Wojciechowski
M.
Psycholog biznesu |
szkolenia &
consulting sprzedaży
Temat: JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ SPRZEDAŻY?
W czasach silnej konkurencji zakłada się, że w procesie rynkowego funkcjonowania to Klienci są ostatecznym oraz decydującym czynnikiem sukcesu lub klęski firmy. Znaczenie procesu zarządzania pozytywnymi relacjami z Klientami jest niezwykle istotne dla każdego przedsiębiorstwa, wpływa korzystnie na jego wizerunek oraz zwiększenie sprzedaży.Dzięki udziałowi w warsztatach uczestnicy poznają:
Jakie są kluczowe czynniki skuteczności w pracy sprzedawcy?
Jak osiągnąć założone cele w poszczególnych etapach sprzedaży?
Jakie są narzędzia komunikacji z Klientami w relacjach B2B oraz B2C?
Jak za pomocą clienting'u budować długofalowe relacje sprzedaży?
Jak zarządzać kontaktami z Klientami jako procesem - Management of CRM?
Szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnych mini-wykładów znajdujących odzwierciedlenie i rozwinięcie w wielu ćwiczeniach praktycznych, analizach przypadków oraz symulacjach wydarzeń handlowych. Każdy z uczestników będzie mógł poznać swoje predyspozycje, wyrazić swoje poglądy w trakcie dyskusji oraz nabyć nowe umiejętności podczas praktycznych zadań, realizowanych na żywo scen sytuacyjnych. W drugim dniu zajęć rozegrana zostanie specjalnie przygotowana na potrzeby szkolenia gra strategiczno-symulacyjna. Gra będzie maksymalnie uwzględniała i symulowała realia pracy oraz problemów, z jakimi na co dzień stykają się uczestnicy w kontaktach z Klientami. Wykorzystanie metod interaktywnych oraz gra strategiczna gwarantują zaangażowanie oraz aktywne włączenie się w szkolenie, umożliwiając zastosowanie w praktyce nowo nabytych treści.
Trenerzy:
-------------------------------------------------------------------
KAZIMIERZ NALEPA - doradca i certyfikowany trener biznesu. Specjalista w zakresie konsultingu, szkoleń oraz treningów w obszarach zarządzania, sprzedaży, negocjacji oraz komunikacji w strukturach społecznych.
MAREK WOJCIECHOWSKI - trener i psycholog biznesu. Posiada ponad 15-letnie praktyczne doświadczenie szkoleniowe oraz zawodowe w zarządzaniu sprzedażą, kreowaniu relacji rynkowych, obsłudze Klienta - a także w marketingowych działaniach wspierających sprzedaż.
Zapraszam - 4-5.09.2008 / Warszawa
http://www.globalbc.pl/szkolenia_biezace/szkolenia_bie...