jaki działania będą i jakie już są realizowane
:: Jakie wartości przyjęliśmy za naszą misję i jak je rozumiemy
:: Co zyskasz włączając się w działalność Forum
Poznasz:
:: Plany Forum na najbliższy rok
:: Ludzi oraz partnerów, którzy wspierają Forum Call Center
:: Ludzi branży Customer Contact Center
Będziesz świadkiem:
:: Premiery platformy internetowej forumcallcenter.pl poznasz jej założenia, funkcje oraz plany dalszego rozwoju.
Otrzymasz:
:: Komplet informacji, materiałów i dokumentów członkowskich
:: Szansę przystąpienia do inicjatywy.
Zapraszamy
:: Managerów związanych z branżą Customer Conatct Center (Call / Contact Center inhouse i outsourcing, Biura zdalnej obsługi klienta, pracownie badań telefonicznych i elektronicznych, heplpdesk, dostawcy systemów teleinformatycznych, CRM, dostawców usług dla branży CCC - doradztwo, szkolenia, rekrutacja, działy telemarketingu)
:: Przedstawicieli organizacji branżowych, stowarzyszeń,
:: Przedstawicieli mediów
Wśród uczestników rozlosujemy upominki ufundowane przez naszych partnerów.
Zarejestruj swój udział
Spotkanie jest bezpłatne
Zapraszamy do współdziałania,
Zarząd Forum Call Center