Wojciechowski
M.
Psycholog biznesu |
szkolenia &
consulting sprzedaży
Piotr
K.
"Żyj i daj żyć
innym"
Temat: Kto kupuje? Mózg czy jego właściciel?
odnoszac sie do pytania. Z tym to roznie bywa. Powinien kupowac wlasciciel mozgu(zgodnie z potrzebami) ale czesto kupuje wlasnie mozg pod wplywem roznego rodzaju sugestii serwowanych przez media, mode, zazdrosc,snobizm, lenistwo itp.
Bartek
Guzik
bartekguzik.pl
business coaching
Temat: Kto kupuje? Mózg czy jego właściciel?
W obecnych czasach produkt coraz rzadziej bywa przedmiotem sprzedaży, a jego miejsce zajmuje handel emocjami. Jeżeli kupującym jest włascieciel mózgu to kupujemy produkt. A jeśli kupującym jest sam mózg to kupujemy emocje. Coraz czesciej to mózg jest kupującym. Z racji tego ze zalewa nas tak ogromna fala dostepnych produktów, coraz trudniej podjąć nam świadomą decyzję dlatego sprzedawcy nie rozmawiają z nami tylko z naszą podśwaidomością.Jest to cała istota neuromarketingu.Moim ulubionym kanałem telewizyjnym jest kanał "Telezakupy Mam go" ;-) Ten program jest wspaniałym przykładem skutecznego neuromarketingu. Jeżeli ktoś świadomie sprzedaje dżinsy po których założeniu kazda kobieta chudnie dziesięć kilo w ciągu kilku sekund to nie można mówić o świadomym zakupie.
W latach dziewięćdziesiątych wystarczyło zaparezentować w reklamie nowy proszek do prania i był sukces.
http://www.youtube.com/watch?v=Qv1mG7yUeUA&feature=rel...Bartek Guzik edytował(a) ten post dnia 05.04.09 o godzinie 21:05
Podobne tematy
-
Blog Marka Wojciechowskiego » Kodeks etyczny w firmie. Moda czy potrzeba? -
-
Blog Marka Wojciechowskiego » Kobieta sukcesu - mit czy fakt? -
-
Blog Marka Wojciechowskiego » Czy przyjmie się w polskiej rekrutacji? -
-
Blog Marka Wojciechowskiego » Czy to ptaszek zapewnia sukces? -
-
Blog Marka Wojciechowskiego » Sprzedajesz, czy uwodzisz? :) -
-
Blog Marka Wojciechowskiego » Czy i dlaczego świat potrzebuje WikiLeaks? -
-
Blog Marka Wojciechowskiego » Czy Ty także? -
-
Blog Marka Wojciechowskiego » Kobiety lepiej negocjują. Mity czy fakty? -
-
Blog Marka Wojciechowskiego » Czy kobiety chcą, by mężczyźni myśleli tak jak one? -
-
Blog Marka Wojciechowskiego » Kto komu sprzedaje takim się staje. -
Następna dyskusja: