konto usunięte
konto usunięte
Temat: Manipulacja w kontakcie z klientem
Ja tu pani odpowiem po skrócie ...Zależnie od charakteru pracownika - jak jakiś ma zadanie dobrze zagadać klienta , to robi to według zasad B2C , lub wobec właśnie własnego charakteru i "kręci" klientów na różne techniki ... czy mu się to uda ? własny spryt i znajomość technik negocjacji ....
ale pewnie to pani dobrze wie :) ... klikam za moment pomóc pani w pracy :)
Marta P.:
Witam,
W związku z pracą dyplomową przeprowadzam badanie na temat wykorzystywania technik wywierania wpływu (głównie manipulacji) przez przedstawicieli/kierowników ds. sprzedaży.
Bardzo proszę o jej wypełnienie :)
Ankieta dla osób pracujących w w/w zawodzie:
Wypełnij ankietę
Ankieta dla konsumentów:
Wypełnij ankietę
Z góry dziękuje.
Podobne tematy
Następna dyskusja: