Artur R H.

Artur R H. Interim Management
=> open for new
challenges...

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

zapraszam do zamieszczania ogłoszeń...

pozdrawiam
Artur Hennek
Przemysław J.

Przemysław J. Inżynier Utrzymania
Ruchu, NSK Steering
Systems Europe (P...

Temat: Tablica ogłoszeń

ZAJMUJE SIĘ:
Programowanie maszyn CNC, Sterowniki Fanuc.
Praca z ROBOTAMI FANUCA - Servis, naprawy, modyfikacje.
Programowaniem maszyn PLC na sterownikach OMRON, MITSUBISHI, FANUC, TOYOPUC, TELEMECANIQUE, ALLEN-BRADLEY (i innych – proszę pytać).

Świadcze usługi:

• dostosowaniu pracy maszyny do potrzeb użytkowania
• przyspieszenie czasu cyklu (jeśli się to da wykonać – po analizie)
• naprawy maszyn – mechaniczne, elektryczne
• przerabianiem maszyn – mechaniczne, elektryczne
• budowy nowych maszyn
• modyfikacja programu maszyn CNC
• modyfikacja programów PLC, PMC
• identyfikacja awarii maszyn – wymiana części
• analizy powstawania awarii i ich zapobieganie
• tworzenie dokumentacji
• projektowania automatyki przemysłowej
• programowania paneli operatorskich
• współpracy przy modernizowaniu lub tworzeniu nowych linii produkcyjnych
• modyfikacji, modernizacji szaf sterowniczych
• dostawy sprzętu i oprogramowania
• pomoc w dobraniu zamienników elementów uszkodzonych
• itd
Jerzy Sandel

Jerzy Sandel właściciel,
Projektowanie
Maszyn, Mechanika
Precyzyjna

Temat: Tablica ogłoszeń

Jerzy Sandel
Projektowanie Maszyn, Mechanika Precyzyjna

Wykonywanie prototypów lub produkcja narzędzi, detali, zespołow lub kompletnych urządzeń wg własnej lub dostarczonej dokumentacji za pomocą obróbki skrawaniem, elektroerozynej, plastycznej, cieplnej.
Współpraca z Politechniką Warszawską.

http://www.goldenline.pl/jerzy-sandel
Bartłomiej Świderek

Bartłomiej Świderek GLOBEnergia-menadżer
ds rozwoju

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

Moja codziennośc i doświadczenie:

- wsparcie dla spółek typu start-up
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem spółki (rada nadzorcza)
- relacje biznesowe (współpraca z fimami z branży budowlanej w zakresie budownictwa energooszczędnego)
- wsparcie przy organizacji imprez branżowych (targi, spotkania brokerskie, seminaria, w tym międzynarodowe)

Generalnie - niezła orientacja na rynku związanym z energooszczędnością w budownictwie.
Więcej szczegółów na moim profilu.
Robert Z.

Robert Z. obsługa techniczna

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam

Skończyłem co prawda z technologią, ale nadal mogę wspomóc:

- dokumentacja autocad, katia, solid 3d
- elektronika użytkowa

Obecnie zajmuję się zarządzaniem nieruchomościami, bardziej od strony technicznej - kontrola dostępu, monitoring, stawianie systemów alarmowych, systemów niskonapięciowych, itp.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do korzystania z usług Przedsiębiorstwa Wdrożeń Innowacji Gospodarczych (PWIG).
PWIG zostało zarejestrowane w lipcu 1999r. Spółka została powołana w styczniu 2006 roku poprzez zmianę formuły prawnej działalności.
Nazwa firmy odzwierciedla jej misję i cele. Jej sednem jest identyfikacja i wdrożenie innowacyjnych produktów, usług i przedsięwzięć.

Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie przygotowania i wdrożena projektów przedsięwzięć. Ramowy zakres usług przestawiony jest pod adresem: http://www.pwig.pl/N_Framework/PL/Zakres_uslug.html.

Nasze serwisy:
Serwis główny: http://www.pwig.pl/.
Doradztwo i inżynieria: http://www.pwig.pl/A_PWIG/PL/PWIG.html.
Rozwiązania finansowe: http://www.capital-assistant.pl/.
Usługi handlowe i produkty: http://www.trade-assistant.pl/.

Zapraszam.
Malgorzata Gizinska-Schohe

Malgorzata Gizinska-Schohe European Patent
Attorney

Temat: Tablica ogłoszeń

Wczoraj z TV dowiedziałam się, że jedynie 3% polskich przedsiębiorców WIE o możliwości oparcia rozwoju firmy o innowacyjność.

Jestem rzecznikiem patentowym.
Piotr Tomasz Piotrowski

Piotr Tomasz Piotrowski Inżynier Testów,
Analityk Danych,
Menedżer, Działacz
społ...

Temat: Tablica ogłoszeń

Jeśli chodzi o innowacyjność, to właśnie:
- wyszedł mój artykuł pt. "Innowacje w testowaniu oprogramowania" w c0re Magazine,
- polecam w nim rządową stronę Portal Innowacji http://pi.gov.pl
Artur R H.

Artur R H. Interim Management
=> open for new
challenges...

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam serdecznie,

obecnie Polskie przedsiębiorstwa napotykają na arenie międzynarodowej na problemy związane z niskim poziomem ich innowacyjności (przez firmy w Polsce same innowacje w małym wymiarze brane są pod uwagę w zarządzaniu kosztami). Ważną kwestią jest brak ponoszenia odpowiedzialności za "korzystanie" z patentu, szpiegostwo przemysłowe => jak by nie było przedsiębiorstwa zgłaszają tylko 1/3 swoich rozwiązań.
Jak poprawić świadomość wprowadzania zmian, i współpracy w przemyśle...

Zapraszam do dyskusji
Arkadiusz W.

Arkadiusz W. Coach/Trener

Temat: Tablica ogłoszeń

Wprowadzam na rynek polski nowy produkt z branży wellness, która jest w facie początkowej (przed fazą momentum) życia produktu. Oznacza, to, że osoby, które podejmą współpracę będą jednymi z pierwszych Polsce i na rynku europejskim. Firma istnieje na świecie od 4 lat, a w Polsce rozpoczęła działalność w lipcu 2012 r.

Nawiążę współpracę z konkretnymi i poważnymi osobami, których interesują wysokie zarobki, nie w perspektywie wielu lat, ale kilku miesięcy.

Szukam przede wszystkim:
1. Przedsiębiorców (właścicieli firm, freelancerów, liderów MLM) - ponieważ wiedzą jak zarabiać duże pieniądze.

2.Menadżerów, dyrektorów, trenerów, coachów, handlowców, osób pracujące na etacie, którzy szukają dodatkowego źródła dochodu i są świadomi tego, by zarabiać naprawdę dobre pieniądze, trzeba wykonać pewną pracę.

- firma znajduję się w rankingach (top-lista) najdynamiczniej rozwijających się firm w tej branży (można to sprawdzić).
- otrzymasz pomoc od najlepszych w drażaniu programu (konferencje, webinary, szkolenia, spotkania stacjonarne)

Osoby zainteresowan proszę o kontakt telefoniczny: 533 990 414

Nie odpowiadam na emaile typu: "Proszę o przesłanie szczegółów", "O co chodzi?", bo to oznacza, że adresat podchodzi poważnie, ale tylko trochę...

533 990 414
aw@arkadiuszwlodarczyk.com
http://arkadiuszwlodarczyk.comArkadiusz W. edytował(a) ten post dnia 10.12.12 o godzinie 20:25
Artur R H.

Artur R H. Interim Management
=> open for new
challenges...

Temat: Tablica ogłoszeń

ABCTen post został edytowany przez Autora dnia 03.07.13 o godzinie 10:58
Michał Majcherek

Michał Majcherek AKCELERATOR
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ
SZKOŁ...

Temat: Tablica ogłoszeń

Oferta lokalu na siedzibę innowacyjnej firmy

W CENTRUM BYDGOSZCZY Do wynajęcia lokal biurowy o łącznej powierzchni 108 m.kw. przy ulicy Gdańskiej (w okolicy ul. Kamiennej). Wynajem wyłącznie na działalność biurową, preferowane kancelarie prawne, firmy szkoleniowe, doradcze, finansowe, telekomunikacyjne, agencje nieruchomości, agencje doradztwa personalnego itp.

Lokal świeżo wyremontowany.

2 pokoje po ok. 25 m.kw. każdy, 1 pokój 28 m.kw, 1 pokój 12 m.kw (możliwość przerobienia na pomieszczenie socjalne - jest dostęp do wody), łazienka, przedpokój. Do każdego pokoju niezależne wejście z przedpokoju.

II piętro. Okna 2 dużych pokoi (w tym 1 z balkonem) wychodzą na ul. Gdańską, a jednego dużego (z balkonem) i małego na podwórko. Pokoje wyremontowane.

Przed kamienicą po drugie stronie ulicy duży bezpłatny parking.

Kamienica wewnątrz wyremontowana i bardzo dobrze utrzymana, z zewnątrz stan dobry. W tej samej lokalizacji - "po sąsiedzku" - biuro zajmujące się udzielaniem dotacji dla małych i średnich przedsiębiorstw i mieszkania prywatne. Na parterze m.in. firma telekomunikacyjna, zakład fryzjerski, kwiaciarnia.

Istnieje możliwość wynajęcia lokalu dwóm najemcom o działalności niekonkurencyjnej, wtedy łazienka byłaby do wspólnego użytku z drugim najemcą w tym lokalu. Preferowany będzie jednak wynajmujący cały lokal.

W przypadku zainteresowania proszę o telefon - nr 601 721 067.

Wynajem bez pośredników, możliwy od zaraz.

Pośredników proszę o kontakt jedynie wtedy, kiedy mają konkretnego zainteresowanego klienta.

Pozdrawiam

Michał Majcherek
Izabella Oliwia Galon

Izabella Oliwia Galon Human resources -
Ludzie - Firma

Temat: Tablica ogłoszeń

Warsztaty Active Image-Biznesowy wizerunek-aktywność-rozwój osobisty

Kraków 18.05 – 25.05.2012


Obrazek


->Jak robić dobre pierwsze wrażenie ?
->Jak nabrać pewności i otwartości w komunikacji ?
->Jak wyróżnić się z szarego tłumu ?
->Jak wygrać rekrutację ?
->Jak mieć energię kiedy już Ci się nie chce ?

Właśnie.... JAK ?
Poznaj sprawdzone metody->SAWARESu

Oryginalny program warsztatów Active Image został stworzonyspecjalnie dla Ciebie! Ułatwia funkcjonowanie we współczesnym wymagającym świecie. Pomaga sprostać wyzwaniom biznesu. Rozwija pro-aktywność, otwartość i swobodę nawiązywania kontaktów, daje energię do działania i niewymuszoną samodyscyplinę.

Warsztaty Active Image to sensowna inwestycja w siebie ! ZAPRASZAMY :)

KONTAKT: Paula 609 336 929, paula@sawares.eu
ORGANIZATOR: Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Studentów- SAWARES
DODATKOWE INFORMACJE: ZNAJDZIESZ TUTAJ

Polub nas na FacebookuZostań naszym FANEM

SAWARES- Z nami bliżej do sukcesu !
Artur R H.

Artur R H. Interim Management
=> open for new
challenges...

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

polecam firmę NAT-INSTAL => SZEROKI ZAKRES USŁUG INSTALACYJNYCH, ZARÓWNO W ZAKRESIE KOSZTORYSOWANIA, MONTAŻU, SERWISU, JAK I DORACTWA TECHNICZNEGO.

http://www.nat-instal.pl/page7.php
Michał Majcherek

Michał Majcherek AKCELERATOR
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ
SZKOŁ...

Temat: Tablica ogłoszeń

Konsultacje indywidualne - nowy nabór wniosków o „Vouchery badawcze"

Uprzejmie informujemy, że Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców w czasie trzeciego naboru wniosków w Projekcie „Program pilotażowy w województwie kujawsko-pomorskim Voucher badawczy” zapewnia Wnioskodawcom – Przedsiębiorcom możliwość uzyskania informacji związanych ze składaniem wniosków w Projekcie oraz skonsultowania wypełnionych wniosków przed złożeniem, w celu zapewnienia ich poprawności od strony formalnej.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na indywidualne konsultacje, które będą się odbywać w ostatnim tygodniu naboru wniosków, tj. w dniach od 25 do 29 czerwca br., w Biurze Projektu przy ul. Gdańskiej 141 lok. 3 w Bydgoszczy.

Z uwagi na duże zainteresowanie prosimy o zgłaszanie telefoniczne chęci przybycia na konsultacje i uzgadnianie ich terminu – nr tel. (52) 524 09 20, od 8:00 do 16:00.

Dokumenty dotyczące konkursu dostępne są na stronie internetowej projektu http://vb.kpzpip.pl. Projekt finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Kacper Z.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jakub Godlewski

Jakub Godlewski Konkurs Na Pomysł -
Koordynator Konkursu

Temat: Tablica ogłoszeń

Chciałbym zaprosić wszystkich studentów, młode osoby i nie tylko - do udziału w IV edycji Konkursu na Pomysł organizowanego przez Kancelarię Prawno-Patentową Jarzynka i Wspólnicy.

Działamy Pro Bono, w związku z czym nie czerpiemy z tego żadnych korzyści. Jedynym celem jest dotarcie do jak największej liczby młodych osób, aby umożliwić im rozwój talentu oraz uzyskanie praw w zakresie własności intelektualnej. Wszystko dlatego, iż w Polsce patentowanie własnych pomysłów (wynalazków) oraz dążenie do ochrony prawnej w zakresie własności intelektualnej jest bardzo mało popularne i wciąż raczkuje.
Chcemy zmienić taką sytuację poprzez organizację Konkursu na Pomysł, informacje poniżej:

Obrazek

„Konkurs na pomysł” kierujemy do wybitnie uzdolnionych studentów. Chcemy Was zainspirować do twórczego działania, a także doprowadzić do prawnego sfinalizowania pomysłów, które powstały lub powstają w Waszych głowach.

Dla zwycięzców oferujemy:
- profesjonalną obsługę prawną w zakresie własności intelektualnej, obejmującą dokonanie wszelkich czynności i opłat związanych z procedurą zgłoszeniową wynalazku (wzoru użytkowego) przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej zwycięskich prac;
- szkolenie dotyczące sposobów pozyskania inwestorów do komercyjnego zastosowania projektu;
- nagrody rzeczowe.

Formularze zgłoszeniowe można wypełniać do 30 kwietnia 2013 roku!

Więcej informacji na stronach:
http://www.konkursnapomysl.pl
FACEBOOK

KONKURS@KONKURSNAPOMYSL.PL

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo,

Grupa Marketingowa TAI od ponad 20 lat zajmuję się monitoringiem informacji gospodarczych.

Aktualnie na dzień dzisiejszy w swojej bazie, posiadamy zlecenia (zapytania o cenę) - łącznie ponad 3500, od prywatnych podmiotów gospodarczych, ilości z wybranych branżach poniżej: (przykłady)

BHP – 51 zleceń od prywatnych podmiotów.
Budowlana - 150
Ciepłownictwo i gaz – 139
Szkolenia, edukacja – 189
Finanse – 18
Geodezja – 44
Komputery, IT – 278
Kosmetyki, środki czystości – 73
Maszyny, sprzęt, urządzenia narzędzia – 404
Maszyny budowlane i hutnicze – 217
Materiały papiernicze, szkolne – 306
Medyczna – 74
Motoryzacja – 101
Ochrona – 37
Poligrafia – 72
Projektowanie – 179
Sprzątanie – 86
Surowce, paliwa, oleje – 99
Turystyka i wypoczynek - 50
Usługi reklamowe – 81
WOD-KAN – 85
Wyposażenie wnętrz - 68

W pakiecie ze zleceniami klient może otrzymać informacje o przetargach z branży (na życzenie)

Grupa TAI zajmuje się także monitoringiem wyników przetargów, inwestycji planowanych
oraz przyznanych dotacji.

Jesteśmy także administratorem baz danych B2B.
Umawiamy spotkania handlowe,
Prowadzimy infolinie.

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.

Kamil Łątka
tel.: (61) 664-57-09
klatka@tai.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Poszukujemy osób, które umieszcza na stronach polskich i ukraińskich – taki tekst:
====================================================================
Zarządca (Menadżer)Agencji Pośrednictwa Pracy z doświadczeniem – język rosyjski mile widziany
Great Choice to Agencja Pośrednictwa Pracy z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w logistyce oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi. Firma z siedzibą główną w Pobiedziskach (województwo wielkopolskie) już od 3 lat realizuje różnorodne przedsięwzięcia branżowe – nie tylko lokalne, ale również globalne. Spółka zrzesza najlepszych z najlepszych – fachowców, którym na przestrzeni lat przyszło działać nie tylko w Polsce, ale również w USA, Kanadzie, Niemczech, a także na Litwie, Ukrainie i w Rosji.
Do zespołu Great Choice poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zarządca (Menadżer) Agencji Pośrednictwa Pracy z doświadczeniem
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
• Stopniowe wdrażanie wspólnie zaakceptowanej koncepcji rozwoju firmy;
• Pozyskiwanie pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem krajów wschodnich oraz krajów azjatyckich;
• Budowanie bazy kandydatów;
• Koordynowanie pracy pracowników tymczasowych;
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami firmy;
Wymagania:
• Udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Przedstawienie realnej koncepcji prowadzenia firmy;
• Znajomość języka angielskiego;
• Umiejętność pracy w grupie;
• Umiejętność pracy pod presją czasu;
• Doskonała organizacja czasu pracy;
• Umiejętność budowania pozytywnych relacji zarówno z klientami, kontrahentami jak i współpracownikami;
• Znajomość języka rosyjskiego – opcjonalnie.
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie, którego wysokość wzrasta proporcjonalnie do czasu zatrudnienia – nawet do 10,000 zł;
• Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rodzimym rynku;
• Dobrą atmosferę pracy w energicznym, młodych duchem zespole specjalistów;
• Jako, że firma jest w trakcie przekształcenia działalności gospodarczej w spółkę kapitałową, kandydatom oferujemy również wejście do spółki Great Choice jako udziałowiec z 15-procentowym pakietem menadżerskim. Posiadanie udziałów w spółce kapitałowej gwarantuje możliwość uzyskania zezwolenia na długoterminowy pobyt w Polsce i krajach UE.
Kontakt: alex@great-choice.pl http://great-choice.pl
===============================================================



Wyślij zaproszenie do