Wojciechowski M.

Wojciechowski M. Psycholog biznesu |
szkolenia &
consulting sprzedaży

Temat: Kto kupuje? Mózg czy jego właściciel?

Psychologia biznesu w TOK FM
Piotr K.

Piotr K. "Żyj i daj żyć
innym"

Temat: Kto kupuje? Mózg czy jego właściciel?

odnoszac sie do pytania. Z tym to roznie bywa. Powinien kupowac wlasciciel mozgu(zgodnie z potrzebami) ale czesto kupuje wlasnie mozg pod wplywem roznego rodzaju sugestii serwowanych przez media, mode, zazdrosc,snobizm, lenistwo itp.
Bartek Guzik

Bartek Guzik bartekguzik.pl
business coaching

Temat: Kto kupuje? Mózg czy jego właściciel?

W obecnych czasach produkt coraz rzadziej bywa przedmiotem sprzedaży, a jego miejsce zajmuje handel emocjami. Jeżeli kupującym jest włascieciel mózgu to kupujemy produkt. A jeśli kupującym jest sam mózg to kupujemy emocje. Coraz czesciej to mózg jest kupującym. Z racji tego ze zalewa nas tak ogromna fala dostepnych produktów, coraz trudniej podjąć nam świadomą decyzję dlatego sprzedawcy nie rozmawiają z nami tylko z naszą podśwaidomością.Jest to cała istota neuromarketingu.

Moim ulubionym kanałem telewizyjnym jest kanał "Telezakupy Mam go" ;-) Ten program jest wspaniałym przykładem skutecznego neuromarketingu. Jeżeli ktoś świadomie sprzedaje dżinsy po których założeniu kazda kobieta chudnie dziesięć kilo w ciągu kilku sekund to nie można mówić o świadomym zakupie.

W latach dziewięćdziesiątych wystarczyło zaparezentować w reklamie nowy proszek do prania i był sukces.

http://www.youtube.com/watch?v=Qv1mG7yUeUA&feature=rel...Bartek Guzik edytował(a) ten post dnia 05.04.09 o godzinie 21:05

Następna dyskusja:

Kodeks etyczny w firmie. Mo...




Wyślij zaproszenie do