Joanna G.

Joanna G. "Bywa, że sobą
zdumiewam siebie"

Temat: BACK OFFICE- system wynagrodzeń

Back office stanowi bardzo istoty element w niemal każdym call center. Ciekawa jestem w jakie kryteria bierzecie pod uwagę tworząc system wynagrodzeń dla ptacowników tego działu.

zapraszam do dyskusji
Piotr Głowacki

Piotr Głowacki Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...

Temat: BACK OFFICE- system wynagrodzeń

pod pojęciem back office można rozumieć każdy dział , jednostkę firmy która nie ma bezpośrednio styczności z klientem - równie dobrze może to być księgowa, logistyk, informatyk itp. itd.

a więc tworzenie systemu wynagrodzeń dla back office jest podobne jak w firmach o innym profilu działalności

konto usunięte

Temat: BACK OFFICE- system wynagrodzeń

back office dla call center oznacza że jest to dział reklamacji? Ja pracuje w takim. Podstawa + premia kwartalna z oceny MBO na którą składają się oceny z monitoringu jakościowego pracy, ilościowego i zadowolenia klienta z mojej obsługi.

Następna dyskusja:

technikalia - system PDS




Wyślij zaproszenie do