Temat: Koszt wprowadzenia nowego produktu na rynek
Czesc Piotr,
Przegladajac oferte Twojej firmy, rozumiem ze juz dysponujesz swoimi wypracowanymi kanalami sprzedazy? jezeli tak to to juz masz zalatwiona jedna rzecz , ktora zabiera najwiecej czasu i pieniedzy czyli zbudowanie dostepnosci produktu na polkach sklepowych.
Jezeli natomiast chcesz zbudowac silna, rozpoznawalna marke w swojej kategorii ograniczajac sie tylko do granic Polski to milon zlotych moze byc za malo na duze i szybkie "udezenie" marketingowe.
Na poczatku powinienes skorzystac z podstawowych materialow POS, czyli marketingu ktory od razu rzuca sie klientowi w oczy podczas decydowania o kupnie danego towaru - sa to dosc tanie materialy ale bardzo skuteczne w dzialaniu bezposrednim.
Przyznam szczerze, ze temat wprowadzania nowych produktow jest bardzo rozlegly. Moja frima jest wlasnie na etapie wprowadzania 4 roznych marek z 3 roznych kategorii FMCG na swiatowe rynki i w mojej opini najwazniejsze jest od samego poczatku aby poprawnie przeprowadzic jakakolwiek marketingowa promocje musisz zbudowac dostepnosc produktu w rynku docelowym, gdyz jezei tego nie zrobisz, pieniadze ktore przeznaczysz na promocje wyzucisz w tzw bloto:)
Anyway, jezeli bedziesz chcial bardziej zglebic temat, smialo pisz na priv.
Pozdrawiam wszytskich marketingowcow z Sydney