Henryk
M.
Project Management /
Lean Management /
Systems Engineering
Temat: Reklama vs. Promocja - miejsce na BOS?
Zastanawiam się ostatnio nad różnicami pomiędzy reklamą a promocją (temat dla Jacka :o). Nie chodzi mi tu o przysłowiową "promocję w Tesco", czyli tzw. "okazyjne", niższe :o))) ceny.Chodzi mi o prawdziwą, rzetelną promocję produktu/usługi. Czy wypromowanie nowego produktu/usługi to jedynie kwestia odpowiednio przygotowanej kampanii reklamowej? Czy reklama jest nieodłącznym elementem promocji? Co to znaczy np. „promocja zdrowego trybu życia”? Podaję to jako pierwszy z brzegu przykład użycia określenia promocja.
Jak ma wyglądać promocja zgodna z BOS? Znowu przykład, na który już wielokrotnie się powoływałem projekt „Ginger”, czyli pojazd Segway – nowinka technologiczna, ale klapa marketingowa. Czy to nie jest przykład złej promocji? Skupiano się na jego walorach technicznych, mówiono (mętnie) o rewolucji w komunikacji osobistej i...
Co Wy na to?
Pozdrawiam